1676 job i Sønderjylland
1676 job i Sønderjylland

topjob

Maskinfører til Miljøcenter Kolding
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Meldgaard har i mange år sorteret og håndteret affald, jord og genbrugsprodukter. I dag har vi miljøcentre/modtageanlæg i bl.a. Kolding, Klintholm, Herning og posesortering i Aalborg.
Afdelingerne har været igennem en kraftig udvikling med masser af nye aktiviteter i en spændende branche.

Hovedaktiviteterne på pladserne er håndtering af jord, have/park affald, organisk affald og øvrige affaldsfraktioner, der kommer ind på de forskellige pladser.
Vi har en uformel omgangstone med gensidig respekt for hinanden og har med udgangspunkt fra kontoret i Kolding tæt kontakt med alle modtageanlæg samt vores hovedkontor i Aabenraa. Vi er et stærkt team med en ambition om at have tilfredse kunder og levere kvalitet hver gang.

Jobbet
Vi søger en maskinfører der på sigt skal arbejde med driften af vores helt nye presser på vores miljøcenter i Kolding.
Du vil komme til at beskæftige dig med at overvåge pressen, kørsel af maskiner (gummiged, traktor m.m), drift og vedligeholdelse af pladsen, pressen og maskiner samt alle forefaldende opgaver. Disse opgaver løses i samarbejde med driftslederen, samt dine kommende kollegaer.
Stillingen er på 37 timer, og arbejdstiden vil ligge mellem kl. 7 – 16.
Du vil blive en del af et lille team, hvor vi er hurtige til at træffe beslutninger og få opgaverne løst.

Om dig
Du har interesse og god forståelse for teknik samt maskiner og deres funktion. Dine hænder er skruet godt på, og du har erfaring eller interesse for kørsel af ballepresser, entreprenør- eller landbrugsmaskiner. Du elsker nye udfordringer, er omstillingsparat, vil gerne lære nyt og er en fighter af natur. Du tager ejerskab i dit job og brænder for at gøre en forskel.
Det er samtidig vigtigt at du:
• Har kørekort kategori B
• Erfaring med ballepresser en fordel.
• Kan arbejde selvstændigt og samtidig er en god teamplayer
• Har godt humør
• Er fleksibel

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte driftsleder Christian Larsen på tlf. 22 33 72 89. Eller send os din ansøgning via Søg stillingen senest den 2. februar 2025.
Vi indkalder løbende til samtaler og afslutter processen når den rette kandidat er fundet. Tiltrædelse hurtigst muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Smed til asfaltværk i Skrydstrup
Arkil A/S
Syddanmark
6500 Vojens
Er du en dygtig smed, der ønsker at anvende din håndværksmæssige ekspertise på vores asfaltværk i Skrydstrup ved Vojens? Og Trives du med varierende opgaver, der spænder fra reparationer og vedligehold til kørsel med gummiged?

Bliv en del af et stærkt team

I vores asfaltdivision er vi 60 ansatte, der producerer og udfører alle former for asfaltbelægninger og vedligeholder både motorveje, landeveje, lufthavne og industriarealer. Som smed på asfaltværket indgår du i et team på fem personer, der sikrer den daglige asfaltproduktion og vedligehold af maskinerne og pladsen.

Vi tilbyder sundhedsforsikring, pensionsordning og lønfastsættelse efter dine kvalifikationer. Dertil til arbejder vi sammen om at skabe et sikkert, ordentligt og ryddeligt arbejdsmiljø.

Få en varieret hverdag

Som smed spiller du en central rolle ved reparation, vedligehold og forbedringer af asfaltværket.

Dine opgaver består således af:

- Reparationer - f.eks. svejsning af aksler og tætning af luftslanger.

- Løbende udbedring af skader og begrænsning af driftsstop, i samarbejde med fabriksformanden.

- Betjening af vores blandecomputer, hvorfra du overvåger produktionen.

- Forefaldende arbejde, herunder kørsel med gummiged og rengøring af pladsarealer.

Din adgangsbillet til jobbet

Vi søger en smed med erfaring inden for smede- eller svejsearbejde. Erfaring fra et asfaltværk eller andet produktionsanlæg, er en fordel, men ikke et krav. Vi sørger for at du bliver lært grundigt op i processerne, derfor ønsker vi blot at du har en positiv indstilling og vilje til at lære.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kontorelev til Meldgaard Miljø A/S – Dagrenovation
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Er du vores kommende kontorelev med speciale i administration?

Meldgaard MILJØ søger vi en kontorelev med speciale i administration til hovedkontoret i Aabenraa.

Du får en spændende uddannelse, hvor du bliver en del af en afdeling, hvor der både er administrationsopgaver, telefonbetjening og IT-opgaver. Du vil skulle supportere og have dagligt kontakt med dine kolleger som kører dagrenovation, driftsledere og samarbejdspartnere.

Du tilbydes
• Et spændende uddannelsesforløb med en fri omgangstone og frihed under ansvar
• Egne opgaver med personlig og faglig udvikling indenfor kommuneprojekter
• Elevnetværk med deltagelse i planlægning af firmaarrangementer
• Deltagelse i mandskabs- og driftsmøder

Hvem er du
• Du har lyst til at lære, stiller spørgsmål og er fleksibel
• Du er udadvendt og interesseret
• Du kan arbejde selvstændigt og tager initiativ
• Du har erfaring med Office pakken, især Excel
• Du har kørekort B

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende elevstilling med gode ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med mere end 50 års erfaring.
Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.
Meldgaard Gruppen har pt. mere end 20 elever ansat – fordelt på hovedkontoret samt på lokationer i Jylland og på Fyn.

Uddannelseskrav
STX, HTX eller HF student skal også have fem ugers EUD Student forløb med fagretning kontor.
HHX og EUX giver direkte adgang til elevforløbet.

Hvis du er fyldt 25 år, skal du kontakte en erhvervsskole nær dig med henblik på, at få lavet en realkompetencevurdering (RKV).

Har du uddybende spørgsmål til elevstillingen, er du velkommen til at kontakte oplæringsansvarlig Helle Gregersen Hoi på tlf. 7433 7345. Send din ansøgning via Søg stillingen snarest muligt, dog senest den 14. februar 2025. Vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye elev.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Fast chauffør til forvogn/hænger
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores kommende chauffør?

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, Walking Floor og trucktrailere til palle leveringer.

Vi søger en fast chauffør, der skal køre med forvogn/hænger.
Vi forventer at du:
• Har erfaring med kørsel med forvogn/hænger, og som chauffør i det hele taget er påkrævet
• Er i besiddelse af EU chaufførbevis, kørekort CE samt førerkort.

Der er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.
Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.

