1244 job i Sønderjylland 463 job i dette område
1244 job i Sønderjylland 463 job i dette område

topjob

Lagermedarbejdere
VESTAS
Fyn
5330 Munkebo
Har du god erfaring med at køre truck og gerne trukken fra 11 tons og op? Måske du oveni købet har kran basis eller kran C? Hvis ja, så er det dig, vi gerne vil høre fra. Vi har flere åbne vikariater hos Vestas. Skal du med på holdet?

Til opstart i januar 2025 søger JKS flere stabile og robuste lagermedarbejdere til at indgå på et fast daghold hos Vestas. Du vil skulle lave forefaldende opgaver på lageret samt betjene trucks, hvorfor truckcertifikat og et gyldigt kørekort er et krav for at komme i betragtning. Har du erfaring med at køre 11 tons trucks eller mere er det en fordel. Som minimum skal du have mod på at lære at køre de 'store' trucks.

Arbejdstiderne er som følger:

Daghold: man - tor kl. 6.55 - 15.00 og fredag kl. 6.00 - 14.00 / 40 min. selvbetalt pause.

Arbejdsopgaver:
Arbejdsopgaverne er varierende inden for følgende områder:

Pluk til produktion
Kontrol
Kørsel med truck
Forefaldende lagerarbejde

Faglige kompetencer:

Du har praktisk erfaring fra lagerarbejde
Du arbejder selvstændigt, struktureret og effektivt
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du har ordenssans, er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Kendskab til PC på brugerniveau
Du behersker dansk på højt niveau
Truckcertifikat
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Elektriker eller automatikmekaniker
Skako Vibration A/S
Fyn
5600 Faaborg
Vil du være en del af en innovativ og professionel virksomhed i konstant udvikling? Er du uddannet indenfor det el tekniske som industrielektriker, automatikmekaniker eller elektriker - så er det dig, vi gerne vil høre fra.

Skako Vibration A/S oplever fortsat stigende salg og søger derfor en dygtig medarbejder med uddannelse som industrielektriker, automatikmekaniker, elektriker eller lignende til deres team.

Du vil få en varieret dagligdag og efter grundig oplæring blive en vigtig del af teamet. Du vil starte i et vikariat hos Skako Vibration A/S gennem JKS A/S, mhp. fastansættelse.

Ansvarsområde: Du vil spille en central rolle i produktionen og bidrage til at sikre kvaliteten af Skako's produkter. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte:

Samling, montage og test af standardstyringer.
Afprøvning af vejesystemer og hejs, inkl. fejlretning i samarbejde med El-konstruktion
Elektrisk montage af kabler, bokse og lignende på maskinerne
Indlæsning og justering af parametre ved test og afprøvning af maskiner.
Forfaldende mekanisk og elektrisk arbejde, inkl. indgangskontrol af printkort og samling af kabler.
Sikring af korrekt dokumentation og kvalitetssikring af testet udstyr.

Kvalifikationer: Vi søger en engageret og kompetent medarbejder med følgende kvalifikationer:

Uddannelse som industrielektriker, automatikmekaniker eller elektriker.
Kendskab til programmering og fejlretning af PLC’er (erfaring med Siemens TIA Portal V16 er en fordel).
Gode engelskkundskaber.
Erfaring med montage og test af elektriske og mekaniske systemer.
Fokus på kvalitet og dokumentation.
Dansk på højt niveau i både skrift og tale.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Teamleder til Service eller Retail, Center Parcs Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Syddanmark
6430 Nordborg
Job som Teamleder til Center Parcs Nordborg Resort

Er du på udkig efter et spændende job inden for cateringbranchen? Trives du i et travlt og dynamisk miljø? Så har vi den helt rigtige mulighed til dig!

I foråret/sommeren 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med en række forskellige gastronomiske koncepter, og vi søger dig som Teamleder!

Teamleder i Service eller Retail til åbningen af Center Parcs Nordborg Resort i Danmark med start marts 2025. Fuldtid/deltid.

Vi kan tilbyde:

- Attraktiv løn: En løn, der matcher dine kvalifikationer og erfaring
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nystartet virksomhed, hvor du har
mulighed for at præge dens udvikling og succes
- Stærkt teamfællesskab: Vær med til at opbygge et positivt og samarbejdende
miljø sammen med dine nye kolleger
- Internationalt arbejdsmiljø: Samarbejde med kunder og kolleger fra hele
verden/Europa samt muligheder for personlig og faglig udvikling på nationalt og
internationalt plan
- Medarbejderrabatter: Få bl.a. rabat på måltider i vores restauranter
- Videreuddannelsesmuligheder: Din karriere, din fremtid

Dine opgaver:
- Lede og motivere teamet samt sikre en effektiv og smidig vagt i tæt samarbejde
med F&B-assistenten
- Organisere den daglige drift og koordinere personalet, herunder udarbejdelse af
vagtplaner i samarbejde med F&B-assistenten
- Tage ansvar for kvalitet, gæstetilfredshed og omsætning under vagten
- Udføre kasseafstemninger og sikre en god og effektiv overdragelse af vagten
- Træne og onboarde nyt personale samt fastholde kvalitetsstandarderne
- Bestille, modtage og opbevare varer korrekt
- Samarbejde internt i forhold til både service og salgsaktiviteter i restaurant eller
supermarket
- Udføre kasse- og salgsarbejde

Din profil:

- Uddannet indenfor catering, restaurant, hotel, salg, retail eller med en tilsvarende
kvalifikation
- Flere års erfaring inden for ovennævnte områder, gerne med erfaring i ledelse
- Stærke kommunikative evner og evnen til at fungere som en god rollemodel for
teamet
- Evne til at organisere og arbejde effektivt i pressede situationer med en positiv
indstilling
- Fleksibel tilgang til arbejdstider og villig til at påtage sig vagter i weekender og
på helligdage
- Imødekommende, kommunikativ og åben personlighed.
- Fortrolig med MS Office og godt kendskab til de relevante programmer
- Gode danskkundskaber, og kendskab til engelsk eller tysk vil være en fordel

Søger du et job, hvor du kan være med til at forme en positiv virksomhedskultur, spille en central rolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr fra starten? Så bliv en del af vores team!

