1242 job i Sønderjylland 45 job i dette område
1242 job i Sønderjylland 45 job i dette område

topjob

Teamleder til Service eller Retail, Center Parcs Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Syddanmark
6430 Nordborg
Job som Teamleder til Center Parcs Nordborg Resort

Er du på udkig efter et spændende job inden for cateringbranchen? Trives du i et travlt og dynamisk miljø? Så har vi den helt rigtige mulighed til dig!

I foråret/sommeren 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med en række forskellige gastronomiske koncepter, og vi søger dig som Teamleder!

Teamleder i Service eller Retail til åbningen af Center Parcs Nordborg Resort i Danmark med start marts 2025. Fuldtid/deltid.

Vi kan tilbyde:

- Attraktiv løn: En løn, der matcher dine kvalifikationer og erfaring
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nystartet virksomhed, hvor du har
mulighed for at præge dens udvikling og succes
- Stærkt teamfællesskab: Vær med til at opbygge et positivt og samarbejdende
miljø sammen med dine nye kolleger
- Internationalt arbejdsmiljø: Samarbejde med kunder og kolleger fra hele
verden/Europa samt muligheder for personlig og faglig udvikling på nationalt og
internationalt plan
- Medarbejderrabatter: Få bl.a. rabat på måltider i vores restauranter
- Videreuddannelsesmuligheder: Din karriere, din fremtid

Dine opgaver:
- Lede og motivere teamet samt sikre en effektiv og smidig vagt i tæt samarbejde
med F&B-assistenten
- Organisere den daglige drift og koordinere personalet, herunder udarbejdelse af
vagtplaner i samarbejde med F&B-assistenten
- Tage ansvar for kvalitet, gæstetilfredshed og omsætning under vagten
- Udføre kasseafstemninger og sikre en god og effektiv overdragelse af vagten
- Træne og onboarde nyt personale samt fastholde kvalitetsstandarderne
- Bestille, modtage og opbevare varer korrekt
- Samarbejde internt i forhold til både service og salgsaktiviteter i restaurant eller
supermarket
- Udføre kasse- og salgsarbejde

Din profil:

- Uddannet indenfor catering, restaurant, hotel, salg, retail eller med en tilsvarende
kvalifikation
- Flere års erfaring inden for ovennævnte områder, gerne med erfaring i ledelse
- Stærke kommunikative evner og evnen til at fungere som en god rollemodel for
teamet
- Evne til at organisere og arbejde effektivt i pressede situationer med en positiv
indstilling
- Fleksibel tilgang til arbejdstider og villig til at påtage sig vagter i weekender og
på helligdage
- Imødekommende, kommunikativ og åben personlighed.
- Fortrolig med MS Office og godt kendskab til de relevante programmer
- Gode danskkundskaber, og kendskab til engelsk eller tysk vil være en fordel

Søger du et job, hvor du kan være med til at forme en positiv virksomhedskultur, spille en central rolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr fra starten? Så bliv en del af vores team!

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker rollen som værter og byder vores gæster velkommen med lækker og indbydende mad.

Vi ser frem til at lære dig at kende! Ansøg allerede nu via e-mail til: karriere@areas.com

Vi opfordrer alle interesserede til at ansøge, uanset alder, køn, religion eller etnisk baggrund.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kok, Center Parcs Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Syddanmark
6430 Nordborg
Kok til nyåbningen af Center Parcs Nordborg Resort fra marts 2025
- Fuldtid -

I foråret/sommeren 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med mange forskellige gastronomiske koncepter, og vi søger dig som kok!

Er du på udkig efter et job, hvor du kan være med til at forme en positiv virksomhedskultur, spille en afgørende rolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr lige fra starten? Så bliv en del af vores team!

Vi kan tilbyde:
- Attraktiv løn: En løn, der matcher dine kvalifikationer og din erfaring
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nystartet virksomhed, hvor du har mulighed for at præge dens udvikling og succes
- Stærkt teamfællesskab: Vær med til at opbygge et positivt og samarbejdende miljø sammen med dine nye kolleger
- Internationalt arbejdsmiljø: Samarbejde med kunder og kolleger fra hele verden/Europa samt muligheder for personlig og faglig udvikling på nationalt og internationalt plan
- Medarbejderrabatter: Få bl.a. rabat på måltider i vores restauranter
- Videreuddannelsesmuligheder: Din karriere, din fremtid

Dine opgaver:
- Tilberedning af retter til f.eks. morgenbuffet
- Kreativ tilberedning med både friske råvarer og convenience-produkter
- Planlægning og organisering af indkøb og opbevaring
- Tilberedning af à la carte-menuer

Din profil:
- Uddannet kok eller tilsvarende kvalifikation inden for branchen
- Erfaring inden for ovennævnte områder, f.eks. fra en kantine, restaurant eller hotel
- Du er kvalitetsbevidst, ambitiøs og tager ansvar for dit arbejde
- Du bevarer roen og overblikket i pressede situationer, samtidig med at du har sans for detaljerne
- Du trives med at arbejde i teams
- Du nyder at tilberede retter fra forskellige nationale køkkener og er kreativ i din madlavning
- Du er fleksibel og klar til at arbejde både i weekender og på helligdage
- Du har gode danskkundskaber, og kendskab til engelsk eller tysk vil være en fordel

Søger du et job, hvor du kan være med til at forme en positiv virksomhedskultur, spille en central rolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr fra starten? Så bliv en del af vores team!

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker rollen som værter og byder vores gæster velkommen med lækker og indbydende mad.

Vi ser frem til at lære dig at kende! Ansøg nu via e-mail til: karriere@areas.com eller via online ansøgningsskemaet!

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, seksuel orientering, handicap, eller etnisk tilhørsforhold.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Disponent til pallegods
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vi søger snarest muligt en disponent med erfaring inden for pallegods

Bulk-Transport A/S er et speditions- og transportselskab som disponerer kørsel af bulk-varer og pallevarer med trucklevering. Kvalitet, service og højt aktivitets niveau er nøgleordene i Bulk-Transport A/S.

Jobbet
Da vi har fremgang i vores pallegods afdeling søger vi en disponent som har kendskab til disponering af gardintrailere med medbringer trucks & kranbiler.
Du bliver en del af et team, som i fællesskab disponerer biler, samt har kontakt til kunder, chauffører og samarbejdspartnere.