Hos Bulk-Transport A/S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Kørselsleder
Jesper Hansen på tlf. 2042 7227 eller afdelingschef Torben Danielsen på tlf. 2033 7273 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 2. februar 2025.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Værktøjsmager
Steel Products DFT A/S
Syddanmark
6430 Nordborg
Vil du afprøve dine evner i en hverdag med både faglige og personlige udfordringer?
Vi søger en værktøjsmager/værktøjs vedligeholder til stanseafdelingen i Steel Products i Nordborg

Er du
- Uddannet værktøjsmager, Industritekniker
- eller lignende?
- Kvalitetsbevidst i dit arbejde?
- Selvstændig – og samtidig en teamplayer,
når arbejdet kræver det?
Har du
- Erfaring med reparation og vedligeholdelse af
værktøjer – gerne fra metalindustrien?
- Erfaring med at slibe, dreje og fræse?

Kan du også
- Se løsning frem for begrænsninger.
- Have god værkstedshumor og begå dig i et
travlt miljø med fri omgangstone.
- Bidrage med god tegnings forståelse og med
tegneopgaver i samarbejde med konstruktør.

Så tilbyder vi
- Et spændende job, hvor du arbejder
selvstændigt
- Stor indflydelse på din egen hverdag
- At blive en del af en virksomhed,
hvor vi sætter stor pris på hinanden.

Dine opgaver
- Vedligeholde stanseværktøj.
- Klargøre stanseværktøjer efter afsluttet
produktionsordre så de er klar til næste ordre.
- Udvikle nye værktøjer i samarbejde med
konstruktør.
- Test og indkøre nye produkter på
stansemaskiner.
- Bestille sliddele og holde styr på
lagerbeholdning.
- Samarbejde og fejlfinde med operatør, opstiller,
og konstruktør.

Arbejdsstedet vil være i Nordborg, hvor dine opgaver vil primært være reparation of vedligeholdelse af stanse- og bukkeværktøjer til vores egen produktion.
Du skal sende din ansøgning og CV samt evt. eksamensbeviser snarest til moa@steelproducts.dk. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Morten Andersen, på telefonnummer 30806829.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Meldgaard Handel A/S søger en teknisk kyndig, administrativ medarbejder
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Meldgaard Handel A/S er en af de største leverandører i Danmark til råstof, miljø, nedbrydning og genbrugs- industrien og har agenturer såsom Finlay,Terex Ecotec, Rockster, Portafill, Backers, Terex MDS.

I Meldgaard Handel A/S har vi igennem de seneste år haft vækst med salg, service, rådgivning og udlejning af beton knusere, sorteringsanlæg, træ-neddelere, stakkebånd osv.

Om jobbet
Vi søger en administrativ medarbejder – måske har du rødder som mekaniker, eller måske har du blot teknisk snilde og hænderne skruet rigtigt på.
Du skal beskæftige dig med følgende opgaver:

• Reklamationsbehandling
• Indkøbs- og leverandørhåndtering
• Lager og logistikopgaver
• Øvrige administrative og driftsrelaterede opgaver
• Til tider være behjælpelig med klargøring af maskiner inden levering

Du vil indgå i et team af 8 dedikerede medarbejdere på kontoret i Aabenraa

Om dig
Du skal have erfaring med den administrative del omkring landbrugsmaskiner, lastbiler eller entreprenørmaskiner. Derudover må du gerne:

• Være serviceminded, udadvendt og ”smilende” i en telefon
• Være god til at arbejde selvstændig og struktureret
• Være god til at have flere bolde i luften, tage initiativ og ansvar
• Kunne begå dig i det engelske sprog i både i skrift og tale – eventuelt også tysk, dog ikke nødvendigt

Vi tilbyder
Hos Meldgaard får du en spændende og udfordrende stilling i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vi tilbyder gode løn- og ansættelsesforhold, et åbent og uformelt arbejdsmiljø med glade og motiverede kolleger, samt frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Klaus Meldgaard på telefon
20 33 72 04 eller send os din ansøgning via Søg stillingen senest den 31. januar 2025.
Vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Chauffør til komprimatorbil
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Meldgaard Miljø A/S (Erhverv) søger en fast chauffør til kørsel med komprimatorbil med udkørsel fra Kolding.

I Meldgaard Miljø ser vi et stort potentiale i, at vi i Danmark bliver bedre til sortering af affald. Derfor hjælper vi alle typer af virksomheder med at indfri deres fulde potentiale med hensyn til korrekt sortering og genanvendelse.

Jobbet
Fuldtidsstilling som chauffør til en komprimatorbil med udkørsel fra Kolding.
Jobbet består i at tømme minicontainere hos vores erhvervskunder.
Arbejdstiden er en 5-dags uge, og du er hjemme hver dag. Der er kørsel i hverdagene/dagstimerne.
Løn efter gældende overenskomst.

Om dig
Hvis du, udover at have kørekort til kategori C, gyldigt EU-bevis og førerkort til tacograf, kan nikke genkendende til følgende om dig selv, hører vi gerne fra dig:
• Omhyggelig
• Ansvarsbevidst
• Mødestabil
• Serviceminded
• Selvstændig
• En god kollega
• fleksibel

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelses- forhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring.
Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
Disponent Tina Kornbeck på tlf. 74 33 73 72 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest
den 30. januar 2025. Tiltrædelse snarest muligt, og senest d. 1. marts 2025.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Chauffør til tiptrailer
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores kommende chauffør?
I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, Walking Floor og trucktrailere til palle leveringer.
Vi søger en fast chauffør, der skal køre med tiptrailer.
Vi forventer at du:
• Har erfaring med kørsel med tiptrailer, og som chauffør i det hele taget er påkrævet
• Er i besiddelse af EU chaufførbevis, kørekort CE samt førerkort.

Der er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.
Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.
Hos Bulk-Transport A/S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Kørselsleder
Jesper Hansen på tlf. 2042 7227 eller afdelingschef Torben Danielsen på tlf. 2033 7273 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 26. januar 2025.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Passioneret Kontorassistent med flair for kundesupport
Watersystems A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Er du passioneret omkring håndtering af ordrer, kundesupport og god service? Kan du se dig selv i en rolle, hvor du bidrager til udvikling og optimering af vores administrative systemer? Trives du med at løse spændende kontoropgaver.

Så er det lige præcis dig Watersystems A/S leder efter.


Hvem er vi ?

Watersystems A/S udvikler, leverer og servicerer bæredygtige decentrale spildevandsløsninger til det danske marked.


Hvad får du ?

Hos os får du et alsidigt job, hvor daglige kontoropgaver og optimering af arbejdsprocesser går hånd i hånd med at yde førsteklasses service til vores kunder.


Dine opgaver vil blandt andet omfatte:

• Håndtering af ordrer fra vores erhvervskunder.
• Digital overvågning af vores mere end 4.000 minirenseanlæg, herunder
rådgivning og support til kunder pr. telefon og mail.
• Udarbejdelse og opfølgning på tilbud til private kunder.
• Vedligeholdelse af data i vores CRM-system.
• Fakturering af ordre så vel B2B som B2C.
• Deltagelse i den øvrige daglige drift på kontoret.