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker rollen som værter og byder vores gæster velkommen med lækker og indbydende mad.

Vi ser frem til at lære dig at kende! Ansøg allerede nu via e-mail til: karriere@areas.com

Vi opfordrer alle interesserede til at ansøge, uanset alder, køn, religion eller etnisk baggrund.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kok, Center Parcs Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Syddanmark
6430 Nordborg
Kok til nyåbningen af Center Parcs Nordborg Resort fra marts 2025
- Fuldtid -

I foråret/sommeren 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med mange forskellige gastronomiske koncepter, og vi søger dig som kok!

Er du på udkig efter et job, hvor du kan være med til at forme en positiv virksomhedskultur, spille en afgørende rolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr lige fra starten? Så bliv en del af vores team!

Vi kan tilbyde:
- Attraktiv løn: En løn, der matcher dine kvalifikationer og din erfaring
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nystartet virksomhed, hvor du har mulighed for at præge dens udvikling og succes
- Stærkt teamfællesskab: Vær med til at opbygge et positivt og samarbejdende miljø sammen med dine nye kolleger
- Internationalt arbejdsmiljø: Samarbejde med kunder og kolleger fra hele verden/Europa samt muligheder for personlig og faglig udvikling på nationalt og internationalt plan
- Medarbejderrabatter: Få bl.a. rabat på måltider i vores restauranter
- Videreuddannelsesmuligheder: Din karriere, din fremtid

Dine opgaver:
- Tilberedning af retter til f.eks. morgenbuffet
- Kreativ tilberedning med både friske råvarer og convenience-produkter
- Planlægning og organisering af indkøb og opbevaring
- Tilberedning af à la carte-menuer

Din profil:
- Uddannet kok eller tilsvarende kvalifikation inden for branchen
- Erfaring inden for ovennævnte områder, f.eks. fra en kantine, restaurant eller hotel
- Du er kvalitetsbevidst, ambitiøs og tager ansvar for dit arbejde
- Du bevarer roen og overblikket i pressede situationer, samtidig med at du har sans for detaljerne
- Du trives med at arbejde i teams
- Du nyder at tilberede retter fra forskellige nationale køkkener og er kreativ i din madlavning
- Du er fleksibel og klar til at arbejde både i weekender og på helligdage
- Du har gode danskkundskaber, og kendskab til engelsk eller tysk vil være en fordel

Søger du et job, hvor du kan være med til at forme en positiv virksomhedskultur, spille en central rolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr fra starten? Så bliv en del af vores team!

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker rollen som værter og byder vores gæster velkommen med lækker og indbydende mad.

Vi ser frem til at lære dig at kende! Ansøg nu via e-mail til: karriere@areas.com eller via online ansøgningsskemaet!

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, seksuel orientering, handicap, eller etnisk tilhørsforhold.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Projektmedarbejder til interne skadeprojekt
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vi søger en udadvendt kollega, der interesserer sig for at skabe positive forandringer

Meldgaard Miljø A/S – dagrenovation har eksisteret siden 1976. I dag står vi for indsamling af dagrenovation hos ca. 23 % af alle husstande i Danmark og beskæftiger ca. 400 renovationsmedarbejdere fordelt over hele landet.
Kvalitet og service er blot nogle af nøgleordene hos Meldgaard, hvorfor du oftest vil møde din skraldemand med et smil på læben.

Om jobbet
I jobbet som projektmedarbejder, vil du i tæt samarbejde med projektlederen, få medansvaret for at minimere antallet af skader i projekt Meldgaard Skadestop. Som udgangspunkt vil din arbejdsplads være Jylland og Fyn med mulighed for at få kontorplads i Aabenraa, Herning samt arbejde hjemmefra.
Fokusområder i jobbet er:
• Undervisning og coaching af chauffører og ledere i samarbejde med projektlederen
• Videreudvikling og udarbejdelse af undervisnings- og kampagnemateriale i samarbejde med projektlederen
• Udarbejdelse og analyse af statistikmateriale
• Diverse kommunikationsopgaver

Om dig
Den ideelle kandidat:
• Er positiv, engageret, udadvendt og har erfaring fra transportbranchen
• Har interesse for adfærd samt det at skabe en positiv udvikling
• Trives i at tale til en forsamling. Erfaring med at instruere og undervise er en fordel
• Arbejder struktureret, selvstændigt og har et analytisk mindset
• Er idérig og proaktiv
• Har gode IT-færdigheder og er rutineret bruger af Excel, Powerpoint og Canva (eller lign.)
• Er en stærk kommunikator på både skrift og i tale

Vi tilbyder
Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte projektleder Jesper S. Baek på tlf. 2033 7324 /afdelingschef Freddy Fogh Sørensen på tlf. 2033 7321 eller send os din ansøgning via Søg stillingen senest den
7. januar 2025. Vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega.

Meldgaard • Askelund 10 • 6200 Aabenraa • Tlf. 74 33 72 00 • www.meldgaard.com
Meldgaard i dag: I alt 770 medarbejdere. Virksomheden består af 14 selvstændige afdelinger, hvor fokusområderne er Handel, Miljø og Transport. Hovedsæde: Askelund 10, 6200 Aabenraa. Her har ca. 150 personer deres daglige gang.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Logistik- og indkøbsassistent
Lactosan A/S
Fyn
5750 Ringe
Kan du lide at tage ansvar, have indflydelse og arbejde i et stærkt team? Vægter du et godt samarbejde højt, og motiveres du af at opnå fælles succes? Så er det måske dig, vi søger til indkøbsafdelingen hos Lactosan!

På vegne af Lactosan A/S i Ringe søger Career | a JKS Company, til en nyoprettet stilling, en engageret logistik- og indkøbsassistent, der bliver nøglepersonen i virksomhedens logistik- og indkøbsafdeling. Du får ansvaret for at koordinere logistikken og sikre en effektiv varestrøm, der lever op til Lactosans høje kvalitetsstandarder.


Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder

I indkøbsafdelingen er ingen dage ens, og opgaverne løses i fællesskab. Som logistik- og indkøbsassistent vil du få en central rolle i at sikre optimal logistikplanlægning og opfølgning, og du bliver en vigtig brobygger mellem leverandører, transportører og interne teams.

Som logistik- og indkøbsassistent vil dine opgaver bl.a. omfatte at:

Koordinere logistik og planlægning for at sikre præcision og effektivitet
Vedligeholde stamdata, dokumentation og specifikationer
Optimere administrative systemer for smidige processer
Koordinere med eksterne lagerlokationer og produktionen
Udføre opfølgning med leverandører og transportører
Løse diverse ad hoc-opgaver og supportere interne teams


Din ekspertise og personlighed

Vi søger en struktureret og detaljeorienteret person, som arbejder engageret og målrettet, selv når løsninger kan synes svære at finde. Du er kendt for dit gode humør og positive indstilling – også når dagene er hektiske. Du trives med at bevare overblikket og ser muligheder, hvor andre ser begrænsninger.

Med din store kontaktflade er det vigtigt, at du er udadvendt, serviceminded og god til at kommunikere med forskellige mennesker, og samtidig er stærk i engelsk både på skrift og i tale. Sidst, men ikke mindst, er du en holdspiller, der ser værdien i at nå mål sammen.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Direktør til ambitiøst golfresort i Jels
Arkil A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
Er du klar til at stå i spidsen for et ambitiøst resort, der kombinerer unikke golfoplevelser, gastronomi, overnatninger og højt serviceniveau?

Motiveres du af at skulle udvikle og forfine resortets ydelser og dermed forløse det forretningsmæssige potentiale?

Kan du udfylde rollen som den motiverende og udviklende leder, der skaber arbejdsglæde og får en bred medarbejdergruppe til at performe som et stærkt team? Så kan det være dig, vi søger som ny resortdirektør på Royal Oak.


Royal Oak – et ambitiøst golfresort

Royal Oaks golfbane er anlagt i den smukke natur omkring Jels Nedersø. Siden åbningen i 1992 har banen været blandt landets bedste – anlagt efter internationale standarder og kendt for sin høje kvalitet.

De nuværende ejere har investeret betydeligt i en ’opgradering’ af Royal Oak bl.a. med opførelse af 10 spahuse, udendørs padelbaner, modernisering af klubhus og restaurant, autocamperplads, minigolf og løbende opdatering af banens stand. En væsentlig opgradering af træningsfaciliteterne gennemføres i 2025.

Ambitionerne er høje, og retningen er sat: Royal Oak skal være et godt samlingspunkt for golfklubbens medlemmer, en attraktiv destination for gæster, herunder både golfspillere, og ikke-golfere, kendt for førsteklasses erhvervsarrangementer og skræddersyede selskaber – samt ikke mindst service og kvalitet i gæsteoplevelsen både som overnattende og restaurationsbesøgende gæst.

Resortet skal have ny direktør, og der søges en dedikeret og serviceminded profil, som kan tage Royal Oak til næste niveau.


Dine ansvarsområder

Som resortdirektør får du det overordnede ansvar for den daglige drift, udvikling og økonomi i Royal Oak. Du skal først og fremmest sikre førsteklasses oplevelser for klubbens medlemmer og gæster. Det bliver din opgave at fastholde og sikre den positive udvikling, Royal Oak er inde i.


Du skal særligt have fokus på at udvikle stedet og skal gennem dit virke sikre, at:

organisationen har de rette kompetencer og fremstår som en motiveret og engageret enhed.
opbakningen hos klubmedlemmer, kunder og samarbejdspartner fastholdes og udvikles.
der er leverancesikkerhed og kvalitet. Royal Oak står for kvalitet, og gæsterne skal altid opleve imødekommenhed, høj kvalitet og service. Man må ikke være i tvivl om, at alle altid gør deres bedste.
der sættes en tydelig retning, hvor du gennem dialog med ejerne skaber en robust forretning og en tydelig vej frem – en vej, som alle kan se sig selv i, der sikrer og viderefører den positive udvikling af resortets brand og markedsposition.

Ansvarsområdet er bredt, og du bliver øverste leder for en organisation med alsidig faglighed, som tager sig af restaurantdrift, overnatninger, erhvervsarrangementer, selskaber, klubaktiviteter samt banedrift og -vedligehold. Dine opgaver bliver bl.a. at:

udvikle og implementere strategier for at sikre resortets fortsatte vækst og høje kvalitet.
drive og optimere resortets økonomi, herunder budgettering, omkostningsstyring og lønsomhed.
skabe og vedligeholde relationer til kunder, medlemmer, gæster, eksterne partnere samt løbende og tæt dialog med ejerne.
lede og motivere medarbejderne til at yde deres bedste og skabe en kultur med kunden i centrum.
stå for salg og marketing, herunder identificere og udnytte nye forretningsmuligheder, f.eks. udnyttelse af stedets kapacitet uden for golfsæsonen til afholdelse af møder og mindre konferencer for erhvervssegmentet.


Arbejdsstedet er på Royal Oak i Jels.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Økonomimedarbejder, Center Parcs Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Syddanmark
6430 Nordborg
Stilling som Økonomimedarbejder til Nordborg Resort.

Er du på udkig efter et spændende job inden for cateringbranchen? Trives du i et travlt og dynamisk miljø? Så har vi den helt rigtige mulighed til dig!

I foråret/sommeren 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med en række forskellige gastronomiske koncepter, og vi søger dig som vores medarbejder inden for Økonomi og Administration!

Økonomimedarbejder til åbningen af Center Parcs Nordborg Resort i Danmark med start april 2025. Deltidsstilling.

Vi kan tilbyde:
- Attraktiv løn: En løn, der matcher dine kvalifikationer og din erfaring
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nystartet virksomhed, hvor du har mulighed for at præge dens udvikling og succes
- Stærkt teamfællesskab: Vær med til at opbygge et positivt og samarbejdende miljø sammen med dine nye kolleger
- Internationalt arbejdsmiljø: Samarbejde med kunder og kolleger fra hele verden/Europa samt muligheder for personlig og faglig udvikling på nationalt og internationalt plan
- Medarbejderrabatter: Få bl.a. rabat på måltider i vores restauranter
- Videreuddannelsesmuligheder: Din karriere, din fremtid

Dine opgaver:
- Afstemme og kontrollere fakturaer
- Behandle daglige regnskaber (salg og betalingsformer)
- Håndtere og behandle ordrer, følgesedler og varebevægelser i varestyringssystemet
- Administrere og overvåge kassebeholdning og forberede kassebalancen
- Arkivere dokumenter og videresende fakturaer til bogholderiet
- Assistere med lageroptællinger og stikprøver samt udarbejde rapporter
- Støtte kolleger i andre afdelinger

Din profil:
- Relevant uddannelse indenfor økonomi/bogholderi/administration
- Flere års erfaring inden for ovennævnte ansvarsområder
- Er struktureret, effektiv og fortrolig med Office 365 og Excel
- Er god til at skabe sig et overblik og har logisk sans
- Høj grad af pålidelighed, diskretion og fortrolighed
- Gode skriftlige og mundtlige færdigheder i dansk og engelsk, tysk er en fordel

Søger du et job, hvor du kan være med til at forme en positiv virksomhedskultur, spille en central rolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr fra starten? Så bliv en del af vores team!

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker rollen som værter og byder vores gæster velkommen med lækker og indbydende mad.

Vi ser frem til at lære dig at kende! Ansøg nu via e-mail til: karriere@areas.com

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, seksuel orientering, handicap, eller etnisk tilhørsforhold.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Lagerchef, Center Parcs Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Syddanmark
6430 Nordborg
Er du på udkig efter et spændende job inden for cateringbranchen? Trives du i et travlt og dynamisk miljø? Så har vi den helt rigtige mulighed til dig!

I foråret/sommeren 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med en række forskellige gastronomiske koncepter, og vi søger dig som vores Lagerchef!

Lagerchef søges til Nordborg Resort i Danmark med start februar 2025.
- Fuldtidsstilling -

Vi kan tilbyde
- Attraktiv løn: En løn, der matcher dine kvalifikationer og din erfaring
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nystartet virksomhed, hvor du har mulighed for at præge dens udvikling og succes
- Stærkt teamfællesskab: Vær med til at opbygge et positivt og samarbejdende miljø sammen med dine nye kolleger
- Internationalt arbejdsmiljø: Samarbejde med kunder og kolleger fra hele verden/Europa samt muligheder for personlig og faglig udvikling på nationalt og internationalt plan
- Medarbejderrabatter: Få bl.a. rabat på måltider i vores restauranter
- Videreuddannelsesmuligheder: Din karriere, din fremtid

Dine opgaver:
- Sikre renlighed, orden og sikkerhed på lageret
- Overholdelse af produktkvalitet, hygiejneregler og systemspecifikationer
- Koordinering og sikring af modtagelse og udlevering af varer
- Håndtering af lagerbeholdning og opfyldelse af ordrer
- Introduktion og løbende oplæring af medarbejdere
- Udarbejdelse af vagtplaner og overvågning af fremmøde
- Overholdelse og vedligeholdelse af teknisk udstyr
- Sikring og overholdelse af juridiske og driftsmæssige krav (som arbejdsmiljø, sikkerhed og hygiejne)

Din profil:
- Uddannelse inden for lagerområdet, fx som lagermedarbejder eller lager- og logistikoperatør
- Flere års erfaring inden for ovennævnte ansvarsområder, især lagerstyring og logistikprocesser, helst i et cateringmiljø
- Ideelt set ledelseserfaring, stor handlekraft og dygtighed til konfliktløsning og opnåelse af konsensus.
- Ansvarsbevidst og engageret - med en proaktiv tilgang til opgaver og beslutninger
- Gode danske og engelske sprogkundskaber, tysk er et plus

Leder du efter et job, hvor du kan være med til at forme en positiv virksomhedskultur, spille en central rolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr fra starten? Så bliv en del af vores team!

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker rollen som værter og byder vores gæster velkommen med lækker og indbydende mad.

Vi ser frem til at lære dig at kende! Ansøg nu via e-mail til: karriere@areas.com

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, seksuel orientering, handicap, eller etnisk tilhørsforhold.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Souschef, Center Parcs Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Syddanmark
6430 Nordborg
I foråret/sommeren 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med mange forskellige gastronomiske koncepter, og vi søger dig som Souschef/Stedfortrædende køkkenchef!

Er du på udkig efter et job, hvor du kan være med til at forme en positiv virksomhedskultur, spille en afgørende rolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr lige fra starten? Så bliv en del af vores team!

Souschef søges til Nordborg Resort i Danmark.
- Fuldtid -

Vi kan tilbyde:
- Attraktiv løn: En løn, der matcher dine kvalifikationer og din erfaring
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nystartet virksomhed, hvor du har mulighed for at præge dens udvikling og succes
- Stærkt teamfællesskab: Vær med til at opbygge et positivt og samarbejdende miljø sammen med dine nye kolleger
- Internationalt arbejdsmiljø: Samarbejde med kunder og kolleger fra hele verden/Europa samt muligheder for personlig og faglig udvikling på nationalt og internationalt plan
- Medarbejderrabatter: Få bl.a. rabat på måltider i vores restauranter
- Videreuddannelsesmuligheder: Din karriere, din fremtid

Dine opgaver:
- Afløse køkkenchefen i hans fravær
- Stå for koordinering og organisering i alle køkkener
- Sikre kvalitet og kontrollere arbejdsprocesser
- Arbejde operationelt med den kreative tilberedning af vores retter
- Planlægge, lede og motivere køkkenteamet
- Stå for bestilling, opbevaring og håndtering af varer
- Kreativt medvirke til udarbejdelse af menuer til særlige begivenheder

Din profil:
- Uddannet kok eller tilsvarende kvalifikationer
- Flere års erfaring fra hotel- og restaurationsbranchen, gerne i en lignende rolle
- Tidligere erfaring fra køkkener på feriecentre, konferencehoteller eller medarbejderkantiner anses som en styrke
- Glæde ved at arbejde med og tilberede forskellige nationale retter
- Høj grad af serviceorientering
- Erfaring med ledelse er ønskelig, ligesom en stærk holdånd
- Fleksibilitet i forhold til arbejdstider og villighed til at arbejde i weekender og på helligdage
- Erfaren bruger af MS Office og Excel
- Du taler godt dansk; gode engelske eller tyske sprogfærdigheder, er en fordel

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker rollen som værter og byder vores gæster velkommen med lækker og indbydende mad.

Vi ser frem til at lære dig at kende! Ansøg nu via e-mail til: karriere@areas.com

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, seksuel orientering, handicap, eller etnisk tilhørsforhold.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Praktikanter søges til JKS i hele Danmark
JKS & Career
Syddanmark
6000 Kolding
Søger du praktikplads i forbindelse med din videregående uddannelse, og interesserer du dig for vikar- og rekrutteringsbranchen? Den gode arbejdsoplevelse begynder som praktikant hos JKS! Vil du med på holdet?

Vil du have muligheden for at omsætte teori til praksis, samt få hands-on erfaring indenfor administration, kunderelationer og rekrutteringsprocesser? Vil du være en del af en ambitiøs organisation, som kan styrke dine personlige og faglige kompetencer. Vi søger energiske praktikanter til vores afdelinger og forretningsområder i hele Danmark.


Arbejdsopgaver:

Administrative opgaver
Koordinering og planlægning af bemandingsløsninger
Telefonisk kontakt med kunder og kandidater
Telefonscreening af kandidater samt afholdelse af interviews
Deltagelse i kundemøder
Forefaldende kontorarbejde
Ad hoc-opgaver


Om dig:

Vi forestiller os, at du er i gang med en relevant videregående uddannelse på bachelor- eller kandidatniveau. Din studieretning er ikke altafgørende, det vigtigste er, at du har lysten til at blive en rigtig JKS'er med passion, dedikation og mest af alt har en ambitiøs tilgang til dine egne og dit teams opgaver.

Din arbejdsgang er selvstændig og struktureret
Du er omstillingsparat og trives i et travlt miljø med varierende arbejdsopgaver
Du kan tale og skrive på dansk
Du er engageret og har lysten til at lære
Du har let ved IT og sætter dig gerne ind i nye systemer


Hos JKS tror vi på, at udvikling og realisering af enhver virksomheds potentiale starter og stopper med at have de helt rigtige medarbejdere ombord. Du vil indgå i en vækstorienteret organisation med en flad struktur, hvor vi altid forventer effektivitet, troværdighed og engagement af hinanden. Kan du se potentialet?
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Se cauta macelari cu experien?a pentru un proiect în abator de porci din Danemarca!
JKS & Career
Syddanmark
6600 Vejen
Angajam macelari cu experien?a pentru a se alatura clientului nostru din Danemarca! Daca sunte?i pasionat de prepararea carnii ?i de?ine?i abilita?ile potrivite, vrem sa va cunoa?tem!

Clientul nostru î?i extinde spa?iile de produc?ie ?i cauta macelari cu experien?a care sa se alature echipei sale.

Daca ave?i experien?a în prelucrarea de calitate a carnii ?i dori?i sa face?i parte dintr-o companie aflata în ascensiune care pre?uie?te competen?a, contacta?i-ne!

Candidatul ideal vrem sa aiba experien?a anterioara la cu?it într-o fabrica de prelucrarea carnii - lucrând la banda sau la masa - ori experien?a în taiere/ dezosare/ tran?are/ fasonare.

E?ti interesat sa afli mai multe? Va rugam sa ne contacta?i la 0040 734 537 443 - Simona, 0040 734 537 444 - Miki sau prin e-mail, la office@jks.ro .
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Praktikant til HR- og rekrutteringsopgaver
JKS & Career
Fyn
5000 Odense C
Leder du efter praktikplads i Odense? Fortvivl ej! Vi søger en praktikant til vores Odense-team, som har energien og kan tage ansvar for at tage imod alle slags kunder med et smil, samt udføre de opgaver der dukker op løbende.

Vi søger en praktikant til vores Odense-team til forårssemesteret 2024. Du skal kunne arbejde selvstændig og struktureret, samt være omstillingsparat. Din studieretning er ikke altafgørende, det vigtigste er, at du har lysten til at blive en del af holdet med passion og dedikation samt blive klogere på bemandingsområdet.


Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:

Administrative opgaver
Koordinering og planlægning af bemandingsløsninger
Telefonisk kontakt med kunder og kandidater
Telefonscreening af kandidater samt afholdelse af interviews
Deltagelse i kundemøder
Forefaldende kontorarbejde
AD-Hoc opgaver


Om dig:

Vi forestiller os, at du er i gang med en relevant videregående uddannelse på bachelor- eller kandidatniveau. Din studieretning er ikke altafgørende, det vigtigste er, at du har lysten til at blive en rigtig JKS'er med passion, dedikation og mest af alt har en ambitiøs tilgang til dine egne og dit teams opgaver.

Din arbejdsgang er selvstændig og struktureret
Du er omstillingsparat og trives i et travlt miljø med varierende arbejdsopgaver
Du kan tale og skrive på dansk
Du er engageret og har lysten til at lære
Du har let ved IT og sætter dig gerne ind i nye systemer
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
F&B Assistant, Center Parcs Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Syddanmark
6430 Nordborg
GRAND OPENING: F&B Assistant jobs at Nordborg Resort

Are you looking for an exciting job in the catering industry? Do you thrive in a busy and dynamic environment? Then we have just the right opportunity for you!

In spring/summer 2025, we will become part of the new Center Parcs Nordborg Resort with a variety of gastronomy concepts, and we are looking for you to join us as a F&B Assistant!

Are you seeking a new career opportunity? Whether in service, in the kitchen, or in administration, you are guaranteed to find your new job with us.

F&B Assistant (d/m/f) for the new opening of CenterParcs Nordborg Resort in Denmark
- Full-time -

Your benefits:
- Attractive Compensation: A salary that matches your qualifications and experience
- Exciting Challenges: Join a newly founded company where you have the opportunity to significantly shape its development and success
- Friendly Team Atmosphere: Great colleagues
- Regulated Working Hours: Working hours that suit you
- Stability and Security: A reliable international company
- Attractive Employee Discounts: Enjoy discounted meals at all restaurants
- Opportunities for Further Training: Your career, your future

Your tasks:
- Leading the floor managers (team leaders) and employees of the catering outlets
- Ensuring the optimal workflow in all departments
- Regular "Manager On Duty" services (shift responsibility) in alternating rhythms
- Motivating and supporting the team
- Quality and complaint management during the shift
- Quality control and product presentation
- Implementing the Occupational Health and Safety Act and compliance with hygiene guidelines
Selecting and training new employees

Your profile:
- Completed vocational training, ideally in gastronomy, or relevant experience in the field
- Strong communication skills: initial professional experience in a comparable position is desirable (experienced professionals are also welcome)
- Familiar with MS Office and confident in navigating the programs
- Leadership qualities and the ability to set an example
- Organizational talent, resilience, and a positive attitude
- Flexibility in working hours, with a willingness to work on weekends and public holidays
- Positive demeanor and enjoyment in dealing with people
- Good knowledge of Danish; English or German skills are also welcome
- Willingness to travel occasionally to Germany for business trips

Are you looking for a job where you can help shape a positive company culture, play a key role in the guest experience, and be part of an exciting adventure from the very start? Then become part of our team!

More than 17,000 people in 10 countries worldwide are already part of the Areas family. We are always passionate about what we do, love being hosts and welcome our guests with inviting and modern catering.

We look forward to meeting you! Apply now via email at: karriere@areas.com

We encourage all interested individuals to apply, regardless of age, gender, religion, or ethnic background.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
HR Assistent, Center Parcs Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Syddanmark
6430 Nordborg
I foråret/sommeren 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med mange forskellige gastronomiske koncepter, og vi søger dig som HR Assistent!

Er du på udkig efter et job, hvor du kan være med til at forme en positiv virksomhedskultur, spille en afgørende rolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr lige fra starten? Så bliv en del af vores team!

HR Assistent til åbningen af Center Parcs Nordborg Resort i Danmark. Deltidsstilling.

Vi kan tilbyde:
- Attraktiv løn: En løn, der matcher dine kvalifikationer og din erfaring
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nystartet virksomhed, hvor du har mulighed for at præge dens udvikling og succes
- Stærkt teamfællesskab: Vær med til at opbygge et positivt og samarbejdende miljø sammen med dine nye kolleger
- Internationalt arbejdsmiljø: Samarbejde med kunder og kolleger fra hele verden/Europa samt muligheder for personlig og faglig udvikling på nationalt og internationalt plan
- Medarbejderrabatter: Få bl.a. rabat på måltider i vores restauranter
- Videreuddannelsesmuligheder: Din karriere, din fremtid

Dine opgaver:
- Samarbejde om personaleplanlægning og administration (rekruttering, kontrakter, onboarding, tidsregistrering, personalejura osv.)
- Udførelse af forberedende lønregnskab
- Støtte og rådgivning til ledere i alle drifts- og HR-relaterede spørgsmål
- Planlægning og dokumentation af medarbejderkurser
- Kontaktperson til forsikringsselskab, pensionskasse og andre eksterne parter
- Udarbejdelse af personaleanalyser og statistikker
- Tæt samarbejde med Park Manageren, HR-Manager, ledere og medarbejdere

Din profil:
- Gerne flere års erfaring inden for human resources
- Relevant uddannelse inden for human resources, business administration eller en lignende kvalifikation (karriereskiftere med relevant erfaring er også velkomne)
- Fortrolig med de gængse MS Office-programmer, især Excel
- Struktureret tilgang til arbejdet og stærke kommunikationsevner
- Udadvendt, imødekommende, positiv attitude og glæde ved at arbejde med mennesker
- Gode kundskaber i dansk og engelsk; kendskab til tysk er også en fordel

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker rollen som værter og byder vores gæster velkommen med lækker og indbydende mad.

Vi ser frem til at lære dig at kende! Ansøg nu via e-mail til: karriere@areas.com

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, seksuel orientering, handicap, eller etnisk tilhørsforhold.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Finance Controller, Center Parcs Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Syddanmark
6430 Nordborg
I foråret/sommeren 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med mange forskellige gastronomiske koncepter, og vi søger dig som Finance Controller!

Er du på udkig efter et job, hvor du kan være med til at forme en positiv virksomhedskultur, spille en afgørende rolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr lige fra starten? Så bliv en del af vores team!

Finance Controller til åbningen af Center Parcs Nordborg Resort i Danmark med start februar 2025. Fuldtidsstilling.

Vi kan tilbyde:
- Attraktiv løn: En løn, der matcher dine kvalifikationer og din erfaring
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nystartet virksomhed, hvor du har mulighed for at præge dens udvikling og succes
- Stærkt teamfællesskab: Vær med til at opbygge et positivt og samarbejdende miljø sammen med dine nye kolleger
- Internationalt arbejdsmiljø: Samarbejde med kunder og kolleger fra hele verden/Europa samt muligheder for personlig og faglig udvikling på nationalt og internationalt plan
- Medarbejderrabatter: Få bl.a. rabat på måltider i vores restauranter
- Videreuddannelse: Din karriere, din fremtid

Dine opgaver:
- Ansvar for økonomistyring samt kontrol og behandling af dagligt salg og indbetalinger
- Håndtering af kreditor- og debitorbogholderi
- Overvågning og analyse af omkostninger, herunder indkøb af varer
- Rapportering og udarbejdelse af periodiske nøgletal
- Teknisk og disciplinær ledelse af administrations- og lagerafdelingerne
- Du støtter, motiverer og udfordrer dit team i deres daglige opgaver
- Du samarbejder med Parkchefen og virksomhedens hovedkvarter om månedsafslutning, prognoser og budgetter i en matrixorganisation
- Du er en del af ledelsesteamet og arbejder tværfagligt på tværs af afdelingerne

Din profil:
- Erhvervsøkonomisk uddannelse med speciale i controlling, handelsuddannelse eller tilsvarende kvalifikationer
- Flere års erhvervserfaring inden for økonomi, ideelt set med ledelseserfaring
- Erfaring inden for hotel-, restaurationsbranchen og/eller detailhandel er en fordel
- Erfaring med håndtering af merchandise management og salgsbehandlingssystemer
- Gode færdigheder i Office-pakken, især Excel
- Hands-on mentalitet: Du er klar til at træde til og aktivt bidrage, tage ansvar i stedet for blot at delegere.
- Stærke analytiske evner, talforståelse- og kommunikationsevner samt organisatorisk talent
- Troværdig, anerkendende og ærlig personlighed
- Godt kendskab til dansk og engelsk; kendskab til tysk er også en fordel

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker rollen som værter og byder vores gæster velkommen med lækker og indbydende mad

Vi ser frem til at lære dig at kende! Ansøg nu ved at sende din ansøgning, inklusiv ønsket årlig bruttoløn (i €), via e-mail til: karriere@areas.com

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, seksuel orientering, handicap, eller etnisk tilhørsforhold.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Uddannet pædagog til Kirkens Korshærs herberg i Odense
Kirkens Korshær
Fyn
5000 Odense C
Kirkens Korshær

Uddannet pædagog til Kirkens Korshærs herberg i Odense

Odense

Er du uddannet pædagog og kan du se dig selv i arbejdet med hjemløse og socialt udsatte mennesker med udgangspunkt i Kirkens Korshærs værdier ? nærvær, omsorg og respekt? Så er det måske lige netop dig vi søger!

Kirkens Korshærs herberg er en boform jf. Lov om social service § 110 til hjemløse og socialt udsatte mennesker. Vi tager hånd om mennesker i hjemløshed med særlige sociale problemstillinger, hvis hverdag ofte er påvirket af misbrug og/eller psykisk sygdom. Kerneopgaven er at yde aktiverende støtte til beboeren med formålet om, at komme ud af hjemløsheden ? gennem Housing First.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Medarbejder til produktionskøkkenet på Lokalcenter Rosengård søges
Lokalcenter Rosengård
Fyn
5220 Odense SØ
Lokalcenter Rosengård

Medarbejder til produktionskøkkenet på Lokalcenter Rosengård søges

Odense SØ

Vi søger hurtigst muligt, og senest d. 1. februar 2025, en medarbejder til køkkenet med en relevant uddannelse indenfor madlavning - både varmt og koldt køkken.

Stillingen er på 30 timer om ugen og der arbejdes ca. hver anden weekend samt til enkelte aftenarrangementer i løbet af året.

Du har et stort engagement og passion for at lave mad, der gør en forskel for vores beboere. Du tager gerne del i de praktiske opgaver på lige fod med øvrige kollegaer.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Teamleder for driftsovervågningen
Tide Bus Danmark A/S
Fyn
5260 Odense S
Tide Bus Danmark A/S

Teamleder for driftsovervågningen

Odense S

Kunne du tænke dig at stå i spidsen for vores driftsovervågning og være med til at styrke betjeningen af vores drift?

En central del af din rolle vil være at udvikle og optimere arbejdsgange, processer og instrukser i driftsovervågningen. Du skal sørge for, at teamet er godt rustet til at udføre deres opgaver, blandt andet ved at sikre den nødvendige oplæring og opfølgning. Derudover vil du være ansvarlig for at videreudvikle og forbedre de værktøjer, der understøtter arbejdet, og finde innovative løsninger, der kan gøre arbejdsprocesserne både smartere og mere effektive.

Tide Bus Danmark A/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Logistikleder
Sitehub ApS
Fyn
5220 Odense SØ
Sitehub ApS

Logistikleder

Er du en engageret leder med sans for tekniske processer og logistik? Har du erfaring med at koordinere teams og underleverandører, og få opgaver til at lykkes, selvom løsningen ikke ligger lige for? Hvis du har fremdrift, et skarpt blik for procesoptimering og kan gå forrest, så kan du være den, vi søger.

Vi er på udkig efter én, der kan understøtte vores ledelsesmæssige styring på en byggeplads og sikre, at logistikken kører som smurt, og samarbejdet med underleverandørerne spiller. Din rolle bliver central i et travlt miljø, hvor du har overblikket, træffer beslutninger hurtigt og har ansvar for at lede opgaver fra start til slut.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Social- og sundhedsassistent eller sygeplejerske
Almen Medicinsk Lægeklinik
Fyn
5220 Odense SØ
Almen Medicinsk Lægeklinik

Social- og sundhedsassistent eller sygeplejerske

Odense SØ

Vi er en travl, veldreven praksis med et godt og dynamisk arbejdsmiljø, hvor vi vægter faglighed, service og arbejdsglæde.

Vi søger en selvstændig klinisk medarbejder, der finder glæde ved patientkontakten og er beslutningsdygtig og klar til at tage ansvar. Du skal være god til at samarbejde og have en positiv tilgang til udfordringer samtidig med, at du kender dine egne begrænsninger.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Selvstændig og ansvarsbevidst facility-tekniker
Fjernvarme Fyn A/S
Fyn
5000 Odense C
Fjernvarme Fyn A/S

Selvstændig og ansvarsbevidst facility-tekniker

Odense C

Er du praktisk anlagt, selvstændig og ansvarsbevidst? Er du uddannet inden for byggeri? Og vil du arbejde med byggeprojekter og vedligehold hos en virksomhed, som er langt fremme med den grønne omstilling?

Så se her. Vi søger nemlig lige nu en facility-tekniker med hænderne godt skruet på og en positiv og serviceorienteret tilgang til hverdagen.

Er det dig, vi skal bruge?

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Butikskonsulent søges til 3Butikken Rosengårdscentret
3
Fyn
5220 Odense SØ
3

Butikskonsulent søges til 3Butikken Rosengårdscentret

Odense SØ

Drømmer du om en karriere inden for salg og service? Så er 3 stedet der hjælper, uddanner og støtter dig i din ambition.

Din væsentligste opgave bliver kontakten og dialogen med kunderne. Du bliver ansvarlig for eget salgsbudget og bliver en del af et team, der målrettet arbejder for at opnå de bedste resultater. Du skal være med til at sikre, at butikken opnår succes og når sine budgetter.

3
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Supporter til Caseware ? bliv kundernes superhelt!
CaseWare
Fyn
5250 Odense SV
Jobindex

Supporter til Caseware ? bliv kundernes superhelt!

Odense SV

Har du en passion for at levere service af højeste kvalitet og lyst til at arbejde med fremtidens cloud-løsninger inden for revision og regnskab?

Vi leder efter dig, der har en økonomisk uddannelse og god viden om regnskab. Opgaverne håndteres via telefon, mail og fjernstyring af kundernes pc, og du vil både arbejde med 1. og 2. level support.

Du får grundig oplæring i vores produkter og vores måde at gøre tingene på samt mulighed for hjemmearbejde to dage om ugen, når du kan stå på egne ben.

Jobindex
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Driftskoordinator
Heimstaden Danmark A/S
Fyn
5220 Odense SØ
Heimstaden Danmark A/S

Driftskoordinator

Odense SØ

Går du til opgaven med stort engagement og grundighed? Og vil du være med til at sikre, at vores beboere får en bedste service?

Se video om Heimstaden Danmark A/S som arbejdspladsDine primære opgaver vil være:

  • Understøtte syns- og servicetekniker og driftsleder
  • Sidemandsoplæring af nye og eksisterende medarbejdere
  • Datakvalitet- koordinering/vedligeholdelse af systemer og data
Heimstaden Danmark A/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
OHPT HSE Student Helper
Odense Hospital Project Team Joint Venture I/S
Fyn
5260 Odense S
Odense Hospital Project Team Joint Venture I/S

OHPT HSE Student Helper

Odense S

Our Token Me System is handed over to the OHPT HSE Department. Here you will be in charge of assisting with the new Token Me system for 40% of the working time.

Some of your responsibilities will be to:

  • Inform subcontractors properly about opening hours of service desk and supporting induction courses held by AMK.
  • Respond to Token Me Notification accordingly.
  • Update the agreed documents frequently on BIM 360. Covering with OHPT HSE Officer during holidays.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Advokat med forretningsforståelse
Tide Bus Danmark A/S
Fyn
5260 Odense S
Tide Bus Danmark A/S

Advokat med forretningsforståelse

Odense S

Er du en erfaren advokat med sans for detaljer og stærk forretningsforståelse? Vil du arbejde i spændingsfeltet mellem jura og forretning?

Vi har brug for en profil med fokus på forretningen, der kan sikre, at vores aftaler, kontrakter og forretninger foregår i overensstemmelse med gældende lovgivning og retningslinjer.

Vi er en driftsorganisation, der lever af at vinde kontrakter som Trafikselskaberne sætter i udbud. Din rolle blive at være rådgive og være sparringspartner både i udbudsfasen og i kontrakternes løbetid.

Tide Bus Danmark A/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Customer Advisor - Odense, Denmark
JABS Group A/S
Fyn
5000 Odense C
JABS Group A/S

Customer Advisor - Odense, Denmark

Vil du være med til at fortsætte udviklingen i en succesfuld e-commerce virksomhed med spændende udviklingsmuligheder og skønne kollegaer?

Du vil indgå i vores danske salgsteam, som hjælper vores danske kunder i brandet Sparvinduer. Ansvarsområder vil bl.a. inkludere personlig rådgivning og service af kunder i showroomet samt support via chat, mail og telefon for at assistere kunder både før, under og efter deres køb.

Din baggrund og uddannelse er ikke afgørende, men erfaring fra handel eller butik vil være en fordel.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Byggerådgiver til Odense
eurodan-huse
Fyn
5230 Odense M
eurodan-huse

Byggerådgiver til Odense

Er du en knalddygtig sælger, som motiveres i et selvstændigt job med masser af ansvar? Brænder du så meget for dine kunder, at du allerhelst følger dem helt til første spadestik?

Som byggerådgiver er du helt i front, når du hjælper dine kunder med at virkeliggøre deres boligdrømme.

Dine opgaver vil bl.a. være:

  • Opfølgning på kundeemner
  • Afholdelse af kundemøder
  • Bestilling af skitser
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Adm. Direktør
Work4s ApS
Fyn
5492 Vissenbjerg
Work4s ApS

Adm. Direktør

Vissenbjerg

Work4s ApS er en virksomhed i vækst, der specialiserer sig i at levere kvalificeret blue-collar-arbejdskraft fra Litauen, Polen og Ukraine samt at arrangere produktion i Litauen til kvalitetskrævende brancher som pharma-industrien.

Vi søger nu en resultatorienteret og strategisk tænkende administrerende direktør, der kan videreudvikle Work4s' position i markedet, drive vækst og sikre optimal drift.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland