1586 job i Sønderjylland
1586 job i Sønderjylland

topjob

Passioneret Kontorassistent med flair for kundesupport
Watersystems A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Er du passioneret omkring håndtering af ordrer, kundesupport og god service? Kan du se dig selv i en rolle, hvor du bidrager til udvikling og optimering af vores administrative systemer? Trives du med at løse spændende kontoropgaver.

Så er det lige præcis dig Watersystems A/S leder efter.


Hvem er vi ?

Watersystems A/S udvikler, leverer og servicerer bæredygtige decentrale spildevandsløsninger til det danske marked.


Hvad får du ?

Hos os får du et alsidigt job, hvor daglige kontoropgaver og optimering af arbejdsprocesser går hånd i hånd med at yde førsteklasses service til vores kunder.


Dine opgaver vil blandt andet omfatte:

• Håndtering af ordrer fra vores erhvervskunder.
• Digital overvågning af vores mere end 4.000 minirenseanlæg, herunder
rådgivning og support til kunder pr. telefon og mail.
• Udarbejdelse og opfølgning på tilbud til private kunder.
• Vedligeholdelse af data i vores CRM-system.
• Fakturering af ordre så vel B2B som B2C.
• Deltagelse i den øvrige daglige drift på kontoret.

Din faste arbejdsplads bliver på vores dejlige lyse kontor tæt ved motorvejen i Aabenraa.
Du vil referere direkte til virksomhedens direktør.


Vi søger dig, der har forretningsforståelse og gode IT-kompetencer. Vi forventer at du:

• Har en relevant uddannelse og erfaring inden for kontorarbejde
• Kan samarbejde med både erhvervskunder, private kunder, samarbejdspartnere og kolleger
•Trives med selvstændigt arbejde og har øje for detaljerne i både data og kundeservice
•Har solide IT-færdigheder, især i Microsoft Office, men også let kan sætte dig ind i nye systemer


Vi tilbyder:

Hos Watersystems A/S bliver du en del af en organisation, der arbejder for at forbedre spildevandsrensning i Danmark. Du kan se frem til:

• En fuldtidsstilling på 37 timer om ugen.
• Et spændende og alsidigt job med stor variation i opgaver.
• Et stærkt kollegialt fællesskab, hvor vi værner om det gode arbejdsmiljø og fejrer både store og små succeser.
• En bred samarbejdsflade på tværs af fagområder, både internt og eksternt
Watersystems A/S har medarbejderne i fokus og tilbyder blandt andet:
• Sundhedsforsikring
• Pensionsordning
• Stor frihedsgrad
• Sociale aktiviteter og en uformel omgangstone


VIRKSOMHEDEN

Watersystems er førende indenfor decentral biologisk rensning af husholdningsspildevand. Vores biologiske anlæg er baseret på den innovative biofilm-teknologi, der sikrer et rent vandmiljø.
Watersystems ser sin udvikling inden for den nyeste og mest avancerede spildevandsteknologi, som en forpligtelse for innovative produkter i høj kvalitet, der altid lever op til de lovkrav, der er gældende på området.
Watersystems har vidensdeling og et stærkt samarbejde med nogle af Europas stærkeste specialister inden for spildevandsteknologi, hvilket gør, at Watersystems har et stort fokus på kvalitet og etik.


Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte:

adm. direktør Pia Escherich: tlf. 81883850 eller mail: pe@watersystems.dk


Send din ansøgning til pe@watersystems.dk.

Stillingen er åben indtil vi har fundet den rigtige kandidat. Der afholdes samtaler løbende.

Du kan læse meget mere om os på www.watersystems.dk samt ved at trykke på linket i "Se jobbet" nedenfor.

Er du klar til at blive en del af vores team?
Vi glæder os til at høre fra dig!

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Store Manager til Center Parcs Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Syddanmark
6430 Nordborg
Stilling som Store Manager til Center Parcs Nordborg Resort

Er du på udkig efter et spændende job i restaurationsbranchen? Trives du i et travlt og dynamisk miljø? Så har vi den helt rigtige mulighed for dig!

I foråret/sommeren 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med en række forskellige gastronomikoncepter, og vi leder efter dig som Store Manager!

Store Manager i Service eller Retail til åbningen af Center Parcs Nordborg Resort i Danmark med start i februar 2025. Fuldtidsstilling.

Vi kan tilbyde dig:
- Attraktiv løn: En løn, der matcher dine kvalifikationer og erfaring
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nyopstartet virksomhed, hvor du får
mulighed for at præge udviklingen og succesen
- Internationalt arbejdsmiljø: Samarbejde med kunder og kolleger fra hele
verden/Europa, og få mulighed for personlig og faglig udvikling på nationalt og
internationalt plan
- Stærkt teamfællesskab: Vær med til at opbygge et positivt og samarbejdende
miljø sammen med dine nye kolleger
- Stabilitet og sikkerhed: Et pålideligt internationalt firma
- Attraktive medarbejderrabatter: Nyd bl.a. nedsatte måltider på alle restauranter
- Muligheder for videreuddannelse: Din karriere, din fremtid

Dine opgaver:

- Ansvar for at lede alle salgsaktiviteter, herunder produktpræsentation,
salgstræning og opretholdelse af et optimalt salgsområde
- Sikre, at både produkt- og servicekvaliteten lever op til kunder og gæsters
forventning
- Implementere marketing- og salgsfremmende aktiviteter, såsom kampagner og
tilbud
- Planlægge vagtplaner, onboarding og ledelse af medarbejdere
- Administrere varebevægelser, overholde lovgivning, optimere lagerbeholdning
og styre økonomiske omkostninger
- Aktiv støtte i den daglige drift og og håndtering af gæster i
spidsbelastningsperioder


Din profil:

- Uddannelse inden for catering, hotel, gastronomi – gerne som specialist i
systemcatering, eventcatering eller lignende
- Relevant erhvervserfaring inden for ovennævnte
- Flere års erfaring i at lede og skabe motivation i teamet
- Imødekommende, kommunikativ og åben personlighed
- Fleksibilitet i forhold til arbejdstider
- Gode danskkundskaber, og kendskab til engelsk eller tysk vil være en fordel


Søger du et job, hvor du kan være med til at forme en positiv virksomhedskultur, spille en central rolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr fra starten? Så bliv en del af vores team!

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker rollen som værter og byder vores gæster velkommen med lækker og indbydende mad.

Vi ser frem til at lære dig at kende! Ansøg allerede nu via e-mail til: karriere@areas.com

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, seksuel orientering, handicap, eller etnisk tilhørsforhold.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Lagermedarbejdere
VESTAS
Fyn
5330 Munkebo
Har du god erfaring med at køre truck og gerne trukken fra 11 tons og op? Måske du oveni købet har kran basis eller kran C? Hvis ja, så er det dig, vi gerne vil høre fra. Vi har flere åbne vikariater hos Vestas. Skal du med på holdet?

Til opstart i januar 2025 søger JKS flere stabile og robuste lagermedarbejdere til at indgå på et fast daghold hos Vestas. Du vil skulle lave forefaldende opgaver på lageret samt betjene trucks, hvorfor truckcertifikat og et gyldigt kørekort er et krav for at komme i betragtning. Har du erfaring med at køre 11 tons trucks eller mere er det en fordel. Som minimum skal du have mod på at lære at køre de 'store' trucks.

Arbejdstiderne er som følger:

Daghold: man - tor kl. 6.55 - 15.00 og fredag kl. 6.00 - 14.00 / 40 min. selvbetalt pause.

Arbejdsopgaver:
Arbejdsopgaverne er varierende inden for følgende områder:

Pluk til produktion
Kontrol
Kørsel med truck
Forefaldende lagerarbejde

Faglige kompetencer:

Du har praktisk erfaring fra lagerarbejde
Du arbejder selvstændigt, struktureret og effektivt
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du har ordenssans, er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Kendskab til PC på brugerniveau
Du behersker dansk på højt niveau
Truckcertifikat
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Elektriker eller automatikmekaniker
Skako Vibration A/S
Fyn
5600 Faaborg
Vil du være en del af en innovativ og professionel virksomhed i konstant udvikling? Er du uddannet indenfor det el tekniske som industrielektriker, automatikmekaniker eller elektriker - så er det dig, vi gerne vil høre fra.

Skako Vibration A/S oplever fortsat stigende salg og søger derfor en dygtig medarbejder med uddannelse som industrielektriker, automatikmekaniker, elektriker eller lignende til deres team.

Du vil få en varieret dagligdag og efter grundig oplæring blive en vigtig del af teamet. Du vil starte i et vikariat hos Skako Vibration A/S gennem JKS A/S, mhp. fastansættelse.

Ansvarsområde: Du vil spille en central rolle i produktionen og bidrage til at sikre kvaliteten af Skako's produkter. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte:

Samling, montage og test af standardstyringer.
Afprøvning af vejesystemer og hejs, inkl. fejlretning i samarbejde med El-konstruktion
Elektrisk montage af kabler, bokse og lignende på maskinerne
Indlæsning og justering af parametre ved test og afprøvning af maskiner.
Forfaldende mekanisk og elektrisk arbejde, inkl. indgangskontrol af printkort og samling af kabler.
Sikring af korrekt dokumentation og kvalitetssikring af testet udstyr.

Kvalifikationer: Vi søger en engageret og kompetent medarbejder med følgende kvalifikationer:

Uddannelse som industrielektriker, automatikmekaniker eller elektriker.
Kendskab til programmering og fejlretning af PLC’er (erfaring med Siemens TIA Portal V16 er en fordel).
Gode engelskkundskaber.
Erfaring med montage og test af elektriske og mekaniske systemer.
Fokus på kvalitet og dokumentation.
Dansk på højt niveau i både skrift og tale.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Teamleder til Service eller Retail, Center Parcs Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Syddanmark
6430 Nordborg
Job som Teamleder til Center Parcs Nordborg Resort

Er du på udkig efter et spændende job inden for cateringbranchen? Trives du i et travlt og dynamisk miljø? Så har vi den helt rigtige mulighed til dig!

I foråret/sommeren 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med en række forskellige gastronomiske koncepter, og vi søger dig som Teamleder!

Teamleder i Service eller Retail til åbningen af Center Parcs Nordborg Resort i Danmark med start marts 2025. Fuldtid/deltid.

Vi kan tilbyde:

- Attraktiv løn: En løn, der matcher dine kvalifikationer og erfaring
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nystartet virksomhed, hvor du har
mulighed for at præge dens udvikling og succes
- Stærkt teamfællesskab: Vær med til at opbygge et positivt og samarbejdende
miljø sammen med dine nye kolleger
- Internationalt arbejdsmiljø: Samarbejde med kunder og kolleger fra hele
verden/Europa samt muligheder for personlig og faglig udvikling på nationalt og
internationalt plan
- Medarbejderrabatter: Få bl.a. rabat på måltider i vores restauranter
- Videreuddannelsesmuligheder: Din karriere, din fremtid

Dine opgaver:
- Lede og motivere teamet samt sikre en effektiv og smidig vagt i tæt samarbejde
med F&B-assistenten
- Organisere den daglige drift og koordinere personalet, herunder udarbejdelse af
vagtplaner i samarbejde med F&B-assistenten
- Tage ansvar for kvalitet, gæstetilfredshed og omsætning under vagten
- Udføre kasseafstemninger og sikre en god og effektiv overdragelse af vagten
- Træne og onboarde nyt personale samt fastholde kvalitetsstandarderne
- Bestille, modtage og opbevare varer korrekt
- Samarbejde internt i forhold til både service og salgsaktiviteter i restaurant eller
supermarket
- Udføre kasse- og salgsarbejde

Din profil:

- Uddannet indenfor catering, restaurant, hotel, salg, retail eller med en tilsvarende
kvalifikation
- Flere års erfaring inden for ovennævnte områder, gerne med erfaring i ledelse
- Stærke kommunikative evner og evnen til at fungere som en god rollemodel for
teamet
- Evne til at organisere og arbejde effektivt i pressede situationer med en positiv
indstilling
- Fleksibel tilgang til arbejdstider og villig til at påtage sig vagter i weekender og
på helligdage
- Imødekommende, kommunikativ og åben personlighed.
- Fortrolig med MS Office og godt kendskab til de relevante programmer
- Gode danskkundskaber, og kendskab til engelsk eller tysk vil være en fordel

Søger du et job, hvor du kan være med til at forme en positiv virksomhedskultur, spille en central rolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr fra starten? Så bliv en del af vores team!

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker rollen som værter og byder vores gæster velkommen med lækker og indbydende mad.

Vi ser frem til at lære dig at kende! Ansøg allerede nu via e-mail til: karriere@areas.com

Vi opfordrer alle interesserede til at ansøge, uanset alder, køn, religion eller etnisk baggrund.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Erfaren serviceleder
Jansson El
Syddanmark
7190 Billund
Er du klar til at tage ansvar og være med til at drive væksten hos Jansson El i deres afdeling i Billund? Som serviceleder hos Jansson El får du en alsidig og selvstændig rolle, hvor du både får mulighed for at lede opgaver og sikre fremdrift i afdelingens drift.

På vegne af Jansson El søger Career | a JKS Company en erfaren serviceleder til deres afdeling i Billund, der brænder for ansvar, kvalitet og stærke kunderelationer. Her vil du tage ansvaret og sikre, at opgaverne bliver leveret til tiden og med høj kvalitet.

Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder
Som serviceleder hos Jansson El vil du få ansvaret for både små og store opgaver. Du vil være med til at sikre, at opgaverne bliver planlagt, koordineret og fulgt op på. Din rolle inkluderer blandt andet:

Opsøgende salgsarbejde og mersalg til eksisterende kunder
Pleje og udvikling af stærke kunderelationer for at sikre fortsat vækst
Beregning og udarbejdelse af tilbud
Planlægning og koordinering af opgaver
Afholdelse af statusmøder og opfølgning på opgavernes fremdrift
Uddelegering af opgaver og ansvar til teamet
Sikre korrekt fakturering og økonomisk opfølgning
Tæt samarbejde med afdelingslederen og øvrige serviceledere

Din ekspertise og personlighed
Vi søger en erfaren serviceleder, der brænder for at skabe relationer og trives med stor kontaktflade både til kunder og kollegaer. Du har et højt drive og ser mulighederne for at skabe mersalg og værdi for kunderne. Du skal være ambitiøs, tage ejerskab over dine opgaver og have en professionel tilgang i mødet med kunder.

Det er en fordel, hvis du har en baggrund som maskinmester eller elinstallatør, men det er ikke et krav. Det vigtigste er, at du har erfaring fra en lignende stilling og besidder evnen til at tage ansvar for opgaver fra start til slut.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Spændende karrieremulighed som udvikler
Danish Clean Water
Syddanmark
6400 Sønderborg
Er du lidt af en ”Ole-opfinder” og er du passioneret inden for udvikling af både mekanik og elektronik? Er du samtidig håndværksmæssig begavet og brænder for at skabe innovative løsninger? Så søger vi lige præcis dig!

Career | a JKS company, søger på vegne af Danish Clean Water A/S, en engageret udvikler, der kan kombinere teknisk viden med praktiske færdigheder og samarbejdsevner på tværs af teamet. Rollen kræver en god indsigt i mekanisk design og konstruktion og elektronisk styring samt gerne kemisk forståelse.

Dine ansvarsområder og arbejdsopgaver
Som udvikler vil du arbejde med alt fra præcise mekaniske tegninger og konstruktioner til udvikling af elektriske styringer og softwareintegration. Hos Danish Clean Water A/S arbejder de med moderne teknologier og søger en person, der kan bidrage til både daglig drift og optimering, samt udvikling af fremtidige produktsegmenter. Du vil være med til at udvikle fremtidens løsninger inden for vandbehandling.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Montører til produktionsvirksomhed
JKS & Career
Syddanmark
7100 Vejle
Har du en håndværksmæssig baggrund og/eller erfaring med montagearbejde? Så læs med her.

Vi søger dygtige og stabile montører, der kan arbejde selvstændigt, struktureret, har teknisk snilde og en god fysik.

Stillingerne er på daghold mandag til torsdag fra kl. 7.00 - 15.30, samt fredag fra kl. 7.00 - 12.27. Der er tale om en fuldtidsstilling med henblik på fastansættelse for de rette.

Arbejdsopgaver:

Opbygning og montagearbejde
Læse og forstå tekniske tegninger (stålbearbejdning)
Kvalitetskontrol

Faglige kompetencer:

Du har erfaring med montagearbejde
Du er vant til at arbejde med forskelligt værktøj
Du er selvkørende, har forståelse for arbejdsprocessen fra A-Z og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er omhyggelig, kvalitetsbevidst og har flair for finish
Du er ansvarsbevidst og pålidelig

Personlige egenskaber:

Du er robust og klar til nye krævende udfordringer
Du har hænderne godt skruet på
Du har god fysik, da arbejdet kan være fysisk krævende
Du er omgængelig og imødekommende
Du forstår, taler og skriver dansk
Du er stabil og møder til tiden
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Skilled and Unskilled Workers for Trailer Assembly
JKS & Career
Syddanmark
7100 Vejle
Are you ready to try something new and exciting? Do you have the right skills and want to be part of a dynamic team? Then you're the one we're looking for!

We are currently seeking five motivated and reliable employees to join our team in Vejle

This role involves assisting with the construction and assembly of various types of high-quality trailers,

Both skilled and unskilled workers are welcome to apply.

Key Responsibilities:

Assembly and construction of different trailer models, ensuring high standards of quality and safety
Collaborating with the team to meet production deadlines.

Position Details:

Job Type: Long-term temporary roles with the possibility of permanent employment based on performance and company needs.
Language Requirement: Must be able to speak and understand English.
Technical Skills: Ability to read and work from technical drawings is essential for this position.

Additional Information:

Work Schedule: Full-time positions
Location: Vejle

About you:

You are in good form , you will be able to stand on you legs hole dag .
Craftsmanship skills: You have experience in production or the craftsmanship industry – or maybe you're just very good with your hands.
Ready to learn: You are open to learning new things and taking on challenges with a smile.
Team player: You enjoy working in a team and contribute to a good working environment.
Detail-oriented: You are thorough and care about getting things done properly.

We offer:

Possibility for long term corporation

Possibility to work up to 37/weekday

Support from our consultants

How to apply:

Send your application and CV via the job posting here. If you have any questions about the position, feel free to contact the JKS department at +45 73323750 email us at udland@jks.dk
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Medarbejdere søges til produktionsvirksomhed
JKS & Career
Syddanmark
6800 Varde
Til hurtig opstart søger JKS en stabil og robust produktionsmedarbejder til Varde, som har mod på at tage fat.

Stillingen er et Try and Hire forløb hvor du og virksomheden ser hinanden an for at finde det perfekte match og efterfølgende vil du blive fastansat i virksomheden.

Du skal trives i skifteholds arbejde da arbejdstiden er som følgende:

Daghold mandag-torsdag kl. 6.25-15.15 og fredag kl. 6.25-16.45

Aftenhold mandag-torsdag kl. 15.10-23.15 fredag fri

Arbejdsopgaver:

Arbejdsopgaverne er meget varierende indenfor følgende områder:

Kvalitetskontrol
Pakning
Håndtering
Forefaldende arbejde

Faglige kompetencer:

Du har praktisk erfaring fra produktionsvirksomhed
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig

Personlige egenskaber:

Du er robust og klar til nye krævende udfordringer
Du er fysisk robust og trives i fysisk hårdt arbejde med mange gentagelser
Du er omgængelig og imødekommende
Du er engageret og fleksibel
Du er stabil og møder til tiden
Du kan fremvise straffeattest
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Teamleder til dagrenovationsafdelingen i Aabenraa
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Brænder du for administration, samarbejde og koordinering?

Meldgaard Miljø A/S – dagrenovation har eksisteret siden 1976. I dag står vi for indsamling af dagrenovation hos ca. 23 % af alle husstande i Danmark og beskæftiger ca. 400 renovationsmedarbejdere fordelt over hele landet.
Kvalitet og service er blot nogle af nøgleordene hos Meldgaard, hvorfor du oftest vil møde din skraldemand med et smil på læben.

Om jobbet
Som teamleder i Aabenraa får du ansvar for vores i alt 9 administrative medarbejdere i Aabenraa og på Bornholm. Du skal sammen med medarbejderne varetage de administrative opgaver i afdelingen. Du vil referere til afdelingschefen og bliver en del af et stærkt lederteam.

Dine opgaver omfatter:
• Daglig ledelse af de administrative medarbejdere samt koordinering af opgaverne
• Koordinering samt opdatering af fravær
• Kontering af fakturaer i Navision
• Sikre infoskærme er opdateret
• Korrekturlæsning på licitationer
• Være back up på løn og afregning
• Være bindeled mellem administrationen og driften
• Sikre onbording af administrative medarbejdere

Om dig
Den ideelle kandidat:
• Er en dygtig teamleder
• Er samarbejdsorienteret og træffer beslutninger med sikker hånd
• Har gode skriftlige egenskaber
• Har flair for administration og har gode IT-kundskaber
• Er struktureret og kan bevare overblikket
• Har gerne erfaring fra branchen

Vi tilbyder
Hos Meldgaard får du en spændende og udfordrende stilling i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vi tilbyder gode løn- og ansættelsesforhold, et åbent og uformelt arbejdsmiljø med glade og motiverede kolleger, samt frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vores afdelingschef Freddy Fogh Sørensen på tlf. 2033 7321 eller send os din ansøgning via linket senest den 11. januar 2025. Vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Employees for container unloading
JKS & Career
Syddanmark
6000 Kolding
Are you vigorous and would like to have a physical job? If so, we might have the right job opportunity for you!

Professional skills:

You are self-motivated and take an active part in the work tasks
You are methodical and quality-conscious
You are capable and confident


Personal qualities:

You are physically fit and ready for new challenges
You are committed and flexible
You are reliable and punctual
You are able to provide your criminal record

The work requires that you are physically fit. It would be an advantage if you can work on short notice when needed.

If you are interested, please call our office on +45 76 33 07 50 during working hours (Monday 15:00 - 21:00) Tuesday - Friday from 13:00 - 21:00. or fill out the application form and upload your CV.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Lagermedarbejder
JKS & Career
Syddanmark
6000 Kolding
Ønsker du at blive en del af et energisk team med alsidige arbejdsopgaver? Trives du på et lagergulv, hvor dagene ikke er ens, og hvor vi hele tiden fokuserer på at optimere vores arbejdsprocesser? Så er der en gylden mulighed foran dig her.

Til hurtig opstart søger JKS en stabil og robust lagermedarbejder, som har mod på at tage fat. Truckcertifikat er et krav.

Fuldtidsstilling på enten dag- eller aftenhold.

Arbejdsområder:

Plukning, pakning, udlevering og registrering af varer (inklusive truck- og stabelkørsel)
Udførelse af lageroptællinger
Pakning og forsendelse af varer
Diverse ad hoc-opgaver

Krav til ansøgeren:

Truckcertifikat B og erfaring med truckkørsel
Evne til at kommunikere på både dansk og engelsk

Personlige egenskaber:

Du er omgængelig og imødekommende
Du er stabil og møder til tiden
Du er fleksibel i forhold til arbejdstid og -opgaver
Du er i god fysisk form, da arbejdet kan være fysisk krævende
Du kan fremvise straffeattest
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kok, Center Parcs Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Syddanmark
6430 Nordborg
Kok til nyåbningen af Center Parcs Nordborg Resort fra marts 2025
- Fuldtid -

I foråret/sommeren 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med mange forskellige gastronomiske koncepter, og vi søger dig som kok!

Er du på udkig efter et job, hvor du kan være med til at forme en positiv virksomhedskultur, spille en afgørende rolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr lige fra starten? Så bliv en del af vores team!

Vi kan tilbyde:
- Attraktiv løn: En løn, der matcher dine kvalifikationer og din erfaring
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nystartet virksomhed, hvor du har mulighed for at præge dens udvikling og succes
- Stærkt teamfællesskab: Vær med til at opbygge et positivt og samarbejdende miljø sammen med dine nye kolleger
- Internationalt arbejdsmiljø: Samarbejde med kunder og kolleger fra hele verden/Europa samt muligheder for personlig og faglig udvikling på nationalt og internationalt plan
- Medarbejderrabatter: Få bl.a. rabat på måltider i vores restauranter
- Videreuddannelsesmuligheder: Din karriere, din fremtid

Dine opgaver:
- Tilberedning af retter til f.eks. morgenbuffet
- Kreativ tilberedning med både friske råvarer og convenience-produkter
- Planlægning og organisering af indkøb og opbevaring
- Tilberedning af à la carte-menuer

Din profil:
- Uddannet kok eller tilsvarende kvalifikation inden for branchen
- Erfaring inden for ovennævnte områder, f.eks. fra en kantine, restaurant eller hotel
- Du er kvalitetsbevidst, ambitiøs og tager ansvar for dit arbejde
- Du bevarer roen og overblikket i pressede situationer, samtidig med at du har sans for detaljerne
- Du trives med at arbejde i teams
- Du nyder at tilberede retter fra forskellige nationale køkkener og er kreativ i din madlavning
- Du er fleksibel og klar til at arbejde både i weekender og på helligdage
- Du har gode danskkundskaber, og kendskab til engelsk eller tysk vil være en fordel

Søger du et job, hvor du kan være med til at forme en positiv virksomhedskultur, spille en central rolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr fra starten? Så bliv en del af vores team!

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker rollen som værter og byder vores gæster velkommen med lækker og indbydende mad.

Vi ser frem til at lære dig at kende! Ansøg nu via e-mail til: karriere@areas.com eller via online ansøgningsskemaet!

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, seksuel orientering, handicap, eller etnisk tilhørsforhold.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Disponent til pallegods
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vi søger snarest muligt en disponent med erfaring inden for pallegods

Bulk-Transport A/S er et speditions- og transportselskab som disponerer kørsel af bulk-varer og pallevarer med trucklevering. Kvalitet, service og højt aktivitets niveau er nøgleordene i Bulk-Transport A/S.

Jobbet
Da vi har fremgang i vores pallegods afdeling søger vi en disponent som har kendskab til disponering af gardintrailere med medbringer trucks & kranbiler.
Du bliver en del af et team, som i fællesskab disponerer biler, samt har kontakt til kunder, chauffører og samarbejdspartnere.

Vi løser stort set alle former for transport af byggematerialer, træpiller m.m. Geografisk dækker vi hele Danmark, og der er kun få transportopgaver, som rækker ud over landets grænser.
På IT siden er Navision det system, som vi bruger mest. Vi sørger for oplæring, og dermed er et forudgående kendskab til Navision ikke et krav.

Om dig
Du har erfaring som disponent eller chauffør inden for kørsel med pallegods. Du lægger vægt på høj service og kvalitet, er omstillingsparat og kan håndtere travle perioder i et hektisk miljø.
Endvidere forventer vi at du:
• Er struktureret og har ordenssans
• Har gennemslagskraft og kan arbejde selvstændigt
• Har flair for IT
• Har kendskab til pallegodstransport
• Har en god geografi inden for landets grænser
• Er en god teamspiller

Hos Bulk-Transport A/ S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje. Vi kan også tilbyde personalegoder såsom kantine, fitness, efteruddannelse m.m.
Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Kørselsleder Jesper Hansen tlf.2042 7227 eller afdelingschef Torben Danielsen tlf. 2033 7273 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 12. januar 2025.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Projektmedarbejder til interne skadeprojekt
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vi søger en udadvendt kollega, der interesserer sig for at skabe positive forandringer

Meldgaard Miljø A/S – dagrenovation har eksisteret siden 1976. I dag står vi for indsamling af dagrenovation hos ca. 23 % af alle husstande i Danmark og beskæftiger ca. 400 renovationsmedarbejdere fordelt over hele landet.
Kvalitet og service er blot nogle af nøgleordene hos Meldgaard, hvorfor du oftest vil møde din skraldemand med et smil på læben.

Om jobbet
I jobbet som projektmedarbejder, vil du i tæt samarbejde med projektlederen, få medansvaret for at minimere antallet af skader i projekt Meldgaard Skadestop. Som udgangspunkt vil din arbejdsplads være Jylland og Fyn med mulighed for at få kontorplads i Aabenraa, Herning samt arbejde hjemmefra.
Fokusområder i jobbet er:
• Undervisning og coaching af chauffører og ledere i samarbejde med projektlederen
• Videreudvikling og udarbejdelse af undervisnings- og kampagnemateriale i samarbejde med projektlederen
• Udarbejdelse og analyse af statistikmateriale
• Diverse kommunikationsopgaver

Om dig
Den ideelle kandidat:
• Er positiv, engageret, udadvendt og har erfaring fra transportbranchen
• Har interesse for adfærd samt det at skabe en positiv udvikling
• Trives i at tale til en forsamling. Erfaring med at instruere og undervise er en fordel
• Arbejder struktureret, selvstændigt og har et analytisk mindset
• Er idérig og proaktiv
• Har gode IT-færdigheder og er rutineret bruger af Excel, Powerpoint og Canva (eller lign.)
• Er en stærk kommunikator på både skrift og i tale

Vi tilbyder
Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte projektleder Jesper S. Baek på tlf. 2033 7324 /afdelingschef Freddy Fogh Sørensen på tlf. 2033 7321 eller send os din ansøgning via Søg stillingen senest den
7. januar 2025. Vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega.

Meldgaard • Askelund 10 • 6200 Aabenraa • Tlf. 74 33 72 00 • www.meldgaard.com
Meldgaard i dag: I alt 770 medarbejdere. Virksomheden består af 14 selvstændige afdelinger, hvor fokusområderne er Handel, Miljø og Transport. Hovedsæde: Askelund 10, 6200 Aabenraa. Her har ca. 150 personer deres daglige gang.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kontorassistent, deltid
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Er du vores nye kollega i Meldgaard Miljø A/S, Bladknæk, Aabenraa

Meldgaard har i mange år sorteret og håndteret affald, jord og genbrugsprodukter. I dag har vi miljøcentre/modtageanlæg i bl.a. Kolding, Klintholm, Herning og posesortering i Aalborg.
Afdelingerne har været igennem en kraftig udvikling med masser af nye aktiviteter i en spændende branche.

Hovedaktiviteterne på pladserne er håndtering af jord, have/park affald, organisk affald og øvrige affaldsfraktioner, der kommer ind på de forskellige pladser.

Vi er et stærkt team med en ambition om at have tilfredse kunder og levere kvalitet hver gang. Vi har en uformel omgangstone med gensidig respekt for hinanden og har med udgangspunkt fra kontoret i Kolding tæt kontakt med alle modtageanlæg samt vores hovedkontor i Aabenraa.

Om jobbet
Som kontorassistent, deltid 15-20 timer om ugen på vores Bladknæk plads, kommer du til at referere til driftslederen. Du får det daglige ansvar for, at de administrative opgaver, der hører til kontoret på Bladknæk løses. Dette indebærer bl.a. følgende:
• Klargøring til prøvetagning af jord
• Håndtering af analysesvar, der kommer retur
• Håndtering af mails
• Være bindeled til Kolding kontoret
• Diverse tastearbejde
• Hjælpe pladsmedarbejderne med diverse forespørgsler
• Øvrige administrative opgaver

Om dig
Du har erfaring med kontorarbejde, er forandringsvillig, omstillingsparat samt detalje- og løsningsorienteret i en uforudsigelig hverdag. Du vil gå langt for, at vores kunder og samarbejdspartnere får den bedste service.
Endvidere har du:
• Kendskab til Navision, Microsoft Outlook, Word og Excel
• Fokus på detaljen og flair for tal
• Evnen til at jonglere med flere bolde i luften
• Gerne kendskab til jord-web

Vi tilbyder
Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Driftsleder Christian Larsen på tlf. 20 33 72 89 eller send din ansøgning via linket senest den 10. januar 2025. Vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Specialarbejdere til fjernvarmeopgaver
Arkil A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Vi søger erfarne specialarbejdere til spændende fjernvarmeopgaver i Trekantområdet. Har du lyst til en hverdag i en stabil virksomhed med gode kollegaer og udviklingsmuligheder, så har vi jobbet til dig. Kontakt Henrik Thorøe Skafte på telefon 51386787.


Om os

Du bliver en del af vores anlægsafdeling i Kolding, hvor vi bl.a. udfører projekter inden for fjernvarme, byggemodning, kloakrenovering, vejanlæg og jordarbejder.

Vi er en velfungerende afdeling med et godt fællesskab og smidige beslutningsprocesser.

I Arkil prioriterer vi høj faglighed, en god dialog og ordentlig behandling af hinanden og det samfund vi er en del af.


Om dig

Du har brancheerfaring, gerne med anlægs- og fjernvarmeopgaver.
Du har en høj faglighed og brænder for dit arbejde
Du er positiv og bidrager til et godt samarbejde og et sikkert arbejdsmiljø.
Du har kørekort.
Du har hænderne godt skruet på og trives med fysisk arbejde i den friske luft.
Du er mødestabil og fleksibel i forhold til arbejdstider.


Vi tilbyder:

Ansættelse i en virksomhed med gode værdier og høj fokus på sikkerhed og godt arbejdsmiljø.
Fuldtidsansættelse på 37 timer/uge som timelønnet, med opstart hurtigst muligt eller efter aftale.
Løn efter kvalifikationer og gældende overenskomst.
God pensionsordning samt sundhedsforsikring.
Mulighed for efter- og videreuddannelse.
Grundig introduktion og oplæring til jobbet, så du kommer godt fra start.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Erfaren maskinfører
Arkil A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Til vores anlægsafdeling i Kolding søger vi en erfaren og kompetent maskinførere til gravemaskiner fra 1-14 tons til fjernvarmeprojekter i Trekantområdet. Kontakt projektchef Henrik Thorøe Skafte på telefon 51386787.


Om os

Du bliver en del af vores anlægsafdeling i Kolding.

Vi udfører anlægsprojekter i Trekantområdet inden for fjernvarme, byggemodning, kloakrenovering samt vej- og jordarbejder.

Vi er en velfungerende afdeling med et godt fællesskab og smidige beslutningsprocesser.

I Arkil prioriterer vi høj faglighed, en god dialog og ordentlig behandling af hinanden og det samfund vi er en del af.


Om dig

Du har brancheerfaring, gerne med anlægs- og fjernvarmeopgaver.
Du har min. 4 års erfaring som maskinfører.
Du har en høj faglighed og brænder for dit arbejde som maskinfører.
Du har erfaring med betjening af 1-14 tons gravemaskiner og gerne andre typer maskiner.
Du er positiv og bidrager til et godt og sikkert arbejdsmiljø.
Du har kørekort.
Du har hænderne godt skruet på og trives med fysisk arbejde i den friske luft.
Du er mødestabil og fleksibel i forhold til arbejdstider.


Vi tilbyder:

Ansættelse i en virksomhed med gode værdier og høj fokus på sikkerhed og godt arbejdsmiljø.
Fuldtidsansættelse på 37 timer/uge med opstart hurtigst muligt eller efter aftale.
Løn efter kvalifikationer og gældende overenskomst.
God pensionsordning samt sundhedsforsikring.
Mulighed for efter- og videreuddannelse.
Grundig introduktion og oplæring til jobbet, så du kommer godt fra start.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Rutineret truckfører
Blue Water Shipping
Syddanmark
7000 Fredericia
Mangler du ekstra arbejde eller et supplement til dit nuværende job? Vi søger en erfaren truckfører til at læsse og losse biler hos Blue Water Shipping i Taulov.


Om jobbet:

Som truckfører hos Blue Water bliver du en del af et dynamisk team, der arbejder med effektiv læsning og losning af biler. Arbejdstiden ligger i tidsrummet 15.00-21.00, og du kan forvente 2-4 vagter om ugen, afhængigt af behov.


Vi tilbyder:

En spændende arbejdsplads i en international virksomhed
Mulighed for at udvide dine kompetencer inden for logistik og transport
Du bliver ansat som vikar af JKS på overenskomstmæssige vilkår med ordnede forhold


Vi forventer, at du:

Har erfaring med at læsse og losse biler med gaffeltruck
Er fleksibel og kan tilpasse dig varierende vagter
Har en positiv indstilling og arbejder effektivt under pres
Besidder gyldigt truckcertifikat
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kunde- og personalekonsulent
JKS & Career
Syddanmark
7000 Fredericia
Er du en passioneret menneskekender med en forkærlighed for at skabe de perfekte match mellem virksomheder og medarbejdere? Ønsker du en dynamisk hverdag, hvor du både kan udfolde dig i dialog med eksisterende kunder og kandidater samt trives med at bygge relationer til nye kunder? Hvis du taler dansk og engelsk, så læs videre – du kan være den næste stjernespiller i vores team hos JKS i Fredericia!

Hos JKS er vi stolte af at være en del af Danmarks bedste hold i vikar- og rekrutteringsbranchen. Vi søger nu en kunde- og personalekonsulent, der med høj arbejdsmoral, positiv energi og et smil på læben kan skabe værdi for vores kunder og medarbejdere.


Hvad går jobbet ud på?

Som kunde- og personalekonsulent får du en varieret og udfordrende hverdag, hvor dine evner til at jonglere flere opgaver på én gang bliver taget i brug. Du vil både få ansvaret for at finde de rette kandidater til vores kunder samt være ansigtet udadtil for vores kunder og medarbejdere. Her er nogle af de spændende opgaver, du vil tage del i:

Kunderelationer og salg: Byg og pleje relationer til vores kunder gennem behovsafklaring, dialog og præsentation af skræddersyede JKS-konceptløsninger. Du er opsøgende og brænder for at skabe merværdi for virksomhederne.
Ansvaret for at finde de helt rigtige kandidater til vores kunder ved screening af databaser og andre relevante kilder, gennemførelse af interviews og præsentation af kandidater.
Administrativt arbejde: Organisér bemandingslister, udarbejd kontrakter og koordinér arbejdsinstruktioner, så alt spiller for vores medarbejdere og kunder.
Medarbejderpleje: Tag dig af vores medarbejdere med høj service og professionel sparring – fra jobopstart til udlevering af arbejdstøj.


Hvem er du?

Du er en struktureret og proaktiv person, der trives i et tempofyldt arbejdsmiljø, hvor ingen dage er ens. Du har erfaring fra vikar- eller rekrutteringsbranchen. Din arbejdsstil er præget af effektivitet, engagement og en løsningsorienteret tilgang.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Intern teknisk kunderådgiver
METRO THERM A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
Er du klar til en forandring i dit arbejdsliv? Vi søger dig, som vil bruge dit kendskab fra marken til at servicere og løse kundernes udfordringer over telefonen fra METRO THERM’s afdeling i Haderslev.

På vegne af METRO THERM A/S søger Career | a JKS Company en stærk teknisk kunderådgiver, med VVS-baggrund og erfaring med varmeanlæg. Vi søger dig, som pr. telefon kan sætte dig ind i kundernes udfordringer og løse dem - dig, som med dine stærke kommunikative kompetencer, let kan rådgive kunderne og dermed sikre at de kan komme videre.

Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder
Du kommer til at indgå i et teknisk team, som består af kolleger, der har dyb indsigt i VVS- og varmeapplikationer. Telefonen vil være dit primære arbejdsværktøj, og størstedelen af telefonhenvendelserne kommer fra VVS-installatører og servicepartnere.

Det er ikke et krav at have kendskab til METRO THERM’s produkter og løsninger, da du vil få en grundig oplæring omkring dette. Det vigtigste er, at du har lyst til at yde teknisk support, primært via telefonen, er nysgerrig på produkterne og kan sætte dig i dine kunders sted.


Dine primære arbejdsopgaver vil være:

Teknisk kunderådgivning via telefon og mail, angående METRO THERMs fjernvarme- og beholderløsninger
At agere second level support på de mere komplicerede sager, der ikke kan løses direkte i telefonen
At udarbejde energiberegninger og dimensioneringer af METRO THERM-produkter
Ad hoc-opgaver indenfor kontor, administration, indkøb, produktion og lager
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Presseoperatør til Miljøcenter Kolding
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Meldgaard har i mange år sorteret og håndteret affald, jord og genbrugsprodukter. I dag har vi miljøcentre/modtageanlæg i bl.a. Kolding, Klintholm, Herning og posesortering i Aalborg.
Afdelingerne har været igennem en kraftig udvikling med masser af nye aktiviteter i en spændende branche.

Hovedaktiviteterne på pladserne er håndtering af jord, have/park affald, organisk affald og øvrige affaldsfraktioner, der kommer ind på de forskellige pladser.
Vi har en uformel omgangstone med gensidig respekt for hinanden og har med udgangspunkt fra kontoret i Kolding tæt kontakt med alle modtageanlæg samt vores hovedkontor i Aabenraa. Vi er et stærkt team med en ambition om at have tilfredse kunder og levere kvalitet hver gang.

Jobbet
Vi søger en presseoperatør til drift af vores helt nye presser på vores miljøcenter i Kolding.
Du vil komme til at beskæftige dig med at overvåge pressen, kørsel af maskiner (gummiged, traktor m.m), drift og vedligeholdelse af pladsen, pressen og maskiner samt alle forefaldende opgaver. Disse opgaver løses i samarbejde med driftslederen, samt dine kommende kollegaer.
Stillingen er på 37 timer, og arbejdstiden vil ligge mellem kl. 7 – 16.
Du vil blive en del af et lille team, hvor vi er hurtige til at træffe beslutninger og få opgaverne løst.

Om dig
Du har interesse og god forståelse for teknik samt maskiner og deres funktion. Dine hænder er skruet godt på, og du har erfaring eller interesse for kørsel af ballepresser, entreprenør- eller landbrugsmaskiner. Du elsker nye udfordringer, er omstillingsparat, vil gerne lære nyt og er en fighter af natur. Du tager ejerskab i dit job og brænder for at gøre en forskel.
Det er samtidig vigtigt at du:
• Har kørekort kategori B
• Erfaring med ballepresser en fordel.
• Kan arbejde selvstændigt og samtidig er en god teamplayer
• Har godt humør
• Er fleksibel

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.
Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte driftsleder Christian Larsen på tlf. 22 33 72 89. Eller send os din ansøgning via linket senest den 1. januar 2025.
Vi indkalder løbende til samtaler og afslutter processen når den rette kandidat er fundet. Tiltrædelse hurtigst muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Finance Accountant, Taulov
LS Intertank
Syddanmark
7000 Fredericia
Pudser du brillerne en ekstra gang når du læser ord som struktur, systemer og International Accounting? Er du nysgerrig på at lære og forstå sammenhænge, så du kan være med til at optimere processer? Hvis du også er den der bidrager med godt humør i teamet, så læs videre her!

På vegne af LS Intertank søger Career | a JKS company en Finance Accountant med erfaring inden for området. Du vil blive en vigtig del af regnskabsteamet på hovedkontoret i Taulov og spille en central rolle i håndteringen af daglige opgaver, samtidig med at du bidrager til at optimere og effektivisere processerne.


Om LS Intertank

LS Intertank er en stærk, familieejet dansk virksomhed med mere end 70 års erfaring inden for transport. Som markedsleder i transport af flydende gods er LS Intertank kendt for at levere høj kvalitet og service til deres kunder. Den samme dedikation går igen i deres arbejdsmiljø, hvor der er fokus på samarbejde, udvikling og trivsel.

Hos LS Intertank bliver du en del af et team, der prioriterer sammenhold og gensidig støtte. Her får du mulighed for at udvikle dig både personligt og professionelt i en virksomhed, der værdsætter engagement og nytænkning.

Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder
Som Finance Accountant vil du få en alsidig hverdag, hvor du blandt andet vil:

Håndtere daglig bogføring og fakturahåndtering via ImageCapture
Deltage i månedsafslutninger, herunder afstemninger og dokumentation
Sørge for korrekt afstemning af koncerninterne mellemværender
Analysere og optimere eksisterende processer for at sikre overholdelse af deadlines
Arbejde tæt sammen med teams lokalt og internationalt i Skandinavien, Slovakiet og Polen

Derudover vil du spille en vigtig rolle i at styrke og forbedre arbejdsprocesser og systemer, så regnskabsteamet fortsat kan levere resultater i verdensklasse.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Operation Manager, Taulov
LS Intertank
Syddanmark
7000 Fredericia
På vegne af LS Intertank i Taulov søger Career | a JKS Company en proaktiv og driftsstærk Operation Manager, der kan inddrage både viden og erfaring for at sikre de gode processer, som skaber drift i verdensklasse. Med dine evner inden for kontinuerlig effektivisering og optimering af den samlede kapacitet, skal du sikre, at potentialet udnyttes fuldt ud.


Hvilken organisation kan du blive en del af?

LS Intertank er en dansk familieejet virksomhed med selskaber i flere lande. LS Intertank har i 70 år drevet et succesfuldt, internationalt transportfirma, som i dag er førende inden for deres område; Transport af flydende gods.

Her værnes om de gode og loyale kunder, som gennem adskillige årtier er serviceret og som man har gået en ekstra mil for at tilfredsstille. Familievirksomhedens DNA kendetegnes ved ihærdighed og højt engagement for at opnå det ønskede resultat og dette afspejles også i tilgangen til medarbejdere.


Du sikrer den gode drift og optimal udnyttelse af ressourcer

Som ny Operation Manager hos LS Intertank, vil du blive en del af et ledelsesteam på 2, hvor I dagligt vil styre operations i mål. Derudover, bliver?du en?aktiv del af ledergruppen.?

Du bidrager til at understøtte hele forretningen, så den fungerer optimalt og effektivt, og især vil du understøtte disponenterne med daglige faglige udfordringer. Du vil tilmed arbejde med optimering, både internt og ud mod kunderne, på tværs af de tre disponent-teams i operations.

Dine vigtigste?ansvarsområder bliver at:?

Procesoptimere den daglige drift, dette indebærer; optimering af planlægning, udnyttelse af ressourcer, være faglig sparringspartner, samt opfølgning på kunde-performance og tilfredshed
Sikre optimal og effektiv udnyttelse af den samlede kapacitet, herunder at sikre, at den daglige og ugentlige planlægning forløber planmæssigt
Skabe et godt og tæt samarbejde med Fleet afdelingen (planlægning af reparationer, syn mv.)
Sikre at procedurer, kundeinstrukser samt gældende lovgivning overholdes
Fastholde fokus og følge op på KPI’er - både internt og med afdelingens kunder
Håndtere daglige forespørgsler fra kunder?
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Maskinoperatør
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6880 Tarm
Meldgaard har i mange år sorteret og håndteret affald, jord og genbrugsprodukter. I dag har vi miljøcentre/modtageanlæg i bl.a. Kolding, Klintholm, Herning, Tarm og posesortering i Aalborg.
Afdelingerne har været igennem en kraftig udvikling med masser af nye aktiviteter i en spændende branche.

Hovedaktiviteterne på pladserne er håndtering af jord, have/park affald, organisk affald og øvrige affaldsfraktioner, der kommer ind på de forskellige pladser.
Vi har en uformel omgangstone, med gensidig respekt for hinanden og har med udgangspunkt fra kontoret i Kolding tæt kontakt med alle modtageanlæg samt vores hovedkontor i Aabenraa. Vi er et stærkt team med en ambition om at have tilfredse kunder og levere kvalitet hver gang.

Jobbet
Vi søger en maskinoperatør til primært at håndtere og sortere glas/metal fraktionen på vores nyetablerede plads i Tarm.
Opgaven spænder vidt, lige fra sortering igennem rundsortere, udskillelse af metaller over en hvirvelstrømsmagnet, vask af glas samt forefaldende opgaver.
Du vil indgå i et team med dine kollegaer fra pladsen i Fasterholt, samt der må påregnes kørsel til andre pladser i jobbet.
Stillingen er på 37 timer, og arbejdstiden vil ligge mellem kl. 7 – 16.
Du vil blive en del af et lille team, hvor vi er hurtige til at træffe beslutninger og få opgaverne løst.

Om dig
Du har interesse og god forståelse for teknik samt maskiner og deres funktion. Dine hænder er skruet godt på, og du har erfaring eller interesse for kørsel af entreprenør eller landbrugsmaskiner. Du elsker nye udfordringer, er omstillingsparat, vil gerne lære nyt og er en fighter af natur. Du tager ejerskab i dit job og brænder for at gøre en forskel.
Det er samtidig vigtigt at du:
• Har kørekort kategori B
• Har erfaring med entreprenør maskiner og især gummiged
• Procesforståelse
• Kan arbejde selvstændigt og samtidig er en god teamplayer
• Er fleksibel hvad arbejdsopgaver og arbejdstid angår

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.
Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte driftsleder Bent Andersen på
tlf. 2775 2206.
Eller send os din ansøgning via: Søg stillingen senest den 1. januar 2025.
Vi indkalder løbende til samtaler og afslutter processen når den rette kandidat er fundet. Tiltrædelse hurtigst muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Logistik- og indkøbsassistent
Lactosan A/S
Fyn
5750 Ringe
Kan du lide at tage ansvar, have indflydelse og arbejde i et stærkt team? Vægter du et godt samarbejde højt, og motiveres du af at opnå fælles succes? Så er det måske dig, vi søger til indkøbsafdelingen hos Lactosan!

På vegne af Lactosan A/S i Ringe søger Career | a JKS Company, til en nyoprettet stilling, en engageret logistik- og indkøbsassistent, der bliver nøglepersonen i virksomhedens logistik- og indkøbsafdeling. Du får ansvaret for at koordinere logistikken og sikre en effektiv varestrøm, der lever op til Lactosans høje kvalitetsstandarder.


Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder

I indkøbsafdelingen er ingen dage ens, og opgaverne løses i fællesskab. Som logistik- og indkøbsassistent vil du få en central rolle i at sikre optimal logistikplanlægning og opfølgning, og du bliver en vigtig brobygger mellem leverandører, transportører og interne teams.

Som logistik- og indkøbsassistent vil dine opgaver bl.a. omfatte at:

Koordinere logistik og planlægning for at sikre præcision og effektivitet
Vedligeholde stamdata, dokumentation og specifikationer
Optimere administrative systemer for smidige processer
Koordinere med eksterne lagerlokationer og produktionen
Udføre opfølgning med leverandører og transportører
Løse diverse ad hoc-opgaver og supportere interne teams


Din ekspertise og personlighed

Vi søger en struktureret og detaljeorienteret person, som arbejder engageret og målrettet, selv når løsninger kan synes svære at finde. Du er kendt for dit gode humør og positive indstilling – også når dagene er hektiske. Du trives med at bevare overblikket og ser muligheder, hvor andre ser begrænsninger.