Din faste arbejdsplads bliver på vores dejlige lyse kontor tæt ved motorvejen i Aabenraa.
Du vil referere direkte til virksomhedens direktør.


Vi søger dig, der har forretningsforståelse og gode IT-kompetencer. Vi forventer at du:

• Har en relevant uddannelse og erfaring inden for kontorarbejde
• Kan samarbejde med både erhvervskunder, private kunder, samarbejdspartnere og kolleger
•Trives med selvstændigt arbejde og har øje for detaljerne i både data og kundeservice
•Har solide IT-færdigheder, især i Microsoft Office, men også let kan sætte dig ind i nye systemer


Vi tilbyder:

Hos Watersystems A/S bliver du en del af en organisation, der arbejder for at forbedre spildevandsrensning i Danmark. Du kan se frem til:

• En fuldtidsstilling på 37 timer om ugen.
• Et spændende og alsidigt job med stor variation i opgaver.
• Et stærkt kollegialt fællesskab, hvor vi værner om det gode arbejdsmiljø og fejrer både store og små succeser.
• En bred samarbejdsflade på tværs af fagområder, både internt og eksternt
Watersystems A/S har medarbejderne i fokus og tilbyder blandt andet:
• Sundhedsforsikring
• Pensionsordning
• Stor frihedsgrad
• Sociale aktiviteter og en uformel omgangstone


VIRKSOMHEDEN

Watersystems er førende indenfor decentral biologisk rensning af husholdningsspildevand. Vores biologiske anlæg er baseret på den innovative biofilm-teknologi, der sikrer et rent vandmiljø.
Watersystems ser sin udvikling inden for den nyeste og mest avancerede spildevandsteknologi, som en forpligtelse for innovative produkter i høj kvalitet, der altid lever op til de lovkrav, der er gældende på området.
Watersystems har vidensdeling og et stærkt samarbejde med nogle af Europas stærkeste specialister inden for spildevandsteknologi, hvilket gør, at Watersystems har et stort fokus på kvalitet og etik.


Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte:

adm. direktør Pia Escherich: tlf. 81883850 eller mail: pe@watersystems.dk


Send din ansøgning til pe@watersystems.dk.

Stillingen er åben indtil vi har fundet den rigtige kandidat. Der afholdes samtaler løbende.

Du kan læse meget mere om os på www.watersystems.dk samt ved at trykke på linket i "Se jobbet" nedenfor.

Er du klar til at blive en del af vores team?
Vi glæder os til at høre fra dig!

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Store Manager til Center Parcs Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Syddanmark
6430 Nordborg
Stilling som Store Manager til Center Parcs Nordborg Resort

Er du på udkig efter et spændende job i restaurationsbranchen? Trives du i et travlt og dynamisk miljø? Så har vi den helt rigtige mulighed for dig!

I foråret/sommeren 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med en række forskellige gastronomikoncepter, og vi leder efter dig som Store Manager!

Store Manager i Service eller Retail til åbningen af Center Parcs Nordborg Resort i Danmark med start i februar 2025. Fuldtidsstilling.

Vi kan tilbyde dig:
- Attraktiv løn: En løn, der matcher dine kvalifikationer og erfaring
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nyopstartet virksomhed, hvor du får
mulighed for at præge udviklingen og succesen
- Internationalt arbejdsmiljø: Samarbejde med kunder og kolleger fra hele
verden/Europa, og få mulighed for personlig og faglig udvikling på nationalt og
internationalt plan
- Stærkt teamfællesskab: Vær med til at opbygge et positivt og samarbejdende
miljø sammen med dine nye kolleger
- Stabilitet og sikkerhed: Et pålideligt internationalt firma
- Attraktive medarbejderrabatter: Nyd bl.a. nedsatte måltider på alle restauranter
- Muligheder for videreuddannelse: Din karriere, din fremtid

Dine opgaver:

- Ansvar for at lede alle salgsaktiviteter, herunder produktpræsentation,
salgstræning og opretholdelse af et optimalt salgsområde
- Sikre, at både produkt- og servicekvaliteten lever op til kunder og gæsters
forventning
- Implementere marketing- og salgsfremmende aktiviteter, såsom kampagner og
tilbud
- Planlægge vagtplaner, onboarding og ledelse af medarbejdere
- Administrere varebevægelser, overholde lovgivning, optimere lagerbeholdning
og styre økonomiske omkostninger
- Aktiv støtte i den daglige drift og og håndtering af gæster i
spidsbelastningsperioder


Din profil:

- Uddannelse inden for catering, hotel, gastronomi – gerne som specialist i
systemcatering, eventcatering eller lignende
- Relevant erhvervserfaring inden for ovennævnte
- Flere års erfaring i at lede og skabe motivation i teamet
- Imødekommende, kommunikativ og åben personlighed
- Fleksibilitet i forhold til arbejdstider
- Gode danskkundskaber, og kendskab til engelsk eller tysk vil være en fordel


Søger du et job, hvor du kan være med til at forme en positiv virksomhedskultur, spille en central rolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr fra starten? Så bliv en del af vores team!

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker rollen som værter og byder vores gæster velkommen med lækker og indbydende mad.

Vi ser frem til at lære dig at kende! Ansøg allerede nu via e-mail til: karriere@areas.com

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, seksuel orientering, handicap eller etnisk tilhørsforhold.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Teamleder til Service eller Retail, Center Parcs Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Syddanmark
6430 Nordborg
Job som Teamleder til Center Parcs Nordborg Resort

Er du på udkig efter et spændende job inden for cateringbranchen? Trives du i et travlt og dynamisk miljø? Så har vi den helt rigtige mulighed til dig!

I foråret/sommeren 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med en række forskellige gastronomiske koncepter, og vi søger dig som Teamleder!

Teamleder i Service eller Retail til åbningen af Center Parcs Nordborg Resort i Danmark med start marts 2025. Fuldtid/deltid.