Vi løser stort set alle former for transport af byggematerialer, træpiller m.m. Geografisk dækker vi hele Danmark, og der er kun få transportopgaver, som rækker ud over landets grænser.
På IT siden er Navision det system, som vi bruger mest. Vi sørger for oplæring, og dermed er et forudgående kendskab til Navision ikke et krav.

Om dig
Du har erfaring som disponent eller chauffør inden for kørsel med pallegods. Du lægger vægt på høj service og kvalitet, er omstillingsparat og kan håndtere travle perioder i et hektisk miljø.
Endvidere forventer vi at du:
• Er struktureret og har ordenssans
• Har gennemslagskraft og kan arbejde selvstændigt
• Har flair for IT
• Har kendskab til pallegodstransport
• Har en god geografi inden for landets grænser
• Er en god teamspiller

Hos Bulk-Transport A/ S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje. Vi kan også tilbyde personalegoder såsom kantine, fitness, efteruddannelse m.m.
Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Kørselsleder Jesper Hansen tlf.2042 7227 eller afdelingschef Torben Danielsen tlf. 2033 7273 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 12. januar 2025.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Projektmedarbejder til interne skadeprojekt
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vi søger en udadvendt kollega, der interesserer sig for at skabe positive forandringer

Meldgaard Miljø A/S – dagrenovation har eksisteret siden 1976. I dag står vi for indsamling af dagrenovation hos ca. 23 % af alle husstande i Danmark og beskæftiger ca. 400 renovationsmedarbejdere fordelt over hele landet.
Kvalitet og service er blot nogle af nøgleordene hos Meldgaard, hvorfor du oftest vil møde din skraldemand med et smil på læben.

Om jobbet
I jobbet som projektmedarbejder, vil du i tæt samarbejde med projektlederen, få medansvaret for at minimere antallet af skader i projekt Meldgaard Skadestop. Som udgangspunkt vil din arbejdsplads være Jylland og Fyn med mulighed for at få kontorplads i Aabenraa, Herning samt arbejde hjemmefra.
Fokusområder i jobbet er:
• Undervisning og coaching af chauffører og ledere i samarbejde med projektlederen
• Videreudvikling og udarbejdelse af undervisnings- og kampagnemateriale i samarbejde med projektlederen
• Udarbejdelse og analyse af statistikmateriale
• Diverse kommunikationsopgaver

Om dig
Den ideelle kandidat:
• Er positiv, engageret, udadvendt og har erfaring fra transportbranchen
• Har interesse for adfærd samt det at skabe en positiv udvikling
• Trives i at tale til en forsamling. Erfaring med at instruere og undervise er en fordel
• Arbejder struktureret, selvstændigt og har et analytisk mindset
• Er idérig og proaktiv
• Har gode IT-færdigheder og er rutineret bruger af Excel, Powerpoint og Canva (eller lign.)
• Er en stærk kommunikator på både skrift og i tale

Vi tilbyder
Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte projektleder Jesper S. Baek på tlf. 2033 7324 /afdelingschef Freddy Fogh Sørensen på tlf. 2033 7321 eller send os din ansøgning via Søg stillingen senest den
7. januar 2025. Vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega.

Meldgaard • Askelund 10 • 6200 Aabenraa • Tlf. 74 33 72 00 • www.meldgaard.com
Meldgaard i dag: I alt 770 medarbejdere. Virksomheden består af 14 selvstændige afdelinger, hvor fokusområderne er Handel, Miljø og Transport. Hovedsæde: Askelund 10, 6200 Aabenraa. Her har ca. 150 personer deres daglige gang.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Direktør til ambitiøst golfresort i Jels
Arkil A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
Er du klar til at stå i spidsen for et ambitiøst resort, der kombinerer unikke golfoplevelser, gastronomi, overnatninger og højt serviceniveau?

Motiveres du af at skulle udvikle og forfine resortets ydelser og dermed forløse det forretningsmæssige potentiale?

Kan du udfylde rollen som den motiverende og udviklende leder, der skaber arbejdsglæde og får en bred medarbejdergruppe til at performe som et stærkt team? Så kan det være dig, vi søger som ny resortdirektør på Royal Oak.


Royal Oak – et ambitiøst golfresort

Royal Oaks golfbane er anlagt i den smukke natur omkring Jels Nedersø. Siden åbningen i 1992 har banen været blandt landets bedste – anlagt efter internationale standarder og kendt for sin høje kvalitet.

De nuværende ejere har investeret betydeligt i en ’opgradering’ af Royal Oak bl.a. med opførelse af 10 spahuse, udendørs padelbaner, modernisering af klubhus og restaurant, autocamperplads, minigolf og løbende opdatering af banens stand. En væsentlig opgradering af træningsfaciliteterne gennemføres i 2025.

Ambitionerne er høje, og retningen er sat: Royal Oak skal være et godt samlingspunkt for golfklubbens medlemmer, en attraktiv destination for gæster, herunder både golfspillere, og ikke-golfere, kendt for førsteklasses erhvervsarrangementer og skræddersyede selskaber – samt ikke mindst service og kvalitet i gæsteoplevelsen både som overnattende og restaurationsbesøgende gæst.

Resortet skal have ny direktør, og der søges en dedikeret og serviceminded profil, som kan tage Royal Oak til næste niveau.


Dine ansvarsområder

Som resortdirektør får du det overordnede ansvar for den daglige drift, udvikling og økonomi i Royal Oak. Du skal først og fremmest sikre førsteklasses oplevelser for klubbens medlemmer og gæster. Det bliver din opgave at fastholde og sikre den positive udvikling, Royal Oak er inde i.


Du skal særligt have fokus på at udvikle stedet og skal gennem dit virke sikre, at:

organisationen har de rette kompetencer og fremstår som en motiveret og engageret enhed.
opbakningen hos klubmedlemmer, kunder og samarbejdspartner fastholdes og udvikles.
der er leverancesikkerhed og kvalitet. Royal Oak står for kvalitet, og gæsterne skal altid opleve imødekommenhed, høj kvalitet og service. Man må ikke være i tvivl om, at alle altid gør deres bedste.
der sættes en tydelig retning, hvor du gennem dialog med ejerne skaber en robust forretning og en tydelig vej frem – en vej, som alle kan se sig selv i, der sikrer og viderefører den positive udvikling af resortets brand og markedsposition.

Ansvarsområdet er bredt, og du bliver øverste leder for en organisation med alsidig faglighed, som tager sig af restaurantdrift, overnatninger, erhvervsarrangementer, selskaber, klubaktiviteter samt banedrift og -vedligehold. Dine opgaver bliver bl.a. at:

udvikle og implementere strategier for at sikre resortets fortsatte vækst og høje kvalitet.
drive og optimere resortets økonomi, herunder budgettering, omkostningsstyring og lønsomhed.
skabe og vedligeholde relationer til kunder, medlemmer, gæster, eksterne partnere samt løbende og tæt dialog med ejerne.
lede og motivere medarbejderne til at yde deres bedste og skabe en kultur med kunden i centrum.
stå for salg og marketing, herunder identificere og udnytte nye forretningsmuligheder, f.eks. udnyttelse af stedets kapacitet uden for golfsæsonen til afholdelse af møder og mindre konferencer for erhvervssegmentet.


Arbejdsstedet er på Royal Oak i Jels.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Smed, Industritekniker, Automatiktekniker, Toftlund
AKD Danmark
Syddanmark
6520 Toftlund
Brænder du for at arbejde med vedligehold og optimering, så er du måske vores kommende kollega i vedligehold?


Stillingen

AKD er inde i en positiv udvikling, og søger derfor en dygtig og engageret medarbejder som reparatør til vedligehold i Toftlund med snarlig tiltrædelse. Vedligeholdsafdelingen foretager vedligehold i alle afdelinger hos AKD i Toftlund.


Arbejdsopgaver:

• udføre reparation og fejlfinding på processer og udstyr
• deltage i optimering af udstyr
• deltage i renovering af anlæg mellem kampagner (mekanisk)
• opdatere dokumentation efter afsluttet opgave
• deltage i projekter med indkøring og opstart
• deltage i vagtturnus under kampagnen. (tidsrummet 05.00 til 18.00)


Vi tilbyder:

• et professionelt team af dygtige kollegaer
• stor indflydelse på din dagligdag
• et job i en moderne virksomhed i konstant udvikling
• en konkurrencedygtig løn og ansættelsesforholdet i øvrigt er omfattet af gældende overenskomst. Hertil kommer sundhedsforsikring, andre personalegoder og i øvrigt gode velordnede personaleforhold.


Vi forventer, at du:

• er uddannet, indenfor metalområdet. (Smed, Industritekniker, Automatik tekniker)
• har solidt kendskab til fejlfinding, ændring og optimering af processer
• har gode analyseevner
• har gode samarbejdsevner, men samtidig også kan arbejde selvstændigt
• er ansvarlig og har en positiv indstilling til ting
• er kendt med El og automatik, eller klar til at blive efter uddannet.
• er kendt med systemer til forebyggende vedligehold


Ingen henvendelser uden uddannelser inden for Metal området
Send dit CV til E mail CHL@akddanmark.dk, der holdes samtaler løbende.

Du må også gerne ringe til Vedligeholdschef Christian Lagoni tlf. 51160853

Se vores hjemmeside www.akddanmark.dk, og vores præsentationsvideo som du ser ved at trykke på "Se jobbet" nedenfor.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Assistant Manager til nyt restaurantteam
Sunset Boulevard
Andet
99999 Grænsejob
På vegne af Sunset Boulevard søger Career | a JKS Company nogle dedikerede og erfarne Assistant Managers, der i samarbejde med restaurantchefen skal etablere den nye restaurant - både med enestående driftsstandarder og ved at skabe en fantastisk oplevelse for alle gæsterne.

Sunset Boulevard er en innovativ restaurantkæde, der tænker og arbejder med kvalitet, gæstetilfredshed, bæredygtige tiltag samt en positiv arbejdskultur, hvor medarbejdertilfredsheden er i højsædet. Her er fokus på adfærd over resultater, for netop at skabe den gode arbejdsplads og som følge af det, de gode resultater. Dedikerede teams arbejder sammen for at levere en uovertruffen spiseoplevelse og skabe nye minder for deres gæster, så de kommer igen.

Hvis du vil vide mere om Sunset Boulevard, kan du benytte linket her.


Opgaverne i stillingen omfatter:

Hos Sunset Boulevard viser du som leder vejen ved synlighed og ved at gå forrest. Du har overblikket og sikrer den rette bemanding. Opgaverne er alsidige og går fra at sikre, at maskinerne er tjekket og vedligeholdt, til varebestilling og oplæring af personale. Du har ansvaret for selve driften af restauranten, som omfatter ansvaret for personalet, vagtplanen samt nøgletallene.

Ledelsen deles af et lederteam på 4, hvor minimum en leder altid er på arbejde. Dette betyder, at du er fleksibel og kan arbejde på alle tider af ugen, inklusive weekendvagter.

Åbningstiden vil variere jf. sæson og vil følge det nærliggende varehus.


Vi søger en kandidat med:

Erfaring fra lignende stilling i restaurantbranchen
Ledelseskompetencer og evnen til at motivere og udvikle et team
God forståelse for økonomistyring og salgsforecasting
Engagement i forhold til at levere enestående kundeservice
Evnen til at træffe hurtige beslutninger og håndtere udfordrende situationer
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Schichtleiterin für neues Restaurantteam
Sunset Boulevard
Andet
99999 Grænsejob
Im Auftrag von Sunset Boulevard sucht Career | a JKS Company engagierte und erfahrene Schichtleiter:in, die gemeinsam mit dem Restaurantleiter das neue Restaurant etablieren sollen – sowohl durch herausragende Betriebsstandards als auch durch das Ermöglichen eines unvergesslichen Erlebnisses für alle Gäste.

Sunset Boulevard ist eine innovative Restaurantkette, die auf Qualität, Kundenzufriedenheit, nachhaltige Initiativen sowie eine positive Unternehmenskultur setzt, bei der die Mitarbeiterzufriedenheit im Mittelpunkt steht. Hier liegt der Fokus auf Verhalten anstelle von Ergebnissen, um eine gute Arbeitsumgebung zu schaffen, was letztlich auch zu erfolgreichen Ergebnissen führt. Engagierte Teams arbeiten zusammen, um ein außergewöhnliches kulinarisches Erlebnis zu bieten und neue Erinnerungen für ihre Gäste zu schaffen, damit sie gerne wiederkommen.

Wenn du mehr über Sunset Boulevard erfahren möchtest, kannst du den hier angegebenen Link verwenden.


Aufgaben in dieser Position:

Als Führungskraft bei Sunset Boulevard gibst du den Ton an, indem du präsent und an vorderster Front agierst. Du behältst den Überblick und stellst die richtige Besetzung des Restaurants sicher. Die Aufgaben sind vielfältig und reichen von der Überprüfung und Wartung der Geräte bis hin zur Warenbestellung und Schulung des Personals. Du bist verantwortlich für den täglichen Betrieb des Restaurants, was die Personalführung, die Dienstplanung und die Kennzahlen umfasst.

Die Führung wird von einem Team von vier Managern geteilt, wobei immer mindestens ein Manager im Dienst ist. Das bedeutet, dass du flexibel bist und zu allen Zeiten der Woche, einschließlich Wochenenddiensten, arbeiten kannst.

Die Öffnungszeiten werden je nach Saison variieren und sich nach dem benachbarten Warenhaus richten.


Wir suchen eine/n Kandidat/in mit:

Erfahrung in einer ähnlichen Position in der Gastronomie.
Führungskompetenz und der Fähigkeit, ein Team zu motivieren und zu entwickeln.
Einem guten Verständnis von Finanzmanagement und Verkaufsprognosen.
Engagement für die Bereitstellung eines hervorragenden Kundenservice.
Der Fähigkeit, schnelle Entscheidungen zu treffen und herausfordernde Situationen zu meistern.

Darüber hinaus solltest du ein ausgeprägtes Servicebewusstsein besitzen, Engagement zeigen und in der Lage sein, sowohl dich selbst als auch andere zu motivieren. Eine wichtige Eigenschaft ist es, dass du in einer schnelllebigen Umgebung gut zurechtkommst, den Überblick behältst und auch unter Druck serviceorientiert bleibst.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Økonomimedarbejder, Center Parcs Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Syddanmark
6430 Nordborg
Stilling som Økonomimedarbejder til Nordborg Resort.

Er du på udkig efter et spændende job inden for cateringbranchen? Trives du i et travlt og dynamisk miljø? Så har vi den helt rigtige mulighed til dig!

I foråret/sommeren 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med en række forskellige gastronomiske koncepter, og vi søger dig som vores medarbejder inden for Økonomi og Administration!

Økonomimedarbejder til åbningen af Center Parcs Nordborg Resort i Danmark med start april 2025. Deltidsstilling.

Vi kan tilbyde:
- Attraktiv løn: En løn, der matcher dine kvalifikationer og din erfaring
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nystartet virksomhed, hvor du har mulighed for at præge dens udvikling og succes
- Stærkt teamfællesskab: Vær med til at opbygge et positivt og samarbejdende miljø sammen med dine nye kolleger
- Internationalt arbejdsmiljø: Samarbejde med kunder og kolleger fra hele verden/Europa samt muligheder for personlig og faglig udvikling på nationalt og internationalt plan
- Medarbejderrabatter: Få bl.a. rabat på måltider i vores restauranter
- Videreuddannelsesmuligheder: Din karriere, din fremtid

Dine opgaver:
- Afstemme og kontrollere fakturaer
- Behandle daglige regnskaber (salg og betalingsformer)
- Håndtere og behandle ordrer, følgesedler og varebevægelser i varestyringssystemet
- Administrere og overvåge kassebeholdning og forberede kassebalancen
- Arkivere dokumenter og videresende fakturaer til bogholderiet
- Assistere med lageroptællinger og stikprøver samt udarbejde rapporter
- Støtte kolleger i andre afdelinger

Din profil:
- Relevant uddannelse indenfor økonomi/bogholderi/administration
- Flere års erfaring inden for ovennævnte ansvarsområder
- Er struktureret, effektiv og fortrolig med Office 365 og Excel
- Er god til at skabe sig et overblik og har logisk sans
- Høj grad af pålidelighed, diskretion og fortrolighed
- Gode skriftlige og mundtlige færdigheder i dansk og engelsk, tysk er en fordel

Søger du et job, hvor du kan være med til at forme en positiv virksomhedskultur, spille en central rolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr fra starten? Så bliv en del af vores team!

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker rollen som værter og byder vores gæster velkommen med lækker og indbydende mad.

Vi ser frem til at lære dig at kende! Ansøg nu via e-mail til: karriere@areas.com

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, seksuel orientering, handicap, eller etnisk tilhørsforhold.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Lagerchef, Center Parcs Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Syddanmark
6430 Nordborg
Er du på udkig efter et spændende job inden for cateringbranchen? Trives du i et travlt og dynamisk miljø? Så har vi den helt rigtige mulighed til dig!

I foråret/sommeren 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med en række forskellige gastronomiske koncepter, og vi søger dig som vores Lagerchef!

Lagerchef søges til Nordborg Resort i Danmark med start februar 2025.
- Fuldtidsstilling -

Vi kan tilbyde
- Attraktiv løn: En løn, der matcher dine kvalifikationer og din erfaring
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nystartet virksomhed, hvor du har mulighed for at præge dens udvikling og succes
- Stærkt teamfællesskab: Vær med til at opbygge et positivt og samarbejdende miljø sammen med dine nye kolleger
- Internationalt arbejdsmiljø: Samarbejde med kunder og kolleger fra hele verden/Europa samt muligheder for personlig og faglig udvikling på nationalt og internationalt plan
- Medarbejderrabatter: Få bl.a. rabat på måltider i vores restauranter
- Videreuddannelsesmuligheder: Din karriere, din fremtid

Dine opgaver:
- Sikre renlighed, orden og sikkerhed på lageret
- Overholdelse af produktkvalitet, hygiejneregler og systemspecifikationer
- Koordinering og sikring af modtagelse og udlevering af varer
- Håndtering af lagerbeholdning og opfyldelse af ordrer
- Introduktion og løbende oplæring af medarbejdere
- Udarbejdelse af vagtplaner og overvågning af fremmøde
- Overholdelse og vedligeholdelse af teknisk udstyr
- Sikring og overholdelse af juridiske og driftsmæssige krav (som arbejdsmiljø, sikkerhed og hygiejne)

Din profil:
- Uddannelse inden for lagerområdet, fx som lagermedarbejder eller lager- og logistikoperatør
- Flere års erfaring inden for ovennævnte ansvarsområder, især lagerstyring og logistikprocesser, helst i et cateringmiljø
- Ideelt set ledelseserfaring, stor handlekraft og dygtighed til konfliktløsning og opnåelse af konsensus.
- Ansvarsbevidst og engageret - med en proaktiv tilgang til opgaver og beslutninger
- Gode danske og engelske sprogkundskaber, tysk er et plus

Leder du efter et job, hvor du kan være med til at forme en positiv virksomhedskultur, spille en central rolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr fra starten? Så bliv en del af vores team!

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker rollen som værter og byder vores gæster velkommen med lækker og indbydende mad.

Vi ser frem til at lære dig at kende! Ansøg nu via e-mail til: karriere@areas.com

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, seksuel orientering, handicap, eller etnisk tilhørsforhold.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Souschef, Center Parcs Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Syddanmark
6430 Nordborg
I foråret/sommeren 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med mange forskellige gastronomiske koncepter, og vi søger dig som Souschef/Stedfortrædende køkkenchef!

Er du på udkig efter et job, hvor du kan være med til at forme en positiv virksomhedskultur, spille en afgørende rolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr lige fra starten? Så bliv en del af vores team!

Souschef søges til Nordborg Resort i Danmark.
- Fuldtid -

Vi kan tilbyde:
- Attraktiv løn: En løn, der matcher dine kvalifikationer og din erfaring
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nystartet virksomhed, hvor du har mulighed for at præge dens udvikling og succes
- Stærkt teamfællesskab: Vær med til at opbygge et positivt og samarbejdende miljø sammen med dine nye kolleger
- Internationalt arbejdsmiljø: Samarbejde med kunder og kolleger fra hele verden/Europa samt muligheder for personlig og faglig udvikling på nationalt og internationalt plan
- Medarbejderrabatter: Få bl.a. rabat på måltider i vores restauranter
- Videreuddannelsesmuligheder: Din karriere, din fremtid

Dine opgaver:
- Afløse køkkenchefen i hans fravær
- Stå for koordinering og organisering i alle køkkener
- Sikre kvalitet og kontrollere arbejdsprocesser
- Arbejde operationelt med den kreative tilberedning af vores retter
- Planlægge, lede og motivere køkkenteamet
- Stå for bestilling, opbevaring og håndtering af varer
- Kreativt medvirke til udarbejdelse af menuer til særlige begivenheder

Din profil:
- Uddannet kok eller tilsvarende kvalifikationer
- Flere års erfaring fra hotel- og restaurationsbranchen, gerne i en lignende rolle
- Tidligere erfaring fra køkkener på feriecentre, konferencehoteller eller medarbejderkantiner anses som en styrke
- Glæde ved at arbejde med og tilberede forskellige nationale retter
- Høj grad af serviceorientering
- Erfaring med ledelse er ønskelig, ligesom en stærk holdånd
- Fleksibilitet i forhold til arbejdstider og villighed til at arbejde i weekender og på helligdage
- Erfaren bruger af MS Office og Excel
- Du taler godt dansk; gode engelske eller tyske sprogfærdigheder, er en fordel

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker rollen som værter og byder vores gæster velkommen med lækker og indbydende mad.

Vi ser frem til at lære dig at kende! Ansøg nu via e-mail til: karriere@areas.com

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, seksuel orientering, handicap, eller etnisk tilhørsforhold.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Logistikassistent
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Logistikassistent til lagerkontoret – med sans for professionel ordrestyring og kundekontakt
Vi søger en professionel og kundemindet logistikassistent, som kan sikre et effektivt vareflow og planlægning af varer ind og varer ud af lager for vores kunder.

Vi overtager vores kunders logistik-, lager- transportopgaver til deres kunder.

Dine opgaver
• Planlægning af pluk og forsendelse af kundens ordrer
• Udarbejde oversigter og opdatering af lagerbeholdninger og ordrer i WMS system
• Tæt daglig kundekontakt og samarbejde med kolleger om ordrer

Dine forudsætninger
• Du har erfaring med logistik, transport og lager
• Du har kendskab til / erfaring med WMS ordrestyringssystem (Vi bruger ASTRO)

Forventninger til dig
• Du er positiv, forudseende og handler proaktivt
• Du kan lide en afvekslende hverdag og have mange bolde i luften
• Du er smilende, udadvendt og elsker at tale med kunder
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Praktikanter søges til JKS i hele Danmark
JKS & Career
Syddanmark
6000 Kolding
Søger du praktikplads i forbindelse med din videregående uddannelse, og interesserer du dig for vikar- og rekrutteringsbranchen? Den gode arbejdsoplevelse begynder som praktikant hos JKS! Vil du med på holdet?

Vil du have muligheden for at omsætte teori til praksis, samt få hands-on erfaring indenfor administration, kunderelationer og rekrutteringsprocesser? Vil du være en del af en ambitiøs organisation, som kan styrke dine personlige og faglige kompetencer. Vi søger energiske praktikanter til vores afdelinger og forretningsområder i hele Danmark.


Arbejdsopgaver:

Administrative opgaver
Koordinering og planlægning af bemandingsløsninger
Telefonisk kontakt med kunder og kandidater
Telefonscreening af kandidater samt afholdelse af interviews
Deltagelse i kundemøder
Forefaldende kontorarbejde
Ad hoc-opgaver


Om dig:

Vi forestiller os, at du er i gang med en relevant videregående uddannelse på bachelor- eller kandidatniveau. Din studieretning er ikke altafgørende, det vigtigste er, at du har lysten til at blive en rigtig JKS'er med passion, dedikation og mest af alt har en ambitiøs tilgang til dine egne og dit teams opgaver.

Din arbejdsgang er selvstændig og struktureret
Du er omstillingsparat og trives i et travlt miljø med varierende arbejdsopgaver
Du kan tale og skrive på dansk
Du er engageret og har lysten til at lære
Du har let ved IT og sætter dig gerne ind i nye systemer


Hos JKS tror vi på, at udvikling og realisering af enhver virksomheds potentiale starter og stopper med at have de helt rigtige medarbejdere ombord. Du vil indgå i en vækstorienteret organisation med en flad struktur, hvor vi altid forventer effektivitet, troværdighed og engagement af hinanden. Kan du se potentialet?
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Se cauta macelari cu experien?a pentru un proiect în abator de porci din Danemarca!
JKS & Career
Syddanmark
6600 Vejen
Angajam macelari cu experien?a pentru a se alatura clientului nostru din Danemarca! Daca sunte?i pasionat de prepararea carnii ?i de?ine?i abilita?ile potrivite, vrem sa va cunoa?tem!

Clientul nostru î?i extinde spa?iile de produc?ie ?i cauta macelari cu experien?a care sa se alature echipei sale.

Daca ave?i experien?a în prelucrarea de calitate a carnii ?i dori?i sa face?i parte dintr-o companie aflata în ascensiune care pre?uie?te competen?a, contacta?i-ne!

Candidatul ideal vrem sa aiba experien?a anterioara la cu?it într-o fabrica de prelucrarea carnii - lucrând la banda sau la masa - ori experien?a în taiere/ dezosare/ tran?are/ fasonare.

E?ti interesat sa afli mai multe? Va rugam sa ne contacta?i la 0040 734 537 443 - Simona, 0040 734 537 444 - Miki sau prin e-mail, la office@jks.ro .
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
F&B Assistant, Center Parcs Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Syddanmark
6430 Nordborg
GRAND OPENING: F&B Assistant jobs at Nordborg Resort

Are you looking for an exciting job in the catering industry? Do you thrive in a busy and dynamic environment? Then we have just the right opportunity for you!

In spring/summer 2025, we will become part of the new Center Parcs Nordborg Resort with a variety of gastronomy concepts, and we are looking for you to join us as a F&B Assistant!

Are you seeking a new career opportunity? Whether in service, in the kitchen, or in administration, you are guaranteed to find your new job with us.

F&B Assistant (d/m/f) for the new opening of CenterParcs Nordborg Resort in Denmark
- Full-time -

Your benefits:
- Attractive Compensation: A salary that matches your qualifications and experience
- Exciting Challenges: Join a newly founded company where you have the opportunity to significantly shape its development and success
- Friendly Team Atmosphere: Great colleagues
- Regulated Working Hours: Working hours that suit you
- Stability and Security: A reliable international company
- Attractive Employee Discounts: Enjoy discounted meals at all restaurants
- Opportunities for Further Training: Your career, your future

Your tasks:
- Leading the floor managers (team leaders) and employees of the catering outlets
- Ensuring the optimal workflow in all departments
- Regular "Manager On Duty" services (shift responsibility) in alternating rhythms
- Motivating and supporting the team
- Quality and complaint management during the shift
- Quality control and product presentation
- Implementing the Occupational Health and Safety Act and compliance with hygiene guidelines
Selecting and training new employees

Your profile:
- Completed vocational training, ideally in gastronomy, or relevant experience in the field
- Strong communication skills: initial professional experience in a comparable position is desirable (experienced professionals are also welcome)
- Familiar with MS Office and confident in navigating the programs
- Leadership qualities and the ability to set an example
- Organizational talent, resilience, and a positive attitude
- Flexibility in working hours, with a willingness to work on weekends and public holidays
- Positive demeanor and enjoyment in dealing with people
- Good knowledge of Danish; English or German skills are also welcome
- Willingness to travel occasionally to Germany for business trips

Are you looking for a job where you can help shape a positive company culture, play a key role in the guest experience, and be part of an exciting adventure from the very start? Then become part of our team!

More than 17,000 people in 10 countries worldwide are already part of the Areas family. We are always passionate about what we do, love being hosts and welcome our guests with inviting and modern catering.

We look forward to meeting you! Apply now via email at: karriere@areas.com

We encourage all interested individuals to apply, regardless of age, gender, religion, or ethnic background.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
HR Assistent, Center Parcs Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Syddanmark
6430 Nordborg
I foråret/sommeren 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med mange forskellige gastronomiske koncepter, og vi søger dig som HR Assistent!

Er du på udkig efter et job, hvor du kan være med til at forme en positiv virksomhedskultur, spille en afgørende rolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr lige fra starten? Så bliv en del af vores team!

HR Assistent til åbningen af Center Parcs Nordborg Resort i Danmark. Deltidsstilling.

Vi kan tilbyde:
- Attraktiv løn: En løn, der matcher dine kvalifikationer og din erfaring
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nystartet virksomhed, hvor du har mulighed for at præge dens udvikling og succes
- Stærkt teamfællesskab: Vær med til at opbygge et positivt og samarbejdende miljø sammen med dine nye kolleger
- Internationalt arbejdsmiljø: Samarbejde med kunder og kolleger fra hele verden/Europa samt muligheder for personlig og faglig udvikling på nationalt og internationalt plan
- Medarbejderrabatter: Få bl.a. rabat på måltider i vores restauranter
- Videreuddannelsesmuligheder: Din karriere, din fremtid

Dine opgaver:
- Samarbejde om personaleplanlægning og administration (rekruttering, kontrakter, onboarding, tidsregistrering, personalejura osv.)
- Udførelse af forberedende lønregnskab
- Støtte og rådgivning til ledere i alle drifts- og HR-relaterede spørgsmål
- Planlægning og dokumentation af medarbejderkurser
- Kontaktperson til forsikringsselskab, pensionskasse og andre eksterne parter
- Udarbejdelse af personaleanalyser og statistikker
- Tæt samarbejde med Park Manageren, HR-Manager, ledere og medarbejdere

Din profil:
- Gerne flere års erfaring inden for human resources
- Relevant uddannelse inden for human resources, business administration eller en lignende kvalifikation (karriereskiftere med relevant erfaring er også velkomne)
- Fortrolig med de gængse MS Office-programmer, især Excel
- Struktureret tilgang til arbejdet og stærke kommunikationsevner
- Udadvendt, imødekommende, positiv attitude og glæde ved at arbejde med mennesker
- Gode kundskaber i dansk og engelsk; kendskab til tysk er også en fordel

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker rollen som værter og byder vores gæster velkommen med lækker og indbydende mad.

Vi ser frem til at lære dig at kende! Ansøg nu via e-mail til: karriere@areas.com

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, seksuel orientering, handicap, eller etnisk tilhørsforhold.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Finance Controller, Center Parcs Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Syddanmark
6430 Nordborg
I foråret/sommeren 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med mange forskellige gastronomiske koncepter, og vi søger dig som Finance Controller!

Er du på udkig efter et job, hvor du kan være med til at forme en positiv virksomhedskultur, spille en afgørende rolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr lige fra starten? Så bliv en del af vores team!

Finance Controller til åbningen af Center Parcs Nordborg Resort i Danmark med start februar 2025. Fuldtidsstilling.

Vi kan tilbyde:
- Attraktiv løn: En løn, der matcher dine kvalifikationer og din erfaring
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nystartet virksomhed, hvor du har mulighed for at præge dens udvikling og succes
- Stærkt teamfællesskab: Vær med til at opbygge et positivt og samarbejdende miljø sammen med dine nye kolleger
- Internationalt arbejdsmiljø: Samarbejde med kunder og kolleger fra hele verden/Europa samt muligheder for personlig og faglig udvikling på nationalt og internationalt plan
- Medarbejderrabatter: Få bl.a. rabat på måltider i vores restauranter
- Videreuddannelse: Din karriere, din fremtid

Dine opgaver:
- Ansvar for økonomistyring samt kontrol og behandling af dagligt salg og indbetalinger
- Håndtering af kreditor- og debitorbogholderi
- Overvågning og analyse af omkostninger, herunder indkøb af varer
- Rapportering og udarbejdelse af periodiske nøgletal
- Teknisk og disciplinær ledelse af administrations- og lagerafdelingerne
- Du støtter, motiverer og udfordrer dit team i deres daglige opgaver
- Du samarbejder med Parkchefen og virksomhedens hovedkvarter om månedsafslutning, prognoser og budgetter i en matrixorganisation
- Du er en del af ledelsesteamet og arbejder tværfagligt på tværs af afdelingerne

Din profil:
- Erhvervsøkonomisk uddannelse med speciale i controlling, handelsuddannelse eller tilsvarende kvalifikationer
- Flere års erhvervserfaring inden for økonomi, ideelt set med ledelseserfaring
- Erfaring inden for hotel-, restaurationsbranchen og/eller detailhandel er en fordel
- Erfaring med håndtering af merchandise management og salgsbehandlingssystemer
- Gode færdigheder i Office-pakken, især Excel
- Hands-on mentalitet: Du er klar til at træde til og aktivt bidrage, tage ansvar i stedet for blot at delegere.
- Stærke analytiske evner, talforståelse- og kommunikationsevner samt organisatorisk talent
- Troværdig, anerkendende og ærlig personlighed
- Godt kendskab til dansk og engelsk; kendskab til tysk er også en fordel

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker rollen som værter og byder vores gæster velkommen med lækker og indbydende mad

Vi ser frem til at lære dig at kende! Ansøg nu ved at sende din ansøgning, inklusiv ønsket årlig bruttoløn (i €), via e-mail til: karriere@areas.com

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, seksuel orientering, handicap, eller etnisk tilhørsforhold.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Reparatør- og servicemedarbejder
JKS & Career
Syddanmark
6700 Esbjerg
Har du erfaring indenfor hydraulik, og er du robust og klar til at tage fat? Så er det dig, vi søger til projekt i vindmøllebranchen hos en af vores gode samarbejdspartnere i Esbjerg.

Medarbejder med hydraulikerfaring søges til tjek og reparation af transport og løfteudstyr i vindmøllebranchen.

Er du robust, og har du mod på at tage fat? Du vil få en varieret hverdag med gode kollegaer og chancen for at komme ind i en spændende barnche med mange spændende projekter. Vi vil glæde os til at modtage en ansøgning fra dig, hvis du vil med på holdet. Vi holder løbende samtaler og ansætter snarest muligt.

Arbejdspladsen er i Esbjerg, 37 timer/ uge, mandag - torsdag kl. 7:00-15:30, fredag kl. 7:00-12:00


Arbejdsopgaverne er meget varierende indenfor følgende områder:

Reparationer
Vedligeholdelse
Klargøring
Kontrol
Service


Faglige kompetencer:

Praktisk erfaring med hydraulik
Truckcertifikat
Kørekort
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig


Personlige egenskaber:

Du er omgængelig og imødekommende
Du er engageret og fleksibel
Du er stabil og møder til tiden
Du kan fremvise straffeattest
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Engageret og proaktiv erhvervskonsulent
Tønder Erhvervsråd
Syddanmark
6270 Tønder
Tønder Erhvervsråd

Engageret og proaktiv erhvervskonsulent

Tønder

Tønder Erhvervsråd søger en engageret og proaktiv erhvervskonsulent til at styrke erhvervslivet i Tønder Kommune. Vi er erhvervslivets talerør i Kommunen og arbejder målrettet på at skabe de bedste rammer for vores lokale virksomheder.

Dine primære ansvarsområder vil inkludere

  • vejledning og sparring: Yde professionel rådgivning til virksomheder inden for områder som digitalisering, grøn omstilling, internationalisering og vækststrategier
  • netværksfacilitering: Organisere og lede netværksmøder, workshops og arrangementer for at fremme samarbejde og vidensdeling blandt medlemsvirksomheder
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Sælger til JYSK Tønder (Barselsvikariat)
JYSK
Syddanmark
6270 Tønder
JYSK

Sælger til JYSK Tønder (Barselsvikariat)

Brænder du for at sælge? Er du klar til at yde Danmarks bedste kundeservice sammen med dit team? Trives du i en varierende hverdag med fart over feltet?

Som sælger i JYSK får du:

  • Mulighed for udvikling og ansvar ? vi stræber efter at finde størstedelen af vores ledere internt
  • Interne konkurrencer på tværs af butikker og distrikter med fede præmier
  • Attraktiv salgsbonus der belønner salg og gode resultater
JYSK
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Lagerassistent ? hold lageret kørende dag eller nat
ECCO Sko A/S
Syddanmark
6270 Tønder
ECCO Sko A/S

Lagerassistent ? hold lageret kørende dag eller nat

Tønder
Se video om ECCO Sko A/S som arbejdsplads

Pluk, pak og forsend: Her får du et team, hvor vi løfter i flok og har det godt sammen ? også når der er travlt.

Uanset om du vil arbejde på dag- eller nathold, får du:

  • gode muligheder for at udvikle dig ? fra truckcertifikat til mere ansvar på lageret
  • moderne faciliteter og arbejdsredskaber, der gør dine opgaver nemmere.
ECCO Sko A/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Butikschef, 365discount Løgumkloster
365discount
Syddanmark
6240 Løgumkloster
365discount

Butikschef, 365discount Løgumkloster

Vil du være med til at løfte discount til helt nye højder?

Vi er der for hinanden og dyrker fællesskabet i distrikterne ? det betyder helt konkret, at vi sætter en ære i at hjælpe hinanden på tværs af butikkerne, når der er brug for det.

Vi har en klar ambition om at nappe markedsandele på discountfronten og vi er godt i gang ? det vil du også se på omsætningsindekset i din butik.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Frugt og Grønt Salgsleder søges til Kvickly Tønder
Kvickly
Syddanmark
6270 Tønder
Kvickly

Frugt og Grønt Salgsleder søges til Kvickly Tønder

Grib chancen hos Danmarks største detailhandelsvirksomhed og få en unik mulighed for at:

  • Blive en del af varehusets ledergruppe og få indflydelse
  • Præge og udvikle afdelingen og være med til en mindre ombygning hvor du sætter dit præg
  • Mulighed for at udvikle dig i stillingen
  • Der tilbydes uddannelsesprogrammer undervejs i dit forløb, samt ledelsesmæssig opbakning
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Social- og sundhedshjælpere og social- og sundhedsassistenter til vikarvagter i Tønder
SundVikar A/S
Syddanmark
6270 Tønder
SundVikar A/S

Social- og sundhedshjælpere og social- og sundhedsassistenter til vikarvagter i Tønder

Vil du arbejde med frihed og fleksibilitet, mens du skaber lidt ekstra luft i budgettet?

Vi søger social- og sundhedshjælpere og social- og sundhedsassistenter til vagter på forskellige plejehjem i Tønder Kommune.

Du arbejder udelukkende med opgaver, der stemmer overens med din uddannelse og erfaring. Du kan altså altid tage trygt på vagt, da vi kun matcher dig med de helt rigtige vagter.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Medarbejdere til grøn arealomlægning, ejendomshandel og jordfordeling
Ministeriet for Grøn Trepart
Syddanmark
6270 Tønder
Ministeriet for Grøn Trepart

Medarbejdere til grøn arealomlægning, ejendomshandel og jordfordeling

Tønder

Hvis du kunne tænke dig at være med til at skabe forandring i landskabet, så har vi opgaver, som opfylder dine ønsker.

Vi søger: Jordfordelingsplanlægger, ejendomskonsulenter og medarbejdere til understøttende support.

Kontoret er placeret i Tønder, men bor du i en anden landsdel, kan det alligevel være muligt at varetage et arbejde hos os. Vores opgaver og projekter er nemlig geografisk placeret i hele landet, og for jordfordelingsplanlæggere indebærer jobbet rejseaktivitet med udkørsel fra bopælen og jævnlige møder i Tønder eller på vores andre lokationer.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Privatrådgiver i Skærbæk
Sparekassen Bredebro
Syddanmark
6780 Skærbæk
BRODAL Search & Selection

Privatrådgiver i Skærbæk

Vil du være en del af holdet i en moderne ledet sparekasse i kraftig udvikling, hvor fleksibilitet går hånd i hånd med ansvar? Så er du den nye kollega, vi søger.

Som Privatrådgiver i Skærbæk indgår du i et godt team, hvor du har gode muligheder for personlig og faglig udvikling. Din portefølje består af gode og tilfredse kunder, men hvor der er plads til videreudvikling ? både af de bestående kunder ? men også de nye kunder, der finder vejen til det lokale pengeinstitut, hvor nærvær og indsigt er de bærende kompetencer.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Vil du producere bæredygtig energi? Så har vi 15 hektar industrianlæg, der venter på dig
Lundsby Renewable Solutions
Syddanmark
6270 Tønder
Lundsby Renewable Solutions

Vil du producere bæredygtig energi? Så har vi 15 hektar industrianlæg, der venter på dig

Tønder

Vi har travlt, vores ambitioner på anlægget er store, og vi har i den forbindelse brug for dine kompetencer til vores opgaver med overvågning, forebyggende vedligehold, driftoptimering, og løbende implementering af ny teknologi.

Som kollega hos os, er det din opgave at deltage i driftsopgaverne i det daglige, og med at få igangsat nybyggede dele af anlægget.

Hvis du har lyst til at bidrage til den grønne omstilling indenfor energisektoren, er dette en enestående mulighed.

Lundsby Renewable Solutions
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Vedligeholdelsestekniker - Branderup Mejeri
Arla Foods amba
Syddanmark
6535 Branderup J
Arla Foods amba

Vedligeholdelsestekniker - Branderup Mejeri

Branderup J

Du får en central rolle på mejeriet, når du sammen med de andre vedligeholdsteknikere sørger for, at vores udstyr performer optimalt.

Det inkluderer bl.a., at du:

  • Udfører forebyggende vedligeholdsopgaver på vores produktionsudstyr
  • Fejlsøger på og reparerer vores maskiner ved akutte nedbrud
  • Kommer med forbedringsforslag til og optimerer eksisterende udstyr
Arla Foods amba
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Virksomhedskonsulent (15-37 timer) til Quick Care
Falck Danmark A/S
Syddanmark
6270 Tønder
Falck Danmark A/S

Virksomhedskonsulent (15-37 timer) til Quick Care

Tønder

Har du en beskæftigelsesfaglig erfaring og vil du være med til at hjælpe borgere i lønnede timer og job?

Som virksomhedskonsulent er du ansvarlig for borgers jobrettede forløb og skal derfor kunne håndtere en bred vifte af arbejdsopgaver centreret omkring at få borgerne i ordinært job, lønnnede timer eller hybridpraktik.

Vi tilbyder et uformelt og humoristisk arbejdsmiljø, hvor vi lægger vægt på sparring, dialog og kvalitet.

Falck Danmark A/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Vedligeholdelsestekniker til el-opgaver
Hydro
Syddanmark
6270 Tønder
Hydro

Vedligeholdelsestekniker til el-opgaver

Som elektriker får du et job i en udviklingsorienteret og innovativ organisation, hvor du bliver en del af vores kompetente teknikerteam bestående af 30 smede og elektrikere, samt lærlinge fordelt på 4 forskellige lokationer.

Se video om Hydro som arbejdsplads

Vil du gøre en reel forskel? I mere end et århundrede har vores medarbejdere været drivkraften bag løsningen på nogle af verdens mest aktuelle problemer ? og vi håber, at du vil være med til at løse de næste århundreders problemer.

Hydro
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland