Er du uddannet pædagog og kan du se dig selv i arbejdet med hjemløse og socialt udsatte mennesker med udgangspunkt i Kirkens Korshærs værdier ? nærvær, omsorg og respekt? Så er det måske lige netop dig vi søger!
Kirkens Korshærs herberg er en boform jf. Lov om social service § 110 til hjemløse og socialt udsatte mennesker. Vi tager hånd om mennesker i hjemløshed med særlige sociale problemstillinger, hvis hverdag ofte er påvirket af misbrug og/eller psykisk sygdom. Kerneopgaven er at yde aktiverende støtte til beboeren med formålet om, at komme ud af hjemløsheden ? gennem Housing First.
Vi søger hurtigst muligt, og senest d. 1. februar 2025, en medarbejder til køkkenet med en relevant uddannelse indenfor madlavning - både varmt og koldt køkken.
Stillingen er på 30 timer om ugen og der arbejdes ca. hver anden weekend samt til enkelte aftenarrangementer i løbet af året.
Du har et stort engagement og passion for at lave mad, der gør en forskel for vores beboere. Du tager gerne del i de praktiske opgaver på lige fod med øvrige kollegaer.
Kunne du tænke dig at stå i spidsen for vores driftsovervågning og være med til at styrke betjeningen af vores drift?
En central del af din rolle vil være at udvikle og optimere arbejdsgange, processer og instrukser i driftsovervågningen. Du skal sørge for, at teamet er godt rustet til at udføre deres opgaver, blandt andet ved at sikre den nødvendige oplæring og opfølgning. Derudover vil du være ansvarlig for at videreudvikle og forbedre de værktøjer, der understøtter arbejdet, og finde innovative løsninger, der kan gøre arbejdsprocesserne både smartere og mere effektive.
Er du en engageret leder med sans for tekniske processer og logistik? Har du erfaring med at koordinere teams og underleverandører, og få opgaver til at lykkes, selvom løsningen ikke ligger lige for? Hvis du har fremdrift, et skarpt blik for procesoptimering og kan gå forrest, så kan du være den, vi søger.
Vi er på udkig efter én, der kan understøtte vores ledelsesmæssige styring på en byggeplads og sikre, at logistikken kører som smurt, og samarbejdet med underleverandørerne spiller. Din rolle bliver central i et travlt miljø, hvor du har overblikket, træffer beslutninger hurtigt og har ansvar for at lede opgaver fra start til slut.
Vi er en travl, veldreven praksis med et godt og dynamisk arbejdsmiljø, hvor vi vægter faglighed, service og arbejdsglæde.
Vi søger en selvstændig klinisk medarbejder, der finder glæde ved patientkontakten og er beslutningsdygtig og klar til at tage ansvar. Du skal være god til at samarbejde og have en positiv tilgang til udfordringer samtidig med, at du kender dine egne begrænsninger.
Er du praktisk anlagt, selvstændig og ansvarsbevidst? Er du uddannet inden for byggeri? Og vil du arbejde med byggeprojekter og vedligehold hos en virksomhed, som er langt fremme med den grønne omstilling?
Så se her. Vi søger nemlig lige nu en facility-tekniker med hænderne godt skruet på og en positiv og serviceorienteret tilgang til hverdagen.
Er det dig, vi skal bruge?
Drømmer du om en karriere inden for salg og service? Så er 3 stedet der hjælper, uddanner og støtter dig i din ambition.
Din væsentligste opgave bliver kontakten og dialogen med kunderne. Du bliver ansvarlig for eget salgsbudget og bliver en del af et team, der målrettet arbejder for at opnå de bedste resultater. Du skal være med til at sikre, at butikken opnår succes og når sine budgetter.
Har du en passion for at levere service af højeste kvalitet og lyst til at arbejde med fremtidens cloud-løsninger inden for revision og regnskab?
Vi leder efter dig, der har en økonomisk uddannelse og god viden om regnskab. Opgaverne håndteres via telefon, mail og fjernstyring af kundernes pc, og du vil både arbejde med 1. og 2. level support.
Du får grundig oplæring i vores produkter og vores måde at gøre tingene på samt mulighed for hjemmearbejde to dage om ugen, når du kan stå på egne ben.
Går du til opgaven med stort engagement og grundighed? Og vil du være med til at sikre, at vores beboere får en bedste service?
Our Token Me System is handed over to the OHPT HSE Department. Here you will be in charge of assisting with the new Token Me system for 40% of the working time.
Some of your responsibilities will be to:
Er du en erfaren advokat med sans for detaljer og stærk forretningsforståelse? Vil du arbejde i spændingsfeltet mellem jura og forretning?
Vi har brug for en profil med fokus på forretningen, der kan sikre, at vores aftaler, kontrakter og forretninger foregår i overensstemmelse med gældende lovgivning og retningslinjer.
Vi er en driftsorganisation, der lever af at vinde kontrakter som Trafikselskaberne sætter i udbud. Din rolle blive at være rådgive og være sparringspartner både i udbudsfasen og i kontrakternes løbetid.
Vil du være med til at fortsætte udviklingen i en succesfuld e-commerce virksomhed med spændende udviklingsmuligheder og skønne kollegaer?
Du vil indgå i vores danske salgsteam, som hjælper vores danske kunder i brandet Sparvinduer. Ansvarsområder vil bl.a. inkludere personlig rådgivning og service af kunder i showroomet samt support via chat, mail og telefon for at assistere kunder både før, under og efter deres køb.
Din baggrund og uddannelse er ikke afgørende, men erfaring fra handel eller butik vil være en fordel.
Er du en knalddygtig sælger, som motiveres i et selvstændigt job med masser af ansvar? Brænder du så meget for dine kunder, at du allerhelst følger dem helt til første spadestik?
Som byggerådgiver er du helt i front, når du hjælper dine kunder med at virkeliggøre deres boligdrømme.
Dine opgaver vil bl.a. være:
Work4s ApS er en virksomhed i vækst, der specialiserer sig i at levere kvalificeret blue-collar-arbejdskraft fra Litauen, Polen og Ukraine samt at arrangere produktion i Litauen til kvalitetskrævende brancher som pharma-industrien.
Vi søger nu en resultatorienteret og strategisk tænkende administrerende direktør, der kan videreudvikle Work4s' position i markedet, drive vækst og sikre optimal drift.