Vi kan tilbyde:

- Attraktiv løn: En løn, der matcher dine kvalifikationer og erfaring
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nystartet virksomhed, hvor du har
mulighed for at præge dens udvikling og succes
- Stærkt teamfællesskab: Vær med til at opbygge et positivt og samarbejdende
miljø sammen med dine nye kolleger
- Internationalt arbejdsmiljø: Samarbejde med kunder og kolleger fra hele
verden/Europa samt muligheder for personlig og faglig udvikling på nationalt og
internationalt plan
- Medarbejderrabatter: Få bl.a. rabat på måltider i vores restauranter
- Videreuddannelsesmuligheder: Din karriere, din fremtid

Dine opgaver:
- Lede og motivere teamet samt sikre en effektiv og smidig vagt i tæt samarbejde
med F&B-assistenten
- Organisere den daglige drift og koordinere personalet, herunder udarbejdelse af
vagtplaner i samarbejde med F&B-assistenten
- Tage ansvar for kvalitet, gæstetilfredshed og omsætning under vagten
- Udføre kasseafstemninger og sikre en god og effektiv overdragelse af vagten
- Træne og onboarde nyt personale samt fastholde kvalitetsstandarderne
- Bestille, modtage og opbevare varer korrekt
- Samarbejde internt i forhold til både service og salgsaktiviteter i restaurant eller
supermarket
- Udføre kasse- og salgsarbejde

Din profil:

- Uddannet indenfor catering, restaurant, hotel, salg, retail eller med en tilsvarende
kvalifikation
- Flere års erfaring inden for ovennævnte områder, gerne med erfaring i ledelse
- Stærke kommunikative evner og evnen til at fungere som en god rollemodel for
teamet
- Evne til at organisere og arbejde effektivt i pressede situationer med en positiv
indstilling
- Fleksibel tilgang til arbejdstider og villig til at påtage sig vagter i weekender og
på helligdage
- Imødekommende, kommunikativ og åben personlighed.
- Fortrolig med MS Office og godt kendskab til de relevante programmer
- Gode danskkundskaber, og kendskab til engelsk eller tysk vil være en fordel

Søger du et job, hvor du kan være med til at forme en positiv virksomhedskultur, spille en central rolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr fra starten? Så bliv en del af vores team!

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker rollen som værter og byder vores gæster velkommen med lækker og indbydende mad.

Vi ser frem til at lære dig at kende! Ansøg allerede nu via e-mail til: karriere@areas.com

Vi opfordrer alle interesserede til at ansøge, uanset alder, køn, religion eller etnisk baggrund.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Employees for container unloading
JKS & Career
Syddanmark
6000 Kolding
Are you vigorous and would like to have a physical job? If so, we might have the right job opportunity for you!

Professional skills:

You are self-motivated and take an active part in the work tasks
You are methodical and quality-conscious
You are capable and confident


Personal qualities:

You are physically fit and ready for new challenges
You are committed and flexible
You are reliable and punctual
You are able to provide your criminal record

The work requires that you are physically fit. It would be an advantage if you can work on short notice when needed.

If you are interested, please call our office on +45 76 33 07 50 during working hours (Monday 15:00 - 21:00) Tuesday - Friday from 13:00 - 21:00. or fill out the application form and upload your CV.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Lagermedarbejder
JKS & Career
Syddanmark
6000 Kolding
Ønsker du at blive en del af et energisk team med alsidige arbejdsopgaver? Trives du på et lagergulv, hvor dagene ikke er ens, og hvor vi hele tiden fokuserer på at optimere vores arbejdsprocesser? Så er der en gylden mulighed foran dig her.

Til hurtig opstart søger JKS en stabil og robust lagermedarbejder, som har mod på at tage fat. Truckcertifikat er et krav.

Fuldtidsstilling på enten dag- eller aftenhold.

Arbejdsområder:

Plukning, pakning, udlevering og registrering af varer (inklusive truck- og stabelkørsel)
Udførelse af lageroptællinger
Pakning og forsendelse af varer
Diverse ad hoc-opgaver

Krav til ansøgeren:

Truckcertifikat B og erfaring med truckkørsel
Evne til at kommunikere på både dansk og engelsk

Personlige egenskaber:

Du er omgængelig og imødekommende
Du er stabil og møder til tiden
Du er fleksibel i forhold til arbejdstid og -opgaver
Du er i god fysisk form, da arbejdet kan være fysisk krævende
Du kan fremvise straffeattest
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kok, Center Parcs Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Syddanmark
6430 Nordborg
Kok til nyåbningen af Center Parcs Nordborg Resort fra marts 2025
- Fuldtid -

I foråret/sommeren 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med mange forskellige gastronomiske koncepter, og vi søger dig som kok!

Er du på udkig efter et job, hvor du kan være med til at forme en positiv virksomhedskultur, spille en afgørende rolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr lige fra starten? Så bliv en del af vores team!

Fuldtid

Dine opgaver:
- Tilberedning af à la carte-menuer og retter buffet
- Kreativ tilberedning med både friske råvarer og convenience-produkter
- Planlægning og organisering af indkøb og opbevaring

Din profil:
- Uddannet kok eller tilsvarende kvalifikation inden for branchen
- Erfaring inden for ovennævnte områder, f.eks. kantine, restaurant, systemgastronomi eller
hotel
- Du er kvalitetsbevidst, ambitiøs og tager ansvar for dit arbejde
- Du bevarer roen og overblikket i pressede situationer, samtidig med at du har sans for
detaljerne
- Du trives med at arbejde i teams
- Du nyder at tilberede retter fra forskellige nationale køkkener og er kreativ i din madlavning
- Du er fleksibel og klar til at arbejde både i weekender og på helligdage
- Du har gode danskkundskaber, og kendskab til engelsk eller tysk vil være en fordel

Vi kan tilbyde:
- Attraktiv løn: En løn, der matcher dine kvalifikationer og din erfaring
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nystartet virksomhed, hvor du har mulighed for at præge dens udvikling og succes
- Stærkt teamfællesskab: Vær med til at opbygge et positivt og samarbejdende miljø sammen med dine nye kolleger
- Internationalt arbejdsmiljø: Samarbejde med kunder og kolleger fra hele verden/Europa samt muligheder for personlig og faglig udvikling på nationalt og internationalt plan
- Medarbejderrabatter: Få bl.a. rabat på måltider i vores restauranter
- Videreuddannelsesmuligheder: Din karriere, din fremtid

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker rollen som værter og byder vores gæster velkommen med lækker og indbydende mad.

Vi ser frem til at lære dig at kende! Ansøg nu via e-mail til: karriere@areas.com

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, seksuel orientering, handicap, eller etnisk tilhørsforhold.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kunde- og personalekonsulent
JKS & Career
Syddanmark
7000 Fredericia
Er du en passioneret menneskekender med en forkærlighed for at skabe de perfekte match mellem virksomheder og medarbejdere? Ønsker du en dynamisk hverdag, hvor du både kan udfolde dig i dialog med eksisterende kunder og kandidater samt trives med at bygge relationer til nye kunder? Hvis du taler dansk og engelsk, så læs videre – du kan være den næste stjernespiller i vores team hos JKS i Fredericia!

Hos JKS er vi stolte af at være en del af Danmarks bedste hold i vikar- og rekrutteringsbranchen. Vi søger nu en kunde- og personalekonsulent, der med høj arbejdsmoral, positiv energi og et smil på læben kan skabe værdi for vores kunder og medarbejdere.


Hvad går jobbet ud på?

Som kunde- og personalekonsulent får du en varieret og udfordrende hverdag, hvor dine evner til at jonglere flere opgaver på én gang bliver taget i brug. Du vil både få ansvaret for at finde de rette kandidater til vores kunder samt være ansigtet udadtil for vores kunder og medarbejdere. Her er nogle af de spændende opgaver, du vil tage del i:

Kunderelationer og salg: Byg og pleje relationer til vores kunder gennem behovsafklaring, dialog og præsentation af skræddersyede JKS-konceptløsninger. Du er opsøgende og brænder for at skabe merværdi for virksomhederne.
Ansvaret for at finde de helt rigtige kandidater til vores kunder ved screening af databaser og andre relevante kilder, gennemførelse af interviews og præsentation af kandidater.
Administrativt arbejde: Organisér bemandingslister, udarbejd kontrakter og koordinér arbejdsinstruktioner, så alt spiller for vores medarbejdere og kunder.
Medarbejderpleje: Tag dig af vores medarbejdere med høj service og professionel sparring – fra jobopstart til udlevering af arbejdstøj.


Hvem er du?

Du er en struktureret og proaktiv person, der trives i et tempofyldt arbejdsmiljø, hvor ingen dage er ens. Du har erfaring fra vikar- eller rekrutteringsbranchen. Din arbejdsstil er præget af effektivitet, engagement og en løsningsorienteret tilgang.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Warehouse workers
JKS & Career
Syddanmark
7100 Vejle
On behalf of one of our customers in Vejle, JKS is looking for warehouse workers.

Our customer in Vejle is entering their peak season and experiencing a high demand of workers. We are therefore looking for someone who can start as soon as possible.

Please note that this is a temporary position with good opportunities for permanent employment.


Job Responsibilities:

Picking and Packing from conveyor belts on to pallets
Quality control
General warehouse tasks
Container unloading
Collaborate with team members to achieve daily operational goals.
Operate warehouse equipment, such as pallet jacks, in a safe and responsible manner.
Maintain tidiness and orderliness in the warehouse space.
Follow instructions from supervisors and contribute to a positive team dynamic.


Required Skills:

Practical experience with warehouse work
Structured and efficient approach
Independent and self-driven
Detail-oriented and quality-conscious
Responsible and dependable
You must be able to speak and understand either Danish, English or Polish


Personal Compenteces:

Reliable and punctual
You possess knowledge of food safety protocols and fundamental hygiene practices
Flexible with working hours and tasks
Physically fit as the work can be demanding
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Smed, Industritekniker, Automatiktekniker, Toftlund
AKD Danmark
Syddanmark
6520 Toftlund
Brænder du for at arbejde med vedligehold og optimering, så er du måske vores kommende kollega i vedligehold?


Stillingen

AKD er inde i en positiv udvikling, og søger derfor en dygtig og engageret medarbejder som reparatør til vedligehold i Toftlund med snarlig tiltrædelse. Vedligeholdsafdelingen foretager vedligehold i alle afdelinger hos AKD i Toftlund.


Opgaver

• udføre reparation og fejlfinding på processer og udstyr
• deltage i optimering af udstyr
• deltage i renovering af anlæg mellem kampagner (mekanisk)
• opdatere dokumentation efter afsluttet opgave
• deltage i projekter med indkøring og opstart
• deltage i vagtturnus under kampagnen. (tidsrummet 05.00 til 18.00)


Vi tilbyder:

• et professionelt team af dygtige kollegaer
• stor indflydelse på din dagligdag
• et job i en moderne virksomhed i konstant udvikling
• en konkurrencedygtig løn og ansættelsesforholdet i øvrigt er omfattet af gældende overenskomst.

Hertil kommer sundhedsforsikring, andre personalegoder og i øvrigt gode velordnede personaleforhold.


Vi forventer, at:

• du er uddannet, indenfor metalområdet. (Smed, Industritekniker, Automatik tekniker)
• du har solidt kendskab til fejlfinding, ændring og optimering af processer
• du har gode analyseevner
• du har gode samarbejdsevner, men samtidig også kan arbejde selvstændigt
• du er ansvarlig og har en positiv indstilling til ting
• du er kendt med El og automatik, eller klar til at blive efter uddannet.
• er kendt med systemer til forebyggende vedligehold.

Ingen henvendelser uden uddannelser inden for Metal området.


Send dit CV til E mail CHL@akddanmark.dk

Du må også gerne ringe til Vedligeholdschef Christian Lagoni tlf. 51160853 Se vores hjemmeside www.akddanmark.dk, og vores præsentations video AKS 2021
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Økonomimedarbejder, Center Parcs Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Syddanmark
6430 Nordborg
Stilling som Økonomimedarbejder til Nordborg Resort.

Er du på udkig efter et spændende job inden for cateringbranchen? Trives du i et travlt og dynamisk miljø? Så har vi den helt rigtige mulighed til dig!

I foråret/sommeren 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med en række forskellige gastronomiske koncepter, og vi søger dig som vores medarbejder inden for Økonomi og Administration!

Økonomimedarbejder til åbningen af Center Parcs Nordborg Resort i Danmark med start april 2025. Deltidsstilling.

Vi kan tilbyde:
- Attraktiv løn: En løn, der matcher dine kvalifikationer og din erfaring
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nystartet virksomhed, hvor du har mulighed for at præge dens udvikling og succes
- Stærkt teamfællesskab: Vær med til at opbygge et positivt og samarbejdende miljø sammen med dine nye kolleger
- Internationalt arbejdsmiljø: Samarbejde med kunder og kolleger fra hele verden/Europa samt muligheder for personlig og faglig udvikling på nationalt og internationalt plan
- Medarbejderrabatter: Få bl.a. rabat på måltider i vores restauranter
- Videreuddannelsesmuligheder: Din karriere, din fremtid

Dine opgaver:
- Afstemme og kontrollere fakturaer
- Behandle daglige regnskaber (salg og betalingsformer)
- Håndtere og behandle ordrer, følgesedler og varebevægelser i varestyringssystemet
- Administrere og overvåge kassebeholdning og forberede kassebalancen
- Arkivere dokumenter og videresende fakturaer til bogholderiet
- Assistere med lageroptællinger og stikprøver samt udarbejde rapporter
- Støtte kolleger i andre afdelinger

Din profil:
- Relevant uddannelse indenfor økonomi/bogholderi/administration
- Flere års erfaring inden for ovennævnte ansvarsområder
- Er struktureret, effektiv og fortrolig med Office 365 og Excel
- Er god til at skabe sig et overblik og har logisk sans
- Høj grad af pålidelighed, diskretion og fortrolighed
- Gode skriftlige og mundtlige færdigheder i dansk og engelsk, tysk er en fordel

Søger du et job, hvor du kan være med til at forme en positiv virksomhedskultur, spille en central rolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr fra starten? Så bliv en del af vores team!

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker rollen som værter og byder vores gæster velkommen med lækker og indbydende mad.

Vi ser frem til at lære dig at kende! Ansøg nu via e-mail til: karriere@areas.com

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, seksuel orientering, handicap eller etnisk tilhørsforhold.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Maskinmontør
Pehama A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Pehama Productions A/S søger en maskinmontør til montage af specialmaskiner og automatiseringsudstyr, industrirobotter samt andre kundespecifikke montageopgaver.


Vores virksomhed:

Pehama Productions A/S udvikler og producerer specialmaskiner og automatiserings-udstyr til internationale industrivirksomheder. Virksomheden er grundlagt i 1965 og har 30 engagerede medarbejdere.


Dine arbejdsområder:

Du deltager i montage af kundespecifikke automationsudstyr mm.
Du bliver en del af et kundeorienteret og professionelt team med kompetente kolleger.

Opgaverne vil være meget alsidige og afvekslende herunder:

• Montage af specialmaskiner.
• Montage af industrirobotter og andre kundespecifikke opgaver.
• Efterleve kvalitetsledelsessystemets krav.
• Interne og eksterne montageopgaver inden for automatisering og industri


Dine kvalifikationer:

• Du har en baggrund som industritekniker-maskin, automatiktekniker eller lign.
• Du har erfaring med automatiseringsudstyr.
• Du har kørekort til personbil.


Din profil:

• God kundeforståelse.
• Du har en konstruktiv adfærd og kan omgås kolleger og kunder
• Du kan tilrettelægge eget arbejde og arbejde selvstændig, men samtidig også samarbejde i et team
• Du er struktureret i dit arbejde og har kvalitetsforståelse.
• Du har et højt drive og engagement.
• Du er Løsningsorienteret


Vi tilbyder dig:

• Du tilbydes en stilling i en udviklingsorienteret virksomhed i vækst, hvor du bliver involveret i spændende projekter.
• Der tilbydes fleksible arbejdsvilkår, der aflønnes i henhold til kvalifikationer
• Faglige, tekniske og menneskelige kvalifikationer vægtes lige højt
• Beslutningsvejene er meget korte i en uformel organisation, og der arbejdes med frihed under ansvar


Hos Pehama kan du arbejde med montage af alt fra specialmaskiner til automatiseringsudstyr. Der arbejdes tæt sammen med de øvrige afdelinger, kunden samt eksterne el-leverandører.
Du kan være med til at gøre en forskel og præge en dynamisk udvikling – vi ser frem til at høre fra dig.

Du kan læse mere om Pehama ved at vælge "Se jobbet" nedenfor.


Din ansøgning:

Skriftlig ansøgning, mærket ”Maskinmontør” og vedlagt relevante data, bedes fremsendt hurtigst muligt, Pehama Productions A/S, Kvanløkke 1-3, 6430 Nordborg, att. Carsten Lund, eller direkte pr. e-mail cl@pehama.dk
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Souschef, Center Parcs Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Syddanmark
6430 Nordborg
I foråret/sommeren 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med mange forskellige gastronomiske koncepter, og vi søger dig som Souschef/Stedfortrædende køkkenchef!

Er du på udkig efter et job, hvor du kan være med til at forme en positiv virksomhedskultur, spille en afgørende rolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr lige fra starten? Så bliv en del af vores team!

Souschef søges til Nordborg Resort i Danmark.
- Fuldtid -

Vi kan tilbyde:
- Attraktiv løn: En løn, der matcher dine kvalifikationer og din erfaring
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nystartet virksomhed, hvor du har mulighed for at præge dens udvikling og succes
- Stærkt teamfællesskab: Vær med til at opbygge et positivt og samarbejdende miljø sammen med dine nye kolleger
- Internationalt arbejdsmiljø: Samarbejde med kunder og kolleger fra hele verden/Europa samt muligheder for personlig og faglig udvikling på nationalt og internationalt plan
- Medarbejderrabatter: Få bl.a. rabat på måltider i vores restauranter
- Videreuddannelsesmuligheder: Din karriere, din fremtid

Dine opgaver:
- Afløse køkkenchefen i hans fravær
- Stå for koordinering og organisering i alle køkkener
- Sikre kvalitet og kontrollere arbejdsprocesser
- Arbejde operationelt med den kreative tilberedning af vores retter
- Planlægge, lede og motivere køkkenteamet
- Stå for bestilling, opbevaring og håndtering af varer
- Kreativt medvirke til udarbejdelse af menuer til særlige begivenheder

Din profil:
- Uddannet kok eller tilsvarende kvalifikationer
- Flere års erfaring fra hotel- og restaurationsbranchen, gerne i en lignende rolle
- Tidligere erfaring fra køkkener på feriecentre, konferencehoteller eller medarbejderkantiner anses som en styrke
- Glæde ved at arbejde med og tilberede forskellige nationale retter
- Høj grad af serviceorientering
- Erfaring med ledelse er ønskelig, ligesom en stærk holdånd
- Fleksibilitet i forhold til arbejdstider og villighed til at arbejde i weekender og på helligdage
- Erfaren bruger af MS Office og Excel
- Du taler godt dansk; gode engelske eller tyske sprogfærdigheder, er en fordel

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker rollen som værter og byder vores gæster velkommen med lækker og indbydende mad.

Vi ser frem til at lære dig at kende! Ansøg nu via e-mail til: karriere@areas.com

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, seksuel orientering, handicap, eller etnisk tilhørsforhold.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Praktikanter søges til JKS i hele Danmark
JKS & Career
Syddanmark
6000 Kolding
Søger du praktikplads i forbindelse med din videregående uddannelse, og interesserer du dig for vikar- og rekrutteringsbranchen? Den gode arbejdsoplevelse begynder som praktikant hos JKS! Vil du med på holdet?

Vil du have muligheden for at omsætte teori til praksis, samt få hands-on erfaring indenfor administration, kunderelationer og rekrutteringsprocesser? Vil du være en del af en ambitiøs organisation, som kan styrke dine personlige og faglige kompetencer. Vi søger energiske praktikanter til vores afdelinger og forretningsområder i hele Danmark.


Arbejdsopgaver:

Administrative opgaver
Koordinering og planlægning af bemandingsløsninger
Telefonisk kontakt med kunder og kandidater
Telefonscreening af kandidater samt afholdelse af interviews
Deltagelse i kundemøder
Forefaldende kontorarbejde
Ad hoc-opgaver


Om dig:

Vi forestiller os, at du er i gang med en relevant videregående uddannelse på bachelor- eller kandidatniveau. Din studieretning er ikke altafgørende, det vigtigste er, at du har lysten til at blive en rigtig JKS'er med passion, dedikation og mest af alt har en ambitiøs tilgang til dine egne og dit teams opgaver.

