Der er tale om en central rolle i udviklingen af vores lead processer, da de digitale kanaler har vist sig at være særdeles effektive i det indledende salgsarbejde. Når du er solidt inde i opgaven vil du begynde at deltage i kundemøder sammen med vores mere erfarne sælgere.
Vi tilbyder oplæring i forretning, branche, systemer, produkter, processer og salgsværktøjer.
Har du erfaring med Key Account Management og en stærk kommerciel forståelse inden for agro- og retailbranchen? Brænder du for at skabe værdi for kunderne gennem rådgivning og salg?
Hos KRUUSE er vi førende leverandør inden for veterinærindustrien, og vi søger nu en passioneret KAM til at styrke vores relationer og vækst på tværs af Danmark. Du vil blive en central del af vores danske salgsstyrke, hvor du arbejder tæt sammen med dine kolleger og får en bred kontaktflade med alle virksomhedens afdelinger.
Er du en dygtig tekniker, der brænder for at vedligeholde og reparere maskiner, hvor både mekanik, pneumatik og komplekse systemer spiller sammen?
Du bliver en del af et team på fem mekaniske serviceteknikere på daghold, hvor dit primære fokus er på fejlfinding, reparation og vedligeholdelse af maskiner i vores forskellige produktionsområder. Du vil få en grundig oplæring og blive klædt godt på til at håndtere en bred vifte af opgaver.
Hos os er kompetenceudvikling vigtigt, og vi prioriterer din faglige vækst gennem varieret opgaveløsning og relevante kurser.
Er du klar til at starte din karriere i hotel- og restaurationsbranchen?
Som tjenerelev på Nyborg Strand bliver du en del af en af Fyns største uddannelsespladser, hvor du kan være med til at skabe unikke oplevelser for vores gæster ? fra de mindste møder til de største fejringer.
Her sætter vi en ære i detaljerne, et værtskab ud over det sædvanlige og den gode gæsteoplevelse.
Som tjenerelev på Nyborg Strand får en ansvarlig arbejdsplads med fokus på udvikling, trivsel og godt humør.
Nyborg Sogns Menighedsråd søger en dygtig og engageret daglig leder/regnskabsfører til en nyoprettet stilling på 37 timer ugentligt.
En af dine arbejdsopgaver som daglig leder bliver personaleledelse, og så vil du varetage administrative og koordinerende opgaver, herunder sekretariatsfunktioner for menighedsråd og forretningsudvalg (udarbejdelse og udsendelse af dagsordener, referater, opfølgning og arkivering).
Som regnskabsfører vil du bl.a. have ansvar for økonomistyring og regnskab for Nyborg Kirkekasse og Nyborg Kirkegårde.
Vi søger en engageret og alsidig medarbejder. Du vil indgå i et team, hvor humor og loyalitet er i højsædet, og hvor vi sammen sikrer en stabil og effektiv vandforsyning.
Vi tilbyder en spændende og varieret hverdag i et godt arbejdsmiljø med dygtige kolleger.
Arbejdsopgaver:
At Resolux Group we welcome our employees? family growth. To cover a maternity leave in our Finance department we look for an experienced Finance Assistant / Jr. Financial Controller who like to participate in daily bookkeeping and various tasks related to month end closing.
No matter what role you play in our organization you are important for our success and future growth. From the day you enter Resolux Group you?ll experience that we show trust in you and your capacity to fulfill the role. Everyone has the flexibility to plan their own working day. We show quality in daily work, support one another in our individual development and team up with a ?Yes-we-can?-attitude.
Har du en teknisk kemisk baggrund og lyst til at arbejde i en dynamisk branche, hvor bæredygtighed og håndtering af farligt affald er i fokus?
Som kunderådgiver bliver du en nøglespiller i vores mission om at sikre korrekt håndtering af farligt affald.
Her får du stor indflydelse på dine opgaver og rig mulighed for at udvikle din personlige kompetence, hvilket baner vejen for en meningsfuld og spændende karriere.
Er du en stærk og handlekraftig leder med teknisk indsigt og flair for at motivere teams? Drømmer du om at spille en central rolle i vedligehold og udvikling af en vigtig produktionsenhed?
Stillingen giver dig en unik mulighed for at kombinere strategisk ledelse med hands-on teknisk indsigt og projektstyring. Du får rig mulighed for at sætte dit præg på afdelingen, udvikle teamet og bidrage til virksomhedens fortsatte succes.
Hos os kan du bruge dit salgstalent og samtidig indgå i et team med 4 kollegaer i Ullerslev, tæt på Nyborg. Vi har desuden også god erfaring med seniorer, så hører du til ?det grå guld?, er du også meget velkommen hos os.
Vi er en velfungerende virksomhed, hvor arbejdsmiljø ikke kun er noget, vi taler om! Dine kommende arbejdsomgivelser er et behageligt og lyst kontormiljø, der bl.a. er tilpasset af akustik-eksperter og virksomhedens arbejdsmiljøorganisation.
Din primære rolle bliver at drive salget for at sikre øget omsætning og vækst. Dine ansvarsområder vil spænde fra salg af konference og mødedelen og værelser, til i samarbejde med direktøren at sætte hotellet salgsstrategi.
Du vil spille en afgørende rolle i at styrke vores brand, øge markedsandele og nå vores forretningsmål. Din rolle involverer også at opbygge og vedligeholde tætte relationer med kunder, for at sikre gentagne besøg og langsigtede partnerskaber.
Vi søger en mekaniker, der har lyst til at hjælpe vores værkfører og arbejde med på værkstedet.
Du vil blive sidemandsoplært i kvalitetssystemer og EDB-systemer, der bruges til at styre vores dagligdag.
Du skal have interesse for genbrug af reservedele, og hele den grønne tankegang i det, kunne se dig selv i en central rolle på værkstedet, og have gode evner i kommunikation.
Vi søger en driftsassistent til daglig drift af vores forbrændingsanlæg. Du vil være tilknyttet kontrolrummet i forbrændingsafdelingen, og dine primære arbejdsopgaver består i, at:
Du får chancen for at slutte dig til en af de førende organisationer inden for ventilationsløsninger og være en del af en innovativ og dynamisk gruppe. Vi leder efter en kandidat, der er i stand til at arbejde på en omhyggelig, pragmatisk og uafhængig måde.
I denne rolle vil du udtrække og oversætte komplekse data og skabe strukturer, der gør det let at få adgang til og præsentere data på enhver anmodning. Du skal derudover fungere som CFO?ens højre hånd i forbindelse med måneds- og årsregnskaber.
Har du en struktureret tilgang til opgaver og trives i et miljø med et højt tempo?
Dine arbejdsopgaver bliver bl.a.:
Har du erfaring med product management, eller ønsker du at udvikle dine kompetencer i rollen som Product Manager?
Vi søger en barselsvikar til at overtage en central rolle i vores globale produktmanagement-team fra den 1. marts og minimum et år frem.
Dette er en mulighed for både erfarne og mindre erfarne kandidater, der ønsker at arbejde med nogle af markedets stærkeste produkter til veterinærbranchen.