Ønsker du at spille en central rolle i udformningen af fremtidens mobilitet hos Sydtrafik til gavn for de syddanske borgere?
Du kommer blandt andet til at bidrage til udvikling af nye mobilitetstilbud fra idé til virkelighed i samarbejde med din kollega i mobilitetsteamet og resten af Sydtrafiks engagerede medarbejdere.
Derudover vil du bidrage til implementering af Sydtrafiks mobilitetsplan i form af konkrete projekter, som du kommer til at agere projektleder på. Du får en bred samarbejdsflade, hvor du netværker og samler inspiration til dine opgaver.
Er du god til at bevare overblikket, sikre fremdrift og udvikling, og går du forrest, når der skal løses opgaver i fællesskab og på tværs af hele kommunen? Så har vi lederjobbet til dig.
Du bliver leder af Team Ejendomme & Byggeri, som er placeret i afdelingen Teknik & Miljø.
Kerneopgaven er at understøtte kommunens institutioner og administrative bygninger. Området varetager også bygherrerådgivning på større byggeopgaver.
Brænder du for fejlfinding, vedligehold og for at sikre optimal drift af tekniske installationer?
Hos Energi Innovation ApS i Vejen søger vi en erfaren vedligeholdstekniker, der drømmer om at servicere og vedligeholde nogle af Danmarks største solcelleparker.
Du får en spændende og alsidig hverdag sammen med kollegaer, der brænder for den grønne omstilling.
Er du klar til at omsætte din naturvidenskabelige viden til konkrete løsninger for kunder og være med til at sikre valide testresultater? Motiveres du af at tage del i hele salgsprocessen og samtidig vejlede kunder på et højt fagligt niveau - så er jobbet muligvis det helt rigtige for dig!
I stillingen vil du være ansvarlig for at sælge og vejlede om certificerede referencematerialer og præstationsprøvninger inden for miljøområdet (primært vandige matricer). Du vil være i tæt kontakt med både nye og eksisterende kunder, udarbejde tilbud og sikre at kunderne får den rette support i hele salgsprocessen.
Vil du stå i spidsen for at skabe struktur, digitalisering og resultater i en central økonomifunktion?
Som den nye Credit & Shared Service Manager kommer du til at arbejde med samtlige dele af NDI Group ? på tværs af selskaber og landegrænser. Du kommer ligeledes til at være inde over koncernens ejendomsportefølje på +100 ejendomme. Du bliver derfor en vigtig sparringspartner inden for kreditstyring.
Med dig har du 14 engagerede medarbejdere fordelt på to teams; debitorteamet og kreditorteamet, som du står i spidsen for.
Vi søger en sælger til vores proffcenter i Bygma Agerbæk, hvor kunderne primæt er professionelle håndværkere.
Din opgave bliver at rådgive og servicere kunderne særligt inden for elværktøj og beslag.
Udover et spændende job med masser af udfordrende opgaver og et stærkt team af gode kolleger, tilbyder vi en attraktiv lønpakke svarende til dine kvalifikationer.
Brænder du for godt håndværk og designmøbler af høj kvalitet? Har du erfaring med ? eller har lyst til at udvikle dine færdigheder inden for finérarbejde?
Så er dette din chance for at blive en del af et anerkendt møbelsnedkeri; PN Snedkeri i Vejen specialiserer sig i skræddersyede inventarløsninger og designmøbler i særklasse.
Medarbejderne ApS søger på vegne af PN Snedkeri en erfaren og selvstændig møbelsnedker, der kan tage ansvar for egne opgaver og bidrage til produktionen af designmøbler, der lever op til deres høje kvalitetsstandarder.
Har du kompetencerne, erfaringen og indstillingen til at udfylde rollen som tillidsfuld og motiverende sparringspartner på HR-området? Så er det måske dig, der skal drive og udvikle netop det felt i NDI Group A/S.
Til at varetage det overordnede ansvar for virksomhedens HR-funktion og sætte HR på dagsordenen leder NDI Group A/S efter en HR Manager.
Din base bliver på virksomhedsdomicilet i Brørup, hvor du bliver en del af ledergruppen og medarbejdernes go to-person vedrørende personalespørgsmål.
Som elev hos NDI Group får du en uddannelse, som klæder dig godt på til din fremtid.
Du vil indgå i vores team af engagerede og motiverede kolleger, som servicerer kunder i hele verden og vi står klar til at støtte dig og give dig praktisk viden og erfaring i hele praktikforløbet.
Du bliver oplært i alt lige fra produktsortiment, logistikprocesser, IT-systemer og salgets faser og discipliner. Og hvem ved, måske ender din praktik med et karriereforløb i NDI Group, som er en af branchens førende.
Du vil indgå i et team på 8, hvor vi pakker og forsender varer til vores kunder over hele verden. Du har lagererfaring og gerne truckcertifikat, er mødestabil og fleksibel i spidsbelastningsperioder.
Arbejdsopgaverne er bl.a.:
Vi søger dig, som har et kæmpe servicegen, en ?go fix? attitude og et ønske om at bidrage til vores fælles udvikling. Brænder du samtidig for det naturvidenskabelige område, og ønsker du at have en stor kontaktflade i en rolle, hvor du bliver bindeled imellem os og vores kunder? Så er dette måske jobbet for dig.
Som en del af kundeservice vil dine primære arbejdsopgaver være:
Vil du skære dig vej til en saftig karriere? Er du en ægte ?meat lover? med en skarp kniv og en passion for de mest udfordrende bøffer?
Du vil blive en del af et dynamisk team, der deler din kærlighed for kød. Dine opgaver inkluderer:
Har du en kommerciel baggrund i salg på eksport-markeder? Og har du erfaring med salg af produkter til autobranchen?
Med reference til vores Salgsdirektør bliver du ansvarlig for salgsstrategien på alle vores eksportmarkeder inden for auto-segmentet. Hovedfokus vil være på vores private brand Nordexx og du vil arbejde tæt sammen med både dit team på 8 medarbejdere og din kollega som er Export Manager inden for TBR og Agro.
Har du passion for ledelse, forståelse for gæsteservice og kendskab til gastronomiens verden? Vil du være "herre i eget hus" og sætte dit præg på vores elskede restaurant? Restaurant Alfa A/S søger en General Manager, der med dedikation og energi kan lede vores team og sikre en uforglemmelig oplevelse for vores gæster.
Som General Manager hos os vil du have det overordnede ansvar for den daglige drift, medarbejderledelse og sikring af restaurantens økonomiske succes. Du vil være en synlig leder, der inspirerer dine medarbejdere og sikrer en professionel og personlig betjening af vores gæster.
Som montør i et af verdens største lukkede loops bidrager du til ? i samarbejde med ingeniører og tekniker ? at kunne gennemføre forskellige typer af kalibreringer, med høj kvalitet og stor tilfredshed for vores kunder rundt om i verden.
Du skal bl.a.
Vil du have ansvaret for at kalibrere nogle af verdens største gasmålere? Og sætter du en ære i at levere høj kvalitet og god service i et internationalt miljø?
Så har vi det perfekte job med stort udviklingspotentiale til dig. Her skal du bl.a. sikre en korrekt udført kalibrering og udarbejde valid dokumentation, klargøre målere inden opstart af kalibring samt kalibrere de opstillede og klargjorte gasmålere.
En dygtig og engageret medarbejder søges til en fuldtidsstilling i køkkenet pr. 1. marts 2025 ? eller efter aftale.
I køkkenet på Ladelund Efterskole går vi op i at kunne servere veltilberedt mad, der smager og dufter godt. Maden serveres til efterskolens 140 elever og 30 medarbejdere.
Vi laver morgenmad, frokost og aftensmad hver dag samt mad til forskellige arrangementer på skolen i løbet af året. Weekendvagterne deles vi om. Vi serverer som regel en varm ret til frokost og det kolde bord til aftensmad.
Er du en positiv og fantastisk kollega, der brænder for at levere unikke løsninger hver gang?
På grund af firmaets vækst og for at kunne tilbyde vore tysktalende kunder den bedste service, søger vi en kollega som taler flydende, samt skriver fejlfrit, tysk.
Opgaver, der bl.a. hører til stillingen, er bl.a. salg og rådgivning via telefon og mail, oversættelse af tekster og manualer samt opfølgning på tilbud.
Nej det tænkte vi nok.
Men går du ledig? Og ved du ikke, hvad næste skridt skal være?
Så tag vores 10 ugers forløb som tagdækker-trainee og få:
Vi søger deltidsmedarbejdere til Centrallageret. Vi tilbyder en arbejdsplads med et godt sammenhold og arbejdsmiljø, hvor du vil blive en del af et stort team, som sammen står for at gøre varerne klar til at blive sendt ud til kunder i hele landet.
Du bliver en vigtig spiller på holdet, da du er med til at sørge for at sende de rigtige produkter ud til vores kunder, så de ankommer som aftalt og i rette mængde og kvalitet. Jobbet indebærer Pluk/Pak og er på ca. 9-12 timer pr. uge.
Vi søger en selvstændig og pragmatisk medarbejder med gode samarbejdsevner, til en nyoprettet stilling
Som Export Sales Coordinator får du blandt andet følgende opgaver
Vi er i Vejen Kommune begejstrede for at kunne sige højt, at ledelse i dagtilbud er blevet politisk prioriteret. Vi har derfor mulighed for at ansætte flere personale- og pædagogfaglige ledere i dagtilbud.
Som personale- og pædagogfaglig leder i Vejen Kommune vil du få en central rolle i at udvikle vores dagtilbud. Vi søger engagerede og visionære ledere, der brænder for at skabe motiverende og fleksible læringsmiljøer. Du vil arbejde tæt sammen med et dedikeret team af pædagogiske medarbejdere og ledere, hvor samarbejde og faglig udvikling er i fokus.
Du bliver en del af et stærkt teknikerteam, hvor vidensdeling og sparring er en naturlig del af dagligdagen. Din hverdag består af montering og service af anlæg i hele landet, hvorfor du skal kunne arbejde selvstændigt og være serviceminded over for kunder.
Du skal være klar på projektarbejde og serviceopgaver med fokus på kvalitet og kundetilfredshed. Da vi har internationale kunder, kan der være mulighed for rejsedage med opgaver i udlandet.
Den fysiske arbejdsplacering er på områdekontoret i Rødding, her vil du som udgangspunkt møde ind og køre derfra ved opgaver ud af huset.
Opgaverne som sagsbehandlende terapeut er håndtering af ansøgninger om genbrugshjælpemidler, forbrugsgoder, mindre boligændringer jf. Servicelovens §§ 112, 113, 116 samt AM-redskaber. Hverdagen som sagsbehandlende terapeut er vekslende mellem, pasning af telefon, hjemmebesøg hos borgerne, deltagelse i samarbejdsmøder, dokumentation herunder udfærdigelse af afgørelser.
Et helt unikt job, hvor teamwork og koordinering er nogle af nøgleordene.
Jobbet indeholder hovedsageligt rengøring af vores personalefaciliteter, derudover mindre opgaver som tøjvask, strygning, indkøb m.m. Udover de faste opgaver vil der løbende forekomme andre mindre opgaver, der skal hjælpes til med. Ved arrangementer på ejendommen samarbejder du med det øvrige personale om arrangementets praktiske planlægning og udførelse.
Brug din ekspertise til at rådgive virksomheder i hele Danmark med tekniske industriløsninger.
Et job, som vi i høj grad kan tilpasse dine kompetencer.
Bliv en del af Solar. Hos os får du:
Vi søger dig, der ønsker at bruge din faglighed, erfaring og professionelle tilgang til kunderådgivning inden for miljøområdet.
Du vil være i kontakt med vores kunder via telefon, mail og lejlighedsvise møder. Du vil være involveret i hele processen fra kundens første henvendelse til afrapportering og evaluering af analyseresultaterne. Processen indebærer alt fra dialog med kunden om dennes behov til vurdering af prøveresultater.
I rollen som økonomimedarbejder vil du få ansvaret for en række selvstændige opgaver, og du vil spille en central rolle i vores økonomifunktion. Vores fokus på kontinuerlig udvikling betyder, at du vil deltage aktivt i løbende forbedringer af programmer, forretningsgange og processer.
Du bliver en del af et team på 6 kompetente medarbejdere med en stor berøringsflade til resten af organisationen samt til eksterne samarbejdspartnere. Vi har selvfølgelig fleksible rammer og vores afdeling er kendetegnet ved en uformel omgangstone og gensidig respekt.
Er du under uddannelse og naturfagligt interesseret? Så er et weekendjob i vores produktionslaboratorium i Eurofins måske det rette for dig.
Til vores mikrobiologiske afdeling i Vejen søger vi en timelønnet medarbejder over 18 år, som hver anden weekend og i ferieperioder vil indgå i laboratoriearbejdet.
Vi sørger for en grundig oplæring. Det er derfor ikke et krav, at du tidligere har arbejdet i et laboratorium.