Din arbejdsgang er selvstændig og struktureret
Du er omstillingsparat og trives i et travlt miljø med varierende arbejdsopgaver
Du kan tale og skrive på dansk
Du er engageret og har lysten til at lære
Du har let ved IT og sætter dig gerne ind i nye systemer


Hos JKS tror vi på, at udvikling og realisering af enhver virksomheds potentiale starter og stopper med at have de helt rigtige medarbejdere ombord. Du vil indgå i en vækstorienteret organisation med en flad struktur, hvor vi altid forventer effektivitet, troværdighed og engagement af hinanden. Kan du se potentialet?
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Se cauta macelari cu experien?a pentru un proiect în abator de porci din Danemarca!
JKS & Career
Syddanmark
6600 Vejen
Angajam macelari cu experien?a pentru a se alatura clientului nostru din Danemarca! Daca sunte?i pasionat de prepararea carnii ?i de?ine?i abilita?ile potrivite, vrem sa va cunoa?tem!

Clientul nostru î?i extinde spa?iile de produc?ie ?i cauta macelari cu experien?a care sa se alature echipei sale.

Daca ave?i experien?a în prelucrarea de calitate a carnii ?i dori?i sa face?i parte dintr-o companie aflata în ascensiune care pre?uie?te competen?a, contacta?i-ne!

Candidatul ideal vrem sa aiba experien?a anterioara la cu?it într-o fabrica de prelucrarea carnii - lucrând la banda sau la masa - ori experien?a în taiere/ dezosare/ tran?are/ fasonare.

E?ti interesat sa afli mai multe? Va rugam sa ne contacta?i la 0040 734 537 443 - Simona, 0040 734 537 444 - Miki sau prin e-mail, la office@jks.ro .
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Praktikant til HR- og rekrutteringsopgaver
JKS & Career
Fyn
5000 Odense C
Leder du efter praktikplads i Odense? Fortvivl ej! Vi søger en praktikant til vores Odense-team, som har energien og kan tage ansvar for at tage imod alle slags kunder med et smil, samt udføre de opgaver der dukker op løbende.

Vi søger en praktikant til vores Odense-team til forårssemesteret 2024. Du skal kunne arbejde selvstændig og struktureret, samt være omstillingsparat. Din studieretning er ikke altafgørende, det vigtigste er, at du har lysten til at blive en del af holdet med passion og dedikation samt blive klogere på bemandingsområdet.


Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:

Administrative opgaver
Koordinering og planlægning af bemandingsløsninger
Telefonisk kontakt med kunder og kandidater
Telefonscreening af kandidater samt afholdelse af interviews
Deltagelse i kundemøder
Forefaldende kontorarbejde
AD-Hoc opgaver


Om dig:

Vi forestiller os, at du er i gang med en relevant videregående uddannelse på bachelor- eller kandidatniveau. Din studieretning er ikke altafgørende, det vigtigste er, at du har lysten til at blive en rigtig JKS'er med passion, dedikation og mest af alt har en ambitiøs tilgang til dine egne og dit teams opgaver.

Din arbejdsgang er selvstændig og struktureret
Du er omstillingsparat og trives i et travlt miljø med varierende arbejdsopgaver
Du kan tale og skrive på dansk
Du er engageret og har lysten til at lære
Du har let ved IT og sætter dig gerne ind i nye systemer
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
F&B Assistant, Center Parcs Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Syddanmark
6430 Nordborg
GRAND OPENING: F&B Assistant jobs at Nordborg Resort

Are you looking for an exciting job in the catering industry? Do you thrive in a busy and dynamic environment? Then we have just the right opportunity for you!

In spring/summer 2025, we will become part of the new Center Parcs Nordborg Resort with a variety of gastronomy concepts, and we are looking for you to join us as a F&B Assistant!

Are you seeking a new career opportunity? Whether in service, in the kitchen, or in administration, you are guaranteed to find your new job with us.

F&B Assistant (d/m/f) for the new opening of CenterParcs Nordborg Resort in Denmark
- Full-time -

Your benefits:
- Attractive Compensation: A salary that matches your qualifications and experience
- Exciting Challenges: Join a newly founded company where you have the opportunity to significantly shape its development and success
- Friendly Team Atmosphere: Great colleagues
- Regulated Working Hours: Working hours that suit you
- Stability and Security: A reliable international company
- Attractive Employee Discounts: Enjoy discounted meals at all restaurants
- Opportunities for Further Training: Your career, your future

Your tasks:
- Leading the floor managers (team leaders) and employees of the catering outlets
- Ensuring the optimal workflow in all departments
- Regular "Manager On Duty" services (shift responsibility) in alternating rhythms
- Motivating and supporting the team
- Quality and complaint management during the shift
- Quality control and product presentation
- Implementing the Occupational Health and Safety Act and compliance with hygiene guidelines
Selecting and training new employees

Your profile:
- Completed vocational training, ideally in gastronomy, or relevant experience in the field
- Strong communication skills: initial professional experience in a comparable position is desirable (experienced professionals are also welcome)
- Familiar with MS Office and confident in navigating the programs
- Leadership qualities and the ability to set an example
- Organizational talent, resilience, and a positive attitude
- Flexibility in working hours, with a willingness to work on weekends and public holidays
- Positive demeanor and enjoyment in dealing with people
- Good knowledge of Danish; English or German skills are also welcome
- Willingness to travel occasionally to Germany for business trips

Are you looking for a job where you can help shape a positive company culture, play a key role in the guest experience, and be part of an exciting adventure from the very start? Then become part of our team!

More than 17,000 people in 10 countries worldwide are already part of the Areas family. We are always passionate about what we do, love being hosts and welcome our guests with inviting and modern catering.

We look forward to meeting you! Apply now via email at: karriere@areas.com

We encourage all interested individuals to apply, regardless of age, gender, religion, or ethnic background.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
HR Assistent, Center Parcs Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Syddanmark
6430 Nordborg
I foråret/sommeren 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med mange forskellige gastronomiske koncepter, og vi søger dig som HR Assistent!

Er du på udkig efter et job, hvor du kan være med til at forme en positiv virksomhedskultur, spille en afgørende rolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr lige fra starten? Så bliv en del af vores team!

HR Assistent til åbningen af Center Parcs Nordborg Resort i Danmark. Deltidsstilling.

Vi kan tilbyde:
- Attraktiv løn: En løn, der matcher dine kvalifikationer og din erfaring
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nystartet virksomhed, hvor du har mulighed for at præge dens udvikling og succes
- Stærkt teamfællesskab: Vær med til at opbygge et positivt og samarbejdende miljø sammen med dine nye kolleger
- Internationalt arbejdsmiljø: Samarbejde med kunder og kolleger fra hele verden/Europa samt muligheder for personlig og faglig udvikling på nationalt og internationalt plan
- Medarbejderrabatter: Få bl.a. rabat på måltider i vores restauranter
- Videreuddannelsesmuligheder: Din karriere, din fremtid

Dine opgaver:
- Samarbejde om personaleplanlægning og administration (rekruttering, kontrakter, onboarding, tidsregistrering, personalejura osv.)
- Udførelse af forberedende lønregnskab
- Støtte og rådgivning til ledere i alle drifts- og HR-relaterede spørgsmål
- Planlægning og dokumentation af medarbejderkurser
- Kontaktperson til forsikringsselskab, pensionskasse og andre eksterne parter
- Udarbejdelse af personaleanalyser og statistikker
- Tæt samarbejde med Park Manageren, HR-Manager, ledere og medarbejdere

Din profil:
- Gerne flere års erfaring inden for human resources
- Relevant uddannelse inden for human resources, business administration eller en lignende kvalifikation (karriereskiftere med relevant erfaring er også velkomne)
- Fortrolig med de gængse MS Office-programmer, især Excel
- Struktureret tilgang til arbejdet og stærke kommunikationsevner
- Udadvendt, imødekommende, positiv attitude og glæde ved at arbejde med mennesker
- Gode kundskaber i dansk og engelsk; kendskab til tysk er også en fordel

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker rollen som værter og byder vores gæster velkommen med lækker og indbydende mad.

Vi ser frem til at lære dig at kende! Ansøg nu via e-mail til: karriere@areas.com

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, seksuel orientering, handicap eller etnisk tilhørsforhold.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Finance Controller, Center Parcs Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Syddanmark
6430 Nordborg
I foråret/sommeren 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med mange forskellige gastronomiske koncepter, og vi søger dig som Finance Controller!

Er du på udkig efter et job, hvor du kan være med til at forme en positiv virksomhedskultur, spille en afgørende rolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr lige fra starten? Så bliv en del af vores team!

Finance Controller til åbningen af Center Parcs Nordborg Resort i Danmark med start februar 2025. Fuldtidsstilling.

Vi kan tilbyde:
- Attraktiv løn: En løn, der matcher dine kvalifikationer og din erfaring
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nystartet virksomhed, hvor du har mulighed for at præge dens udvikling og succes
- Stærkt teamfællesskab: Vær med til at opbygge et positivt og samarbejdende miljø sammen med dine nye kolleger
- Internationalt arbejdsmiljø: Samarbejde med kunder og kolleger fra hele verden/Europa samt muligheder for personlig og faglig udvikling på nationalt og internationalt plan
- Medarbejderrabatter: Få bl.a. rabat på måltider i vores restauranter
- Videreuddannelse: Din karriere, din fremtid

Dine opgaver:
- Ansvar for økonomistyring samt kontrol og behandling af dagligt salg og indbetalinger
- Håndtering af kreditor- og debitorbogholderi
- Overvågning og analyse af omkostninger, herunder indkøb af varer
- Rapportering og udarbejdelse af periodiske nøgletal
- Teknisk og disciplinær ledelse af administrations- og lagerafdelingerne
- Du støtter, motiverer og udfordrer dit team i deres daglige opgaver
- Du samarbejder med Parkchefen og virksomhedens hovedkvarter om månedsafslutning, prognoser og budgetter i en matrixorganisation
- Du er en del af ledelsesteamet og arbejder tværfagligt på tværs af afdelingerne

Din profil:
- Erhvervsøkonomisk uddannelse med speciale i controlling, handelsuddannelse eller tilsvarende kvalifikationer
- Flere års erhvervserfaring inden for økonomi, ideelt set med ledelseserfaring
- Erfaring inden for hotel-, restaurationsbranchen og/eller detailhandel er en fordel
- Erfaring med håndtering af merchandise management og salgsbehandlingssystemer
- Gode færdigheder i Office-pakken, især Excel
- Hands-on mentalitet: Du er klar til at træde til og aktivt bidrage, tage ansvar i stedet for blot at delegere.
- Stærke analytiske evner, talforståelse- og kommunikationsevner samt organisatorisk talent
- Troværdig, anerkendende og ærlig personlighed
- Godt kendskab til dansk og engelsk; kendskab til tysk er også en fordel

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker rollen som værter og byder vores gæster velkommen med lækker og indbydende mad

Vi ser frem til at lære dig at kende! Ansøg nu ved at sende din ansøgning, inklusiv ønsket årlig bruttoløn (i €), via e-mail til: karriere@areas.com

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, seksuel orientering, handicap, eller etnisk tilhørsforhold.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Ingeniørpraktikant med interesse for højspændingsteknologi
Energinet
Syddanmark
7000 Fredericia
Energinet

Ingeniørpraktikant med interesse for højspændingsteknologi

Fredericia

Se video om Energinet som arbejdsplads

Læser du elektrisk energiteknologi? Og har du lyst til at teste din teoretiske faglighed i Energinet med mulighed for spændende og udfordrende opgaver inden for den grønne omstilling?

Som ingeniørpraktikant i Stationer vil du blive tilknyttet flere af afdelingens opgaver, f.eks. vil du være med til at:

  • dimensionere HVAC-stationer ud fra vores standarder
  • føre tilsyn, teste og idriftsætte nye og ombyggede anlæg
Energinet
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Bliv slagterelev
DANISH CROWN A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
DANISH CROWN A/S

Bliv slagterelev

Horsens, Herning eller Sønderborg

Uddannelsen veksler mellem praktik her hos os i Danish Crown og skoleophold. Når du er i praktik hjemme på virksomheden lærer du at opskære, partere og slagte, samtidig med, at du får en grundlæggende viden om sikkerhed, forarbejdning, kvalitets- og kødkontrol og hygiejne.

Når du er på skole, er du sammen med de elever, som startede på samme tid som dig. Her er der mulighed for at have det sjovt sammen både når I er sammen i skolen og i tiden udenfor undervisninger, hvorfor I får skabt et stærkt socialt fællesskab.

DANISH CROWN A/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Er du den pædagog vi mangler til vores dejlige børnehave og forårs-SFO?
Trunderup Friskole og Børnehave
Fyn
5772 Kværndrup
Trunderup Friskole og Børnehave

Er du den pædagog vi mangler til vores dejlige børnehave og forårs-SFO?

Kværndrup

Vi mangler en pædagog, der kan byde ind med noget initiativ og faglighed og en, der kan varetage vores forårs-SFO med 13 børn, og generelt har lyst til og mod på at gribe de muligheder, der byder sig.

Vi tilbyder:

  • En masse dejlige, sjove og søde børn
  • Gode (og humørfyldte) kolleger i både skole og børnehave
  • Et tæt samarbejde, hvor børn, forældre og personale vil hinanden
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Industritekniker til fastansættelse
Nislev Maskinfabrik ApS
Fyn
5450 Otterup
VKAREN.DK - Rekruttering

Industritekniker til fastansættelse

Otterup

Har du en baggrund som f.eks. industritekniker, og erfaring med at programmere drejebænke via ISO?

Til at forme den fortsatte vækst, søger Nislev Maskinfabrik ApS nu en dygtig industritekniker, der har lyst til at indgå i en spændende produktion i drejeafdelingen, og som har flair for traditionel ISO-Programmering.

Du tilbydes en alsidig stilling med rig mulighed for udfordringer og faglig udvikling. Du bliver en del af en kultur og et team, der brænder for deres fagområder, og som meget gerne lærer fra sig.

VKAREN.DK - Rekruttering
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland