Som vores nye IT-projektleder kommer du til at arbejde med en standardiseret værktøjskasse, hvor metoden vælges ud fra projekttypen.
Hvis du er en engageret IT-professionel, der ønsker at arbejde i et miljø med spændende projekter og muligheder for faglig og personlig udvikling, er dette jobbet for dig.
Brænder du for at gøre en forskel for mennesker med psykiske udfordringer? Og vil du samtidig arbejde i en beskæftigelsesrettet indsats og støtte mennesker udenfor arbejdsmarkedet? Så læs videre her.
Vi leder efter 1 ny kollega til vores afdeling i Fredericia. Vores nye kollega skal have erfaring med psykologfaglige vurderinger samt forståelse af det kommunale system og beskæftigelsesområdet.
Drømmer du om et arbejdsliv i butik, hvor du laver mere end bare at sælge et produkt? Når du starter som elev, står dine nye kolleger klar til at tage godt imod dig. Du vil opleve hurtigt at få ansvar, men vi er med dig hele vejen, så du lærer lidt efter lidt.
I teamet er vi meget sociale og kan være ærlige omkring vores liv og arbejde. Det er tilladt at fejle, og jeg har det sjovt hver dag, mens jeg lærer. Pludselig er klokken fem, og så skal vi lukke.
You will become part of a global two-year programme that offers valuable insights into how we fuel global trade and take responsibility in the future of shipping.
Vil du være med i den grønne omstilling? Og har du interesse inden for kritisk infrastruktur? Så kom og bliv en del af vores ECP-team, der er frontløber inden for ECP-netværket i Danmark.
Vores team har ansvaret for at konfigurere, drifte og videreudvikle kommunikationsplatformen med flere forskellige ECP-netværk. Vi bestræber os på at arbejde med de nyeste teknologier inden for automatisering, deployment og monitorering.
Do you have a passion for service and support? And are you looking for a part time job in an international company with focus on sustainability for the world and a healthy life for the employees?
As Administrative Support you will assist our WTG Business Unit Director with travel arrangements, presentations, proofreading and other secretary tasks.
Your workday will differ between administrative -, communicative -, and practical tasks and we promise, that no day will be the same.
Har du kompetencerne til at lede medarbejdere til at skabe optimale muligheder for trivsel, udvikling, læring og dannelse, igennem læringsmiljøer og fællesskaber, som alle børn glæder sig til hver dag?
Så er det dig, vi søger! Du er en fagligt stærk og engageret pædagogisk leder, som vil gå forrest og videreudvikle Børnehuset Olympiadens bevægelsesprofil.
I din opstart vil du blive holdt trygt i hånden af din distriktsleder og introduceret til dine ledelsesopgaver i passende tempo.
Er du frisk og serviceminded, og kunne du tænke dig et studiejob i bilbranchen?
Som weekendmedhjælper hos os indgår du i et team, hvor vi i høj grad vægter det gode arbejdsmiljø og samarbejde. Din primære arbejdsopgave er professionel modtagelse af vores kunder i salgsafdelingen.
Som udgangspunkt er arbejdstiden i vores åbningstider (kl. 10-16) i weekenderne og ca. 5-8 timer om ugen.
We?re looking for a new skilled and motivated QHSE Manager to join our team to drive the further development in this area.
If you have experience from a similar role in a project-oriented company serving highly professional customers, manufacturing products compliant to various CE directives for the process industry, and you value working in an international environment, you might be a perfect fit.
Carlsberg Danmark søger rutinerede chauffører til fastansættelse. Du bliver Carlsbergs ansigt udadtil og får til opgave at levere øl og sodavand til vores kunder.
Du tilbydes enestående mulighed for at arbejde med vores solide brands som Carlsberg, Tuborg og Coca-Cola mv.
Udover udfordringer og ansvar tilbyder vi dig et spændende job med gode udviklingsmuligheder både fagligt og personligt. Du bliver en del af et stærkt lederteam, som besidder mange forskellige kompetencer, og det forventes, at du byder ind med dine.
Som vores nye kollega forventer vi, at du bidrager med motivation og en lyst til dagligt at optimere og disponere vores løstrailere bedst muligt, samt finde de bedste løsninger for vores kunder.
Vi har fokus på din udvikling og tilbyder et stærkt fællesskab, hvor samarbejde og holdånd er i fokus.
Dine konkrete arbejdsopgaver bliver bl.a. at
Dine opgaver vil bl.a. være følgende:
Et spændende og selvstændigt job i en god og udviklende virksomhed. Et fleksibelt og uformelt samarbejdsmiljø og gode personalemæssige forhold som bl.a. pensionsordning, sundhedsforsikring og hjemmearbejdsplads.
Vil du spille en central rolle i at sikre, at Energinet får maksimalt udbytte i samarbejdet med leverandører i et multi-sourcing-setup?
Vi udvider vores lederteam og søger en engageret og innovativ leder, der vil tage ansvar for at udvikle vores område inden for vendor- og licensstyring. Du bliver en central aktør i at sætte den strategiske retning for IT Vendor og Licens Management og sikre stærke partnerskaber,der understøtter vores transformation og overordnede IT-sourcingstrategi.
Som vores nye Facilities Supervisor bliver du ansvarlig for at administrere vores kunders faciliteter i Jylland med lokation i Skærbæk, 7000 Fredericia.
Dine opgaver bliver bl.a. at koordinere og styre teamets daglige aktiviteter, herunder oprette arbejdsplaner, tildele opgaver og krydstræne personale. Du skal sikre, at alle procedurer, politikker og rapporteringsformater er forstået og implementeret.
Løvbjerg Fredericia har fantastisk travlt, og søger derfor en dygtig og engageret delikatesseassistent som skal være med til at fortsætte den gode udvikling i vores delikatesseafdeling.
Har du lyst, energi og elsker du at lave mad? Og vil du have ordentlige arbejdsforhold, respekt for dit håndværk, rum til at udfolde din faglighed og anerkendes for din passion? Så er jobbet helt sikkert noget for dig.
Dine opgaver og ansvarsområder:
Vi tilbyder bl.a. et positivt og godt arbejdsmiljø med en frisk omgangstone, hvor vi både prioriterer faglighed, gode grin og trivsel
Hos Taulov Mejeri venter der dig en unik mulighed for at arbejde i et engageret team med 29 fantastiske kolleger.
Som en del af vores team vil du være ansvarlig for at producere ost i en af vores tre osterier. Dine opgaver vil bl.a. blive håndtering af osteprocessen, herunder produktion og håndtering af Unika oste fx coating af visse ostetyper.
Du vil sikre den høje kvalitet, vi er kendt for, og hjælpe med at vedligeholde udstyr.
Brænder du for myndighedsarbejdet med socialt udsatte borgere med fysiske og psykiske funktionsnedsættelser?
Du vil blive tilknyttet botilbudsteamet. Som myndighedsrådgiver i Visitation Voksen vil din kerneopgave være at afdække borgernes ressourcer og støttebehov ud fra VUM 2.0 og sikre at de rette indsatser iværksættes.
Du bliver en del af en arbejdsplads, der er kendetegnet ved tillid, tiltro og fleksibilitet. Vi har flekstidsordning og mulighed for ugentlige hjemmearbejdsdage.
Kunne du tænke dig at spille en nøglerolle i projekter, der spiller direkte ind i den grønne omstilling?
Som projektleder får du mulighed for at sætte din ledererfaring i spil, når du tager ansvaret for din egen portefølje af anlægsprojekter. Det er større projekter, typisk af 2-6 års varighed, og du kan se frem til en meget afvekslende hverdag, hvor du ? afhængig af projektstørrelse ? varetager 5-10 sideløbende projekter.
Har du evnen til at motivere og udvikle medarbejdere, et blik for mennesker og relationer og et skarpt blik for arbejdet med at optimere administrative processer i en dynamisk uddannelsesinstitution?
Din rolle vil være at skabe sammenhængskraft mellem de forskellige matrikler og at sikre effektive arbejdsgange.
Ønsker du at arbejde i en butik, hvor enestående kundeservice er målet, men samtidig også være en del af en virksomhed, hvor et sundt arbejdsliv og en balanceret personlig tilværelse er afgørende for vores medarbejderes trivsel og succes?
Vi søger en dedikeret og entusiastisk butikschef, som vil være med på vores grønne rejse. Du vil have ansvaret for at lede og motivere vores dedikerede team af medarbejdere og for butikkens daglige drift.
Have you ever wanted to build and lead a high-performing team from scratch? Do you thrive in driving large-scale technical programs that shape the future of financial technology?
You will own and deliver enterprise-wide technical programs that impact infrastructure, operations, and security, ensuring strategic alignment and seamless execution. You develop and implement best-in-class program management methodologies, fostering transparency, efficiency, and continuous improvement.
Vi leder efter endnu en ny kollega til vores afdeling i Fredericia. Du skal have erfaring med at arbejde med mennesker, nyde at skrive og være en god kollega.
Som jobcoach taler du med mennesker, der står uden for arbejdsmarkedet, og hjælper dem tættere på job og praktik. Målgruppen er både dem tæt på arbejdsmarkedet og dem, der er længere væk og har brug for en ekstra støttende indsats.
Har du erfaring med projektledelse og en håndværksmæssig baggrund? Er du struktureret, udadvendt og klar til at tage ansvar?
Som projektkoordinator bliver du ansvarlig for at planlægge, koordinere og gennemføre projekter i tæt samarbejde med kunder, montører og sælgere.
Dit arbejde vil være en vigtig del af vores succes, da du sikrer, at projekterne leveres til tiden og med høj kvalitet.
Løvbjerg Fredericia er i en markant positiv udvikling, og for at understøtte denne vækst søger vi en dygtig Souschef til butikken. Vi leder efter en engageret og handlekraftig person med flair for butiksdrift, godt købmandskab og medarbejderudvikling.
Du tilbydes et spændende job i en solid dansk virksomhed, der sætter kunder, samarbejdspartnere og medarbejdere meget højt og hvor Løvbjergs værdier går hånd i hånd med det lokale ejerskab.
Er du ambitiøs inden for dit felt? Motiveres du af samarbejde om optimering af processer og arbejdsgange for derefter at bygge de rette løsninger i Microsoft Power Platformen?
Du bliver du ansvarlig for at udvikle og vedligeholde digitale løsninger, der optimerer virksomhedens arbejdsprocesser
Din rolle bliver både taktisk og operationel, da du gennem de rette analyser skal identificere og drive tværorganisatoriske projekter, samt selv forestå de nødvendige udviklingsopgaver.
Vil du være med fra starten og sætte dit præg på Fredericias nye spillested, AHA, og være en del af et energisk team, har du nu muligheden for at blive en af vores nye kollegaer.
Du skal byde vores gæster velkommen og introducere dem til stedet. Det er din opgave at servicere gæsterne på gulvet, og du skal have øjne i nakken og være opmærksom.
Din arbejdstid vil være i aften- og nattetimerne, fredage, lørdage og helligdage samt ved specielle lejligheder.