Med din store kontaktflade er det vigtigt, at du er udadvendt, serviceminded og god til at kommunikere med forskellige mennesker, og samtidig er stærk i engelsk både på skrift og i tale. Sidst, men ikke mindst, er du en holdspiller, der ser værdien i at nå mål sammen.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Direktør til ambitiøst golfresort i Jels
Arkil A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
Er du klar til at stå i spidsen for et ambitiøst resort, der kombinerer unikke golfoplevelser, gastronomi, overnatninger og højt serviceniveau?

Motiveres du af at skulle udvikle og forfine resortets ydelser og dermed forløse det forretningsmæssige potentiale?

Kan du udfylde rollen som den motiverende og udviklende leder, der skaber arbejdsglæde og får en bred medarbejdergruppe til at performe som et stærkt team? Så kan det være dig, vi søger som ny resortdirektør på Royal Oak.


Royal Oak – et ambitiøst golfresort

Royal Oaks golfbane er anlagt i den smukke natur omkring Jels Nedersø. Siden åbningen i 1992 har banen været blandt landets bedste – anlagt efter internationale standarder og kendt for sin høje kvalitet.

De nuværende ejere har investeret betydeligt i en ’opgradering’ af Royal Oak bl.a. med opførelse af 10 spahuse, udendørs padelbaner, modernisering af klubhus og restaurant, autocamperplads, minigolf og løbende opdatering af banens stand. En væsentlig opgradering af træningsfaciliteterne gennemføres i 2025.

Ambitionerne er høje, og retningen er sat: Royal Oak skal være et godt samlingspunkt for golfklubbens medlemmer, en attraktiv destination for gæster, herunder både golfspillere, og ikke-golfere, kendt for førsteklasses erhvervsarrangementer og skræddersyede selskaber – samt ikke mindst service og kvalitet i gæsteoplevelsen både som overnattende og restaurationsbesøgende gæst.

Resortet skal have ny direktør, og der søges en dedikeret og serviceminded profil, som kan tage Royal Oak til næste niveau.


Dine ansvarsområder

Som resortdirektør får du det overordnede ansvar for den daglige drift, udvikling og økonomi i Royal Oak. Du skal først og fremmest sikre førsteklasses oplevelser for klubbens medlemmer og gæster. Det bliver din opgave at fastholde og sikre den positive udvikling, Royal Oak er inde i.


Du skal særligt have fokus på at udvikle stedet og skal gennem dit virke sikre, at:

organisationen har de rette kompetencer og fremstår som en motiveret og engageret enhed.
opbakningen hos klubmedlemmer, kunder og samarbejdspartner fastholdes og udvikles.
der er leverancesikkerhed og kvalitet. Royal Oak står for kvalitet, og gæsterne skal altid opleve imødekommenhed, høj kvalitet og service. Man må ikke være i tvivl om, at alle altid gør deres bedste.
der sættes en tydelig retning, hvor du gennem dialog med ejerne skaber en robust forretning og en tydelig vej frem – en vej, som alle kan se sig selv i, der sikrer og viderefører den positive udvikling af resortets brand og markedsposition.

Ansvarsområdet er bredt, og du bliver øverste leder for en organisation med alsidig faglighed, som tager sig af restaurantdrift, overnatninger, erhvervsarrangementer, selskaber, klubaktiviteter samt banedrift og -vedligehold. Dine opgaver bliver bl.a. at:

udvikle og implementere strategier for at sikre resortets fortsatte vækst og høje kvalitet.
drive og optimere resortets økonomi, herunder budgettering, omkostningsstyring og lønsomhed.
skabe og vedligeholde relationer til kunder, medlemmer, gæster, eksterne partnere samt løbende og tæt dialog med ejerne.
lede og motivere medarbejderne til at yde deres bedste og skabe en kultur med kunden i centrum.
stå for salg og marketing, herunder identificere og udnytte nye forretningsmuligheder, f.eks. udnyttelse af stedets kapacitet uden for golfsæsonen til afholdelse af møder og mindre konferencer for erhvervssegmentet.


Arbejdsstedet er på Royal Oak i Jels.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Warehouse workers
JKS & Career
Syddanmark
7100 Vejle
On behalf of one of our customers in Vejle, JKS is looking for warehouse workers.

Our customer in Vejle is entering their peak season and experiencing a high demand of workers. We are therefore looking for someone who can start as soon as possible.

Please note that this is a temporary position with good opportunities for permanent employment.


Job Responsibilities:

Picking and Packing from conveyor belts on to pallets
Quality control
General warehouse tasks
Container unloading
Collaborate with team members to achieve daily operational goals.
Operate warehouse equipment, such as pallet jacks, in a safe and responsible manner.
Maintain tidiness and orderliness in the warehouse space.
Follow instructions from supervisors and contribute to a positive team dynamic.


Required Skills:

Practical experience with warehouse work
Structured and efficient approach
Independent and self-driven
Detail-oriented and quality-conscious
Responsible and dependable
You must be able to speak and understand either Danish, English or Polish


Personal Compenteces:

Reliable and punctual
You possess knowledge of food safety protocols and fundamental hygiene practices
Flexible with working hours and tasks
Physically fit as the work can be demanding
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Marketingkoordinator
Hamag A/S
Syddanmark
6230 Rødekro
På vegne af Hamag A/S i Rødekro søger Career | a JKS company en energisk og kreativ marketingkoordinator med god viden inden for digital markedsføring, som kan gøre en forskel og være med til at styrke og fremme synliggørelsen af virksomheden, samt sikre dens fortsatte vækst.

Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder
Hamag A/S har mange bolde i luften og endnu flere kommer til i forbindelse med den grønne omstilling. Derfor har de brug for en ”marketing jonglør” til at hjælpe med at omsætte alle de gode ideer og tanker til handling.

I tæt samarbejde med den kommercielle chef vil du blive drivkraften i at styrke og skabe virksomhedens profilering via website, webshop, trykte og sociale medier.

Dine opgaver vil være meget alsidige dog med størst fokus på at holde salgsværktøjer og hjemmeside ajour, så hjemmeside og marketingindsatser nøje afspejler strategier og aktiviteter i øvrigt. Derudover er det dit ansvar at sikre, at der er en rød tråd gennem alle marketingaktiviteter iht. designmanualen.

Derfor vil nysgerrighed, indlevelse og ikke mindst forståelse for virksomheden og branche som helhed være gode egenskaber for at få succes i jobbet.

Dine opgaver omfatter også:

Opdatering og redigering af hjemmeside
Generel planlægning, koordinering og produktion af både ”content” samt grafisk materiale til website, tryk, LinkedIn og andre SoMe kanaler
Drift af online salg på webshop
Drift af Intranet
Planlægning og koordinering af markedsføringstiltag, messer og andre events
Udarbejdelse af materiale til produktlancering og salgssupport, inkl. produktdatablade og manualer
Annoncer til indrykning i fagblade o. lign.
Udarbejde marketingsfremstød i samarbejde med vores kunder
Diverse ad hoc-opgaver

Du vil blive en del af et engageret hold, og du får muligheden for at være med til at præge udviklingen i en virksomhed, med en flad organisationsstruktur, præget af korte beslutningsveje og en uformel omgangstone